Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Warszawa: Wykonanie izolacji fundamentów (I etap) oraz remont części pomieszczeń w piwnicy po wykonaniu izolacji fundamentów w budynku Szkoły Podstawowej nr 221 przy ul. Ogrodowej 42/44 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 182419 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji fundamentów (I etap) oraz remont części pomieszczeń w piwnicy po wykonaniu izolacji fundamentów w budynku Szkoły Podstawowej nr 221 przy ul. Ogrodowej 42/44 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie izolacji fundamentów (I etap) oraz remont części pomieszczeń w piwnicy po wykonaniu izolacji fundamentów w budynku Szkoły Podstawowej nr 221 przy ul. Ogrodowej 42/44 w Warszawie. Przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego Wykonawca powinien zapoznać się z terenem przyszłych robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacją projektową. 1.Ogólny opis przedmiotu zamówienia INFORMACJA O OBIEKCIE: Budynek szkoły posadowiony jest na działce nr 12 w obrębie nr 6-01-01 Budynek jest trzykondygnacyjny, podpiwniczony wykonany w latach 60-tych jako typowa -tysiąclatka. Układ konstrukcyjny budynku podłużny dwutraktowy o rozpiętości traktów 5,80m w świetle ścian. Główny budynek połączony jest łącznikiem z salą gimnastyczną Powierzchnia zabudowy 1 027,21 m² (długość 73,90m, szerokość 13,90m,) Powierzchnia użytkowa szkoły - 3 351,04 m² Kubatura szkoły - 14 844,47 m³ Ściany nośne z płyt prefabrykowanych, Fundamenty budynku ciągłe ławy betonowe i żelbetowe Stropy żelbetowe, prefabrykowane Dach: stropodach płaski, kryty papa, ocieplony warstwą nadsyłki z żużlu i wapna. schody do piwnicy i na piętro - prefabrykowane o biegach pełnych żelbetowych, nawierzchnia schodów - lastryko stolarka okienna - okienna PCV stolarka drewniana - płytowa, pełna, elewacja otynkowana Wyposażenie budynku: instalacja centralnego ogrzewania węzła cieplnego c.o. i c.c.w, instalacja wod. - kan. instalacja elektryczna instalacja gazowa 2.Opis przedmiotu zamówienia Wykonanie izolacji fundamentów - I etap- budynku Szkoły Podstawowej nr 221 przy ul. Ogrodowej 42/44 w Warszawie. ( ściana szczytowa od Al. Solidarności oraz ściana od boiska szkolnego (wzdłuż szatni uczniowskich) na długości 44,27mb. Zakres prac: I.Wykonanie izolacji ścian fundamentów 1) Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentów - I etap wykonanie wykopów, wywóz nadmiaru ziemi, oczyszczenie mechaniczne i usunięcie starych izolacji ze ścian, wykonanie izolacji pionowej - dwuwarstwową wysokoplastyczną masą bitumiczną modyfikowaną z tworzywa sztucznego, wykonanie docieplenia ścian płytami styropianowymi gr. 10cm. na głębokość 1m ułożenie folii ochronnej, zasypanie wykopów ziemią oraz zagęszczenie gruntów w wykopie 2)wykonanie izolacji poziomej ścian metodą iniekcji ciśnieniowej ( ściana od strony boiska i Al. Solidarności oraz ściany wewnętrzne w szatni) 3)Odgrzybienie i renowacja ścian pomieszczeń piwnicznych - etap I odbicie tynków, odgrzybienie ścian metodą smarowania wykonacie nowych tynków kat III oraz malowanie tynków farbami emulsyjnymi 4)wywiezienie gruzu II. Odtworzenie terenu po wykonaniu robót związanych z izolacją fundamentów 1)Roboty drogowe rozebranie chodników i obrzeży, wywiezienie gruzu, wykonacie podsypki cementowo piaskowej, ułożenie chodników z płyt betonowych 35x35x5 na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (od strony boiska szkolnego) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej ( chodniki + opaska) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej (od strony Al. Solidarności) 2)remont schodów wejściowych do budynku (ściana szczytowa) rozebranie starych zniszczonych schodów , balustrad, wykonanie nowych schodów żelbetowych, okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 30 x 30 cm antypoślizgowych, mrozoodporny gat. I, zakończenie stopni schodowych ryflowaną mosiężną listową schodową. montaż balustrady schodowej, montaż platformy przyschodowej, III.Remont części pomieszczeń w piwnicy (szatnie uczniowskie) po wykonaniu izolacji fundamentów ( zalecenie Sanepidu) 1)przygotowanie tynków ścian i sufitów do malowania 2)malowanie tynków ścian i sufitów farbami emulsyjnymi oraz lamperii farbami olejnymi 3)naprawa i uzupełnienie stalowych elementów w boksach szatniowych 4)malowanie elementów stalowych boksów szatniowych 5)montaż obudowy rur c.o. w formie drewnianych siedzisk 6)montaż desek odbojowych i narożników 10 x 10 x 1,5 cm z desek sosnowych lakierowanych 7)naprawa fragmentów podłóg drewnianych - uzupełnienie klepki , wyszlifowanie i lakierowanie Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa) parametrów technicznych (np.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, fundamentowanie , itp.) wyglądu (struktura, faktura, barwa)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 9.000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 4.Wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.Wykażą wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (izolacja fundamentów), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.Dysponują osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane, doświadczenie należącą do Izby Inżynierów Budownictwa. 7.Posiadają polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 400.000,00 zł. 8.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Polskimi Standardami Kosztorysowania Robót Budowlanych (wszystkie ceny i kwoty podane lub obliczone w kosztorysach zaokrągla się do pełnych groszy). Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami oraz stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 400.000,00 zł. i czas trwania umowy. W przypadku jeśli polisa wygasa wcześniej, konieczne jest dołączenie do oferty oświadczenia wykonawcy o przedłużeniu terminu jej ważności. 7.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i elektrycznymi oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. 8.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (izolacja fundamentów), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok. Nr 219 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.