eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyOchrona Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96 w Puławach oraz Schroniska dla zwierząt i Kompostowni przy ul. Komunalnej w Puławach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Puławy: Ochrona Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96 w Puławach oraz Schroniska dla zwierząt i Kompostowni przy ul. Komunalnej w Puławach
Numer ogłoszenia: 182431 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173699 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862018, 0-695-616-226, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - udział 100 % Gmina Miasto Puławy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96 w Puławach oraz Schroniska dla zwierząt i Kompostowni przy ul. Komunalnej w Puławach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Zapewnienie całodobowej ochrony Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96 (ZUOK) -w wymiarze jednego pracownika ochrony. Obszar chronionego terenu wraz z obiektami jest ogrodzony i zamykany i zajmuje powierzchnię około 6 ha. Zakład pracuje w godzinach : 6:00 - 22:00. 2.Zapewnienie ochrony zakładu Schroniska dla zwierząt oraz Kompostowni przy ul. Komunalnej w Puławach w godzinach 15.00 - 7.00 w dni powszednie i całodobowo w dni wolne od pracy- w wymiarze jednego pracownika ochrony. Schronisko funkcjonuje w godzinach 7:00-15:00, kompostownia w godzinach 7:00-18:00. 3.Zapewnienie w ramach wynagrodzenia za ochronę Obiektów zawartego w pkt 1 i 2 usługi grupy interwencyjnej (patrole) wzywanej przez ochronę fizyczną zakładów w sytuacjach zagrożenia z czasem dojazdu nie większym niż 15 minut liczonym od momentu dokonania zgłoszenia. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje w szczególności: -Dozorowanie Obiektów i mienia. -Zabezpieczenie przed dostępem na teren Obiektów osób nieuprawnionych. -Całodobowy nadzór ZUOK (uwzględniający dni wolne od pracy i święta) -Ochrona schroniska dla zwierząt i kompostowni -Prowadzenie dziennika służby w każdym Obiekcie, -Ustalanie uprawnień do przebywania na terenie Obiektów. -Prowadzenie książki ewidencji wejść i wyjść na teren Obiektów osób nie pracujących w zakładach, książki użycia kluczy p-poż, informatyka i pozostałych -Udostępnienie wejścia na teren zakładów pracownikom i pozostałym osobom po sprawdzeniu zgody na wejście lub posiadającym identyfikator -Sprawdzanie, zamykanie i przekazywanie kluczy do pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie. -Interwencje w stosunku do osób naruszających porządek i prawo. Wzywanie osób do opuszczenia Obiektów przypadkach stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionych zakładów albo stwierdzenia zakłócenia porządku -Kontrola ruchu osobowego, samochodowego i towarowego. Bezwzględny zakaz wpuszczania na teren zakładów osób i pojazdów samochodowych bez uprzedniego zezwolenia upoważnionych pracowników Zamawiającego -Sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram i oświetlenia, oraz niezwłoczne zgłaszanie uwag w tym zakresie Zamawiającemu. -Sprawdzenie, zamykanie i zabezpieczenie kluczy do poszczególnych pomieszczeń -Patrolowanie Obiektów i terenu poza godzinami pracy nie rzadziej niż dwa razy na dobę z dokonaniem wpisu do książki służby -Codzienne otwieranie i zamykanie Obiektów. -W razie zaistnienia zagrożenia niezwłoczne powiadamianie patrolu interwencyjnego z czasem dojazdu nie dłuższym niż 15 minut od chwili zgłoszenia oraz w miarę potrzeby właściwych służb porządkowych. -Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w chronionych zakładach -Monitorowanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowej, systemu telewizji przemysłowej oraz systemu antynapadowego. Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w działaniu systemów alarmowych -Niezwłoczne powiadamianie upoważnionych osób ze strony ZUK Sp. z o.o. w Puławach o powstałych uszkodzeniach, awariach, zagrożeniach ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych uszkodzeń i awarii instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej. -Natychmiastowe informowanie właściwych służb oraz kierownictwa zakładu w sytuacjach szczególnych, dotyczących bezpieczeństwa życia, zagrożenia pożarowego, itp. -Ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób policji. Nie wpuszczanie na teren zakładu osób będących pod wpływem alkoholu. Natychmiastowe powiadamianie Kierownictwa zakładu o stwierdzeniu, że na terenie zakładów pracownicy lub osoby obce spożywają alkohol lub znajdują się pracownicy lub inne osoby będące pod wpływem alkoholu lub środków odurzających -W okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych na terenie zakładów (dojścia do zakładu), utrzymanie porządku na drogach i placach przed obiektami w uzupełnieniu wykonania tych prac w sposób mechaniczny. Posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych. -Ścisłe realizowanie bieżących zadań uzgodnionych z Zamawiającym - każde czynności powinny być odnotowane w książce służby -Podejmowanie wszelkich innych czynności mających na celu podniesienie skuteczności ochrony Obiektów. -Przestrzeganie zachowania tajemnicy służbowej w kwestii sposobów zabezpieczenia technicznego i fizycznego. Zamówienie niniejsze obejmuje 29 304 godzin pracy pracownika ochrony. Wymagania dotyczące pracowników ochrony w szczególności: - Pracownik ochrony powinien być wyposażony m.in. w umundurowanie, identyfikator i środki łączności - Wykonawca skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia pracowników ochrony odpowiednio przeszkolonych w zakresie ochrony fizycznej, przepisów BHP i p-poż, legitymujących się odpowiednimi predyspozycjami i kwalifikacjami - Pracownicy ochrony powinni zostać obowiązkowo przeszkolenie przez Wykonawcę w zakresie podstawowej obsługi komputera, środków łączności i przekazu informacji oraz w zakresie posługiwania się sprzętem p-poż. - Pracownicy ochrony zostaną przeszkoleni przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemów antynapadowych, telewizji przemysłowej i p-poż. oraz pozostałych systemów wykorzystywanych w zakładach Zamawiającego oraz w zakresie związanym z ewentualnym odcięciem energii elektrycznej i pozostałych mediów na terenie zakładów Zamawiającego - Pracownikom ochrony zabrania się przebywania w pomieszczeniach nie przeznaczonych na pomieszczenia ochrony za wyjątkiem czasu wynikającego z tytułu wykonywanych czynności kontroli - Pracownikom ochrony zabrania się korzystania z telefonów przypisanych chronionym zakładom - Pracownikom ochrony zabrania się korzystania z komputerów w zakresie wykraczającym poza zakres prowadzonego monitoringu - Wszelkie zdarzenia występujące na terenie zakładów Zamawiającego, mające związek z ochroną tych że zakładów powinny być odnotowane w książce służby ( m.in. stan kurków odcinających media, stan ogrodzenia, spostrzeżenia z dokonanych obchodów, wejścia na teren zakładów osób postronnych, awarie i inne zdarzenia) - Zamawiający wymaga od Wykonawcy opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym instrukcji pełnienia służby wraz z procedurą postępowania w razie zagrożenia chronionych zakładów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISERVICE Sp. z o. o., ul. Artyleryjska 3 h, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210988,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 261391,68

  • Oferta z najniższą ceną: 261391,68 / Oferta z najwyższą ceną: 261391,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.