eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaPrzetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwąPoprawa jakości leczenia poprzez rozbudowe i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Krynica: Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 182442 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71712 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru na budowie dla inwestycji pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego (usługi nadzoru budowlanego). Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) oraz reprezentować będzie Inwestora w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy. 2. Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową dostępną w SPZOZ Szpitalu im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, pokój 110 w godz. od 9:00 do 14:00 oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-krynica.pl. 3. Zamawiający informuje, że rozpoczęcie inwestycji prowadzonej pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju planuje się na miesiąc kwiecień 2009 roku, natomiast zakończenie planuje się na koniec listopada 2010 roku. 4. Ponadto Zamawiający informuje, że miejscem wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest teren Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój. 5. Zamawiający informuje, że wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę: a) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej - przerób 4.581.360,35 zł netto b) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej - przerób 2.212.764,85 zł netto c) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej - przerób 2.144.405,28 zł netto d) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej - przerób 418.014,59 zł netto e) przerób razem - 9.356.545,07 zł netto 6. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonej inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (wszystkich branż) nad realizacją robót budowlanych. Zakres zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje czynności, o których mowa w niniejszej specyfikacji oraz w umowie z Wykonawcą. 7. W szczególności Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do: 1) kontroli dokumentacji projektowej Wykonawcy 2) czuwania nad realizacją harmonogramu 3) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem wniosków o zmianę pozwolenia na budowę 4) przekazania Wykonawcy protokolarnie terenu budowy 5) zapewnienie nadzoru inwestorskiego na budowie 6) koordynacji robót budowlanych 7) zorganizowania i uczestniczenia w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń 8) organizacji i dokonywania odbiorów w terminach określonych w umowie z Wykonawcą, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych 9) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 10) rozliczania finansowego inwestycji, sprawdzania prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcą 11) czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcą 12) wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą 13) wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności 14) kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót 15) obecność na budowie co najmniej 4 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót i dokumentowania swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone oraz na każde żądanie Zamawiającego 16) sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania 17) koordynowanie prac inspektorów branżowych 18) rozliczanie końcowe finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z Wykonawcą robót 19) skompletowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie 20) wyznaczania terminów prób w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych, uczestnictwa i nadzoru nad próbami 21) wystawiania Wykonawcy robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób 22) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora 23) współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych 24) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi 25) zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi 26) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi 27) sporządzenie protokołu pousterkowego 8. Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy - zał. nr 3. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 5 ustawy Pzp)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55200.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Numer i nazwa osi prorytetowej: 6. Spójność Wewnątrzregionalna. Nazwa i numer działania: 6.3. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego. Schemat A - Ochrona Zdrowia w 60%..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynierska HAZ-BUD Zdzisław Hajduk, ul. Wiejska 24, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 55200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 55200.00 oferta z najwyższą ceną: 159500.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.