Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-04
Warszawa: Dostawa nagraniowego wozu transmisyjnego dla potrzeb Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/DPzp-30/11)
Numer ogłoszenia: 182455 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nagraniowego wozu transmisyjnego dla potrzeb Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/DPzp-30/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi dostawa samochodu o parametrach technicznych podanych w punkcie 2.1 Opisu przedmiotu zamówienia, wyposażonego w urządzenia wyspecyfikowane w punkcie 2 ww.Opisu, z adaptacją wymaganą dla wozu transmisyjnego, wykonaną instalacją elektryczną i wykonaną instalacją audio. Wykonawca zobowiązany jest również wykonać projekty : - zabudowy samochodu - rozmieszczenia urządzeń w stojakach - instalacji elektrycznej, - instalacji audio. W projektach należy przewidzieć ergonomiczne warunki pracy dla realizatora wozu transmisyjnego. Projekty muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 14.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy) 14.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a) w pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA - PEKAO SA. nr 79 1240 5918 1111 0010 3740 7392 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 14.3 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze skazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2 a) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie PR - SA, nowy budynek, parter (kasa czynna jest w dni robocze w godzinach 11:00-13:00, tel. 022 645-92-22)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów; spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp (wymienionego w pkt. III.6 zdanie 1 ogłoszenia) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę wozu transmisyjnego radiowego o minimalnej wartości dostawy w wysokości 700 000,00 PLN brutto. Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt. III.4.1) ogłoszenia (pkt. 8.1 SIWZ), według kryterium: /spełnia/nie spełnia/
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów; spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp (wymienionego w pkt. III.6 zdanie 1 ogłoszenia) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów; spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp (wymienionego w pkt. III.6 zdanie 1 ogłoszenia) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów; spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp (wymienionego w pkt. III.6 zdanie 1 ogłoszenia) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełniania warunków udziału, wykonawcy zobowiązani są również do przedłożenia: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na Załączniku nr 3 do SIWZ; 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobach finansowych innych podmiotów. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - w przypadku gdy w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu okreslonego w III.4.3.1.) ogłoszenia (pkt. 8.5 SIWZ) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument zawierający ww. oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.3 Pozostałe dokumenty 8.3.1 Wypełniony /Formularz oferty/na załączniku nr 2 do SIWZ. 8.3.2 Wypełniony Formularz /Warunki gwarancji i serwisu/ na załączniku nr 5 do SIWZ. 8.3.3 Wypełniony Formularz /Specyfikacja oferowanych urządzeń/ na załączniku nr 6 do SIWZ na potwierdzenie, iż oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 8.3.4 Wypełniony Formularz /Dodatkowe wyposażenie samochodu/na załączniku nr 7 do SIWZ. 8.3.5 dowód wniesienia wadium. 8.3.6 w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 5. SIWZ, do przedłożenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 8.1.1 SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.2 SIWZ - 8.1.3 SIWZ, a przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wykazując spełnienie warunków określonych w pkt. 5. SIWZ, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobach finansowych innych podmiotów - pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu tego zamówienia tj. dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.1.4 SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 8.2.2 SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.2.1 SIWZ. W przypadku, gdy jednym z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia będzie osoba fizyczna, składa ona tylko oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.2.2 SIWZ, 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są również do przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt. 8.3.1 - 8.3.5 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - dodatkowe wyposażenie samochodu - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty bez zwiększenia jej wartości są dopuszczalne pod warunkiem, że zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a ponadto nie wprowadzenie tych zmian narażałoby Zamawiającego na szkodę lub utrudniałoby jej prawidłowe funkcjonowanie lub uniemożliwiałoby realizacje jego statutowych zadań . 2.Zmiana treści Umowy z uwzględnieniem treści ust 1 , będzie miała miejsce w szczególności w przypadkach wystąpienia następujących okoliczności : a. zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy, b. zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT, 3.Ponadto niezależnie od postanowień ust 1 i ust. 2 o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku, gdy po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i wyborze najkorzystniejszej oferty, zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie przestanie być produkowane lub nie będzie już dostępne na rynku, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta danego sprzętu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta danego urządzenia. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model urządzenia zastępujący na rynku poprzednika, w przypadku jego braku na inne równorzędne urządzenie będące na rynku , pod warunkiem spełnienia przez ww. urządzenia minimalnych wymagań Zamawiającego oraz parametrów nie gorszych niż pierwotnie oferowane
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok.416, pietro IV (stary budynek) w dniach od pon.do pt. w godz.:8:00-16:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 13:00, miejsce: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu (stary budynek) oznaczona, zgodnie z pkt. 13.1 SIWZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem Umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA - PEKAO SA. nr 79 1240 5918 1111 0010 3740 7392 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 18.2 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 18.3 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.