Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Radom: Wdrożenie modułu Kadrowego i Płacowego systemu InfoMedica dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 182474 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie modułu Kadrowego i Płacowego systemu InfoMedica dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wdrożenia oprogramowania aplikacyjnego Kadry-Płace Wykonawca : - Zainstaluje na serwerze dostarczone przez Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne Kadry-Płace : - Moduł KADRY 6 licencji - Moduł PŁACE 8 licencji Na przeznaczonym do zainstalowania oprogramowania aplikacyjnego serwerze, uruchomiony jest serwer bazy Oracle Standard Edition One 10g i korzystające z niego oprogramowanie tzw. części szarej w postaci modułów FK, MAG, ST, systemu InfoMedica. - Skonfiguruje wskazane stacje robocze do współpracy z aplikacją Kadry-Płace. Stacje robocze mają zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows XP Prof. - Skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne Kadry-Płace. - Przeniesie dane Kadrowo-Płacowe z użytkowanej dotychczas przez Zamawiającego aplikacji KALI (Kadry-Płace), której producentem jest firma Macrologic. Zamawiający zakłada, że dostarczy Wykonawcy przekonwertowane dane z tych systemów do jednego z następujących formatów: XLS, RTF, TXT. W przypadku, gdy na etapie przenoszenia danych zostanie stwierdzone, iż dane są niekompletne, sprzeczne wewnętrznie, wystąpią powtarzające się pozycje w sposób wpływający na integralność wdrażanych baz danych, Zamawiający odstąpi od wymogu ich przeniesienia; - Zintegruje oprogramowanie Kadry-Płace z użytkowanym już oprogramowaniem finansowo księgowym oraz programami zewnętrznymi : Płatnik. - Skonfiguruje oprogramowanie Kadry-Płace do realizacji przelewów elektronicznych (pobory, potrącenia, pożyczki z KZPitp.). - Przeszkoli na stanowiskach - użytkowników i administratora z oprogramowania aplikacyjnego Kadry-Płace. - Moduł KADRY 6 użytkowników + 1 administrator - Moduł PŁACE 8 użytkowników + 1 administrator W ramach szkolenia użytkowników przekazana musi zostać wiedza niezbędna do poprawnego użytkowania elementów systemu, ich zakres funkcjonalny, tworzenie i gromadzenie informacji związanych z wykonywaniem czynności służbowych, tworzeniem i gromadzeniem dokumentów, wykonywaniem analiz i sprawozdań, współpracy pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi zakładu. 2. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty proponowany ramowy harmonogram realizacji wdrożenia (instalacji, konfiguracji oraz szkolenia użytkowników na stanowiskach). 3. Wykonawca zapewni serwis techniczny oprogramowania aplikacyjnego Kadry-Płace do dnia 30.VI.2010 w którego zakres wchodzi : a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem udostępnionego przez Zamawiającego; b) bieżącą pomoc w użytkowaniu oprogramowania aplikacyjnego Kadry-Płace c) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. d) weryfikację integralności baz danych; e) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; f) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; g) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; h) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania. i) w ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie: 1.598,36 zł bruttoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe: 1) Potencjał kadrowy: Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje: a) osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie administrowania bazą danych - minimum Oracle 10g; b) osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSA), c) osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania Infomedica tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników, (wystawione przez producenta oprogramowania firmę ABG S.A.), Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2) Doświadczenie: Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonaniu zamówienia (wymagane co najmniej 1 zrealizowane wdrożenie). Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3) Potencjał finansowo - ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (min. 1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 2, ppkt.2. Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Lub Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. nr 4 do oferty, tj: a) wykaz osób z podaniem ich kwalifikacji zawodowych wraz z załączeniem odpowiednich certyfikatów w zakresie administrowania bazą danych - minimum Oracle 10g; b) wykaz osób z podaniem ich kwalifikacji zawodowych w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft wraz z załączeniem odpowiednich certyfikatów (MCSA), 6. Aktualne zaświadczenie producenta oprogramowania aplikacyjnego ABG S.A., że Wykonawca posiada prawo do świadczenia usług informatycznych w zakresie oprogramowania Infomedica (instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników oprogramowania Infomedica) na podstawie certyfikatów uzyskanych przez pracowników Wykonawcy (dokument należy dołączyć do oferty); 7. Zaświadczenie odpowiednich podmiotów uprawnionych do potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia np. certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia oraz wymogi dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 10. Wykonawca do oferty załączy również parafowany wzór umowy zawarty w rozdziale IV niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4, 26-610 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4, 26-610 Radom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania odpowiedzialnego za cyberbezpieczeństwo w ramach projektu "Cyberbezpieczny Gogolin"
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Powiatu Łęczyckiego"
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Żyrzyn"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.