To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-10
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 182485 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278530 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6349389, faks 22 6349638.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, według poniższego zestawienia:CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA A. Stacje robocze z monitorami - 70 sztuk B. Ultrabooki - 30 sztuk C. Części i akcesoria CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA A. Urządzenia wielofunkcyjne kolorowe A3 - 5 sztuk B. Drukarka A4 - 1 sztuka C. Drukarka A3 kolorowa - 1 sztuka CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Komputery przenośne (typu laptop) - 3 sztuki CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA A. Drukarka przenośna z akumulatorem - 2 sztuki B. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (druk, scan, kopia, faks) - 1 sztuki C. Urządzenie wielofunkcyjne (druk, scan, kopia, faks) - 2 sztuki D. Skaner ręczny ze stacją dokującą - 2 sztuki CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA A. Laptop wraz z oprogramowaniem - 2 sztuki B. Laptop wraz z oprogramowaniem - 3 sztuki CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA A. Zestawy: stacja robocza z dwoma monitorami - 20 zestawów B. Rzutniki - 3 sztuki, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.71.00 - Części komputerów 38.65.21.00 - Projektory 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część IV i V zamówienia finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 i Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Część VI zamówienia finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Oeracyjnego Wiedza Edukacjia Rozwój.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INNOVATION IN TECHNOLOGY Sp. z o.o., ul. Śliwkowa 1, 78-100 Niekanin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 326829,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 466739,49
Oferta z najniższą ceną: 381996,67 / Oferta z najwyższą ceną: 466739,49
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COPY CONTROL SERVICE Tomasz Biegaj Konrad Jaworski s.c., ul. Tamka 49, 00-355 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114462,88
Oferta z najniższą ceną: 114462,88 / Oferta z najwyższą ceną: 122921,40
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTARIS Sp. z o.o., ul. Księcia Ziemowita 53, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7408,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8918,73
Oferta z najniższą ceną: 8918,73 / Oferta z najwyższą ceną: 10844,19
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DAWER Dariusz Mudant, ul. Ściegiennego 9/15 m. 25, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20944,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32250,60
Oferta z najniższą ceną: 32250,60 / Oferta z najwyższą ceną: 32250,60
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTARIS Sp. z o.o., ul. Księcia Ziemowita 53, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17318,40
Oferta z najniższą ceną: 16502,91 / Oferta z najwyższą ceną: 17318,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa oprogramowania Oracle lub równoważnego wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług hotelowych dla Jury i gości specjalnych XII Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki
- Świadczenie usług cateringowych zgodnie z potrzebami Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia
- Wymiana stolarki stalowej na nową aluminiową w Kielcach, Krakowie, Chorzowie - 3 części
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego rezerwacji, sprzedaży i dostawy w formie, terminie oraz miejscu określonym przez Zamawiającego biletów lotniczych na zagraniczne wyjazdy służbowe dla wskazanych osób
- Zakup kopert
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i panoramicznych monitorów komputerowych z podziałem na części
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 8 części
- dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-068/25
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.