To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Potulice: Dostawy środków czystości (znak sprawy 19/2008)
Numer ogłoszenia: 182489 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 137504 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, Aleja Parkowa, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, fax 052 5874400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości (znak sprawy 19/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawy środków czystości. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (grupy). Zamówienie łącznie dotyczy dostaw 48 różnych środków czystości. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że ilości szacunkowe dostarczanych środków czystości wyszczególnionych we wszystkich grupach (częściach) mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy o 20%. 3. Okres ważności dostarczanych środków czystości, minimum 6 miesięcy, liczone od dnia dostawy. 4. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do siwz) w miejscach wykropkowanych wpisuje nazwę firmową oferowanego artykułu oraz inne dane dotyczące danego przedmiotu zamówienia. Ponadto w sposób niebudzący wątpliwości zaznacza odpowiedź TAK/NIE, np. poprzez przekreślenie złej odpowiedzi lub podkreślenie właściwej 5. Wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie /Przedmiot zamówienia/ w miejscach wykropkowanych (w grupie 1: poz. 4 - 17 oraz 19-20, w grupie 2, w grupie 3: poz. 1-9, w grupie 4: poz. 1-11) wpisuje gramaturę / litraż / ilość / pojemność oferowanego artykułu w opakowaniu. Jeżeli oferowany artykuł jest w opakowaniu mniejszym niż opakowanie określone przez zamawiającego w formularzu ofertowym w kolumnie /Przedmiot zamówienia/ oraz /Ilość szacunkowa/, to w miejscach wykropkowanych w kolumnie /Ilość szacunkowa/ wykonawca wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby ich łączna gramatura, litraż, pojemność lub ilość szt. w opakowaniu odpowiadały wartości określonej w nawiasie, w kolumnie /ilość szacunkowa/. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podanej w kg, litrach lub szt. to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie /w górę/, np. 416,7 op. = 417 op. lub 416,1 op. = 417 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w litrach, kg, lub szt. 6. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie środki czystości własnym transportem, na swój koszt, do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Środki czystości mają być w opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do użycia oraz wadze / litrażu / ilości. 3) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 7:00 - 15:00. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 24.60.00.00 - Wybuchowe i wysokowartościowe produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.60.00.00 - Materiały wybuchowe Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 24.20.00.00 - Wyroby rolno - chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.00.00 - Wyroby rolno-chemiczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 52034,44 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Grupa 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
- Agencja Handlowa MILENA, Elżbieta Pros, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14410,00
- Oferta z najniższą ceną: 14410,00 / oferta z najwyższą ceną: 14410,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Grupa 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUTURA MED Sp. z o.o., ul. Ks. Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28988,63
- Oferta z najniższą ceną: 28988,63 / oferta z najwyższą ceną: 34408,52
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Grupa 4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUTURA MED Sp. z o.o., ul. Ks. Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8635,81
- Oferta z najniższą ceną: 8635,81 / oferta z najwyższą ceną: 8635,81
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POTULICE
więcej: przetargi POTULICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa nawozów i środków ochrony roślin
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wawer m.st. Warszawy oraz jednostek oświatowych Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy do 30 listopada 2025 r.
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
więcej: Wyroby rolno-chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.