To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżącego utrzymania w czystości pomieszczeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
Numer ogłoszenia: 182489 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147950 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, faks 055 6465002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżącego utrzymania w czystości pomieszczeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul, Kościuszki 29b. Usługę sprzątania Wykonawca zobowiązany jest wykonać dysponując odpowiednim sprzętem, środkami myjącymi, czyszczącymi, konserwującymi i materiałami ( np. kostki WC, papier toaletowy, ręczniki, worki do pojemników na odpady, ściereczki do czyszczenia obudów do ekranów komputerowych ) oraz pracownikami, za których działania Wykonawca jest odpowiedzialny. Usługa winna być wykonana przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego, dostarczonego przez Wykonawcę. Dostarczone artykuły higieniczne i środki czyszczące, myjące, konserwujące używane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia winny posiadać atesty tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności. Usługa sprzątania wykonywana będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:30). Sprzątanie biur, które po godzinach pracy urzędu są zamykane i zabezpieczane system chroniącym tj. (Dział Geodezji, Dział Komunikacji, Dział Informatyczny)odbywać się będzie w czasie godzin pracy pracowników Zamawiającego i w ich obecności. Pozostałe pomieszczenia biurowe będą sprzątane w godzinach 15:00 do 20:30. Wykonawca otrzyma klucze do budynku i po zakończeniu prac będzie zobowiązany do zamknięcia siedziby. Wykonawca dodatkowo zabezpieczy (w ramach wykazanych pracowników): a) serwis jednoosobowy w godzinach pracy urzędu do bieżącego utrzymania w czystości miejsc i pomieszczeń tj. pomieszczenia sanitarne, aneksy kuchenne, ciągi komunikacyjne na holach i korytarzach, wejścia do budynku, b) pracownika do mycia naczyń z sekretariatu starostwa, jak i również przygotowywanie naczyń i parzenie napojów ciepłych, mycie naczyń po posiedzeniach zarządu, komisji i sesjach rady, naradach i spotkaniach według potrzeb do dyspozycji pracownika administracyjnego, c) obecność obsługi również w godzinach popołudniowych i wieczornych , nie później jak do godz. 22:00 w przypadku zebrań, posiedzeń komisji, zarządów, a po ich zakończeniu Wykonawca zobowiązany będzie do zamknięcia siedziby Zamawiającego. d) według potrzeb personel sprzątający między innymi do wykonania prac tj. usunięcia skutków awarii kanalizacji, sprzątanie pomieszczeń po remontach budowlanych i instalacyjnych. W porozumieniu z Zamawiającym prace okresowe będą mogły być wykonywane w dniach wolnych od pracy, szczególnie jeśli wymaga tego technologia ( np. czas schnięcia czyszczonych powierzchni). Wykonawca zobowiązany jest dysponować dodatkowymi pracowników (ponad potencjał wskazany w ofercie), posiadającymi szczególne uprawnienia, jeżeli jest to konieczne, w przypadku gdy w ramach wykonywania usługi sprzątania dana czynność tego wymaga, na czas jej zrealizowania lub by czas realizacji zadań okresowych ( np. czyszczenie polimeryzacja podłóg, pranie tapicerki krzeseł, mycie stolarki okiennej i drzwiowej ) zapewniał prawidłowe i terminowe wykonanie tych prac. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do dostarczenia i uzupełnienia w sanitariatach materiałów eksploatacyjnych i odświeżaczy powietrza oraz zobowiązany jest do utrzymania w sprawności technicznej lub ewentualnej wymiany znajdujących się tam dozowników na ręcznik do rąk, papier toaletowy i mydło w płynie według poniższych parametrów technicznych: a) ręcznik do rąk w roli w dozownik z bezdotykowym systemem ręczników, biały miękki, celuloza o wymiarach 21x25 cm, dł. rolki 150mb, gramatura 20g/m2 b) papier toaletowy, biały miękki typu Jumbo, dwuwarstwowy, o wymiarach 10x14cm, szer. rolki 18cm, dł. rolki min. 170mb, gramatura 20g/m2 c) mydło w płynie antybakteryjne o pojemności dozownika 1L z wkładem wewnętrznym, wymiary dozownika (wys, szer, dł - 29,1x11,2x11,4 cm), zawierające lanolinę i glicerynę. Ilości toalet, dozowników do ręczników i papieru oraz wielkości koszy na śmieci: - toalet- 12, - pojemnik do mydła 1-litrowy- firma Tork 20 szt. - dozownik do papieru toaletowego- firma Tork (standard) 15 szt. - dozownik do ręczników- firma Tork Matic 18 szt. - kosz na śmieci 9 litrowy 14 szt., ażurowe 60 litrowe 17 szt. Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. Oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Zamawiającego, osób trzecich ( zewnętrznych) oraz majątku Zamawiającego w zawiązku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie w celu zapoznania się ze specyfika budynku. Na wniosek wykonawcy zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej budynku w dogodnym dla stron terminie ( jednak nie później niż do 04.06.2010 r. do godz. 15.00). Wniosek, o którym mowa powyżej wykonawca przekaże zamawiającemu w formie przewidzianej niniejszą specyfikacją, co najmniej na 1 dzień przed planowaną wizytą wnioskodawcy, aby można było ustalić dogodny termin przybycia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A do specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby usługa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi załącznik nr B do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90396,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78036,00
Oferta z najniższą ceną: 78036,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Tychnowach
- Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.