Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-16
Łódź: W-5 ZP/1/2014 dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Numer ogłoszenia: 18250 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności , ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://snack.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W-5 ZP/1/2014 dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ, w postaci:
Część I - Instytut Podstaw Chemii Żywności
Pakiet Nr 1 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 2 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 4 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Pakiet Nr 5 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
Pakiet Nr 6 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników
Pakiet Nr 7 - Inny asortyment
Część II - Instytut Biochemii Technicznej
Pakiet Nr 1 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 2 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 4 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Pakiet Nr 5 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
Pakiet Nr 6 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników
Pakiet Nr 7 - Rękawice jednorazowe
Pakiet Nr 8 - Worki do sterylizacji odpadów
Pakiet Nr 9 - Wyroby plastikowe do hodowli
Pakiet Nr 10 - Inny asortyment
Część III - Instytut Chemicznej Technologii Żywności
Pakiet Nr 1 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 2 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 4 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Pakiet Nr 5 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
Pakiet Nr 6 - Fiolka ND i nakrętka
Pakiet Nr 7 - Inny asortyment
Część IV - Instytut Technologii Fermentacji i Mikrobiologii
Pakiet Nr 1 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 2 - Wyroby szklane - butelki
Pakiet Nr 3 - Wyroby szklane - butelki sterylizowalne w wysokich temperaturach
Pakiet Nr 4 - Wyroby szklane - kolby Erlenmayera
Pakiet Nr 5 - Wyroby szklane - kolby miarowe
Pakiet Nr 6 - Wyroby szklane - kolby kuliste
Pakiet Nr 7 - Wyroby szklane - pipety szklane
Pakiet Nr 8 - Wyroby porcelanowe
Pakiet Nr 9 - Wyroby szklane - zlewki
Pakiet Nr 10 - Laboratoryjne wyroby szklane - alkoholomierze, balingomierze
Pakiet Nr 11 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 12 - Papier tłuszczodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 13 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny - dozowniki
Pakiet Nr 14 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (oprócz szklanego)
Pakiet Nr 15 - Płytki Petriego standard
Pakiet Nr 16 - Drobny sprzęt plastikowy
Pakiet Nr 17 - Pipety automatyczne
Pakiet Nr 18 - Korki, zatyczki
Pakiet Nr 19 - Korki metalowe, korki celulozowe
Pakiet Nr 20 - Anaerogen, anaerostat
Pakiet Nr 21 - Butelki do hodowli, pipety pasterowskie serologiczne, płytki 96-dołkowe
Pakiet Nr 22 - Cryobank
Pakiet Nr 23 - Filtry strzykawkowe
Pakiet Nr 24 - Akcesoria do filtracji
Pakiet Nr 25 - Urządzenia do filtracji
Pakiet Nr 26 - Akcesoria filtracyjne do gazów (filtry do gazów, wkłady dejonizacyjne - Agilent, PEAK)
Pakiet Nr 27 - Wąż gumowy, wąż silikonowy
Pakiet Nr 28 - Worki do autoklawu, worki do stomachera
Pakiet Nr 29 - Gruszki, pipety
Pakiet Nr 30 - Wialki, korki
Pakiet Nr 31 - Przedłużacze
Pakiet Nr 32 - Autotransformator, czasze grzejne
Pakiet Nr 33 - Łaźnia wodna
Pakiet Nr 34 - Płaszcz grzewczy do kolb
Pakiet Nr 35 - Płaszcz grzewczy z zewnętrznym czujnikiem temperatury
Pakiet Nr 36 - Płaszcz grzewczy
Pakiet Nr 37 - Pipetory
Pakiet Nr 38 - Fartuchy jednorazowe
Pakiet Nr 39 - Rękawice jednorazowe
Pakiet Nr 40 - Akcesoria do mycia
Pakiet Nr 41 - pH-metry
Pakiet Nr 42 - Papierki wskaźnikowe
Pakiet Nr 43 - Mieszadła magnetyczne, dipole
Pakiet Nr 44 - Zestaw do dializ
Pakiet Nr 45 - Folia aluminiowa do autoklawu
Pakiet Nr 46 - Folia aluminiowa z podajnikiem
Pakiet Nr 47 - Czyściwo bezpyłowe
Pakiet Nr 48 - Lampa bakteriobójcza
Pakiet Nr 49 - Wytrząsarka
Pakiet Nr 50 - Akcesoria laboratoryjne
Pakiet Nr 51 - Butla gazowa
Pakiet Nr 52 - Filtry pakowane jednostkowo
Pakiet Nr 53 - Licznik kolonii
Pakiet Nr 54 - Pojemniki do niebezpiecznych substancji
o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 37.82.30.00 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 44.61.83.00 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników i wieka 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 78.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu tj.:
CERTYFIKAT JAKOŚCI CE wystawiany przez jednostkę notyfikującą
lub
DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,
o ile wymaga tego ustawa
lub
złożenie stosownego Oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
Dokumenty winny być dostarczone na każde żądanie Zamawiającego przy realizacji poszczególnych części zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ
Formularz Cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ
Dokument ustanawiający pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ;
zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy lub trwały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.