Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Ustka: Konserwację i naprawę systemów alarmowych w Jednostce Wojskowej 4220 Ustka oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w 2013r.
Numer ogłoszenia: 182540 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4220 , Lędowo-Osiedle 1N, 76-271 Ustka, woj. pomorskie, tel. 59 8151377, faks 59 8151578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwację i naprawę systemów alarmowych w Jednostce Wojskowej 4220 Ustka oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w 2013r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwację i naprawę systemów alarmowych w Jednostce Wojskowej 4220 Ustka oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w 2013r w terminie do 15.12.2013 r. z podziałem na 11 zadań:ZADANIE Nr 1: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Jednostce Wojskowej 4220 m. Ustka i m. Czarne, w Wydziale Żandarmerii Wojskowej Ustka oraz w Węźle Teleinformatycznym Ustka. ZADANIE Nr 2: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej Ustka. ZADANIE Nr 3: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Szkole Podoficerskiej MW Ustka. ZADANIE Nr 4: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Jednostce Wojskowej 2521 m. Ustka. ZADANIE Nr 5: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Jednostce Wojskowej 3672 m. Ustka. ZADANIE Nr 6: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Jednostce Wojskowej 1872 m. Słupsk. ZADANIE Nr 7: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Wojskowej Komendzie Uzupełnień Słupsk. ZADANIE Nr 8: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Węźle Łączności Słupsk. ZADANIE Nr 9: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Jednostce Wojskowej 1889 m. Lębork. ZADANIE Nr 10: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w Wojskowej Komendzie Uzupełnień Człuchów. ZADANIE Nr 11: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w jednostce Wojskowej 3775 Chojnice..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualna koncesja MSW i A na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), -Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (dotyczy wyłącznie zadania Nr 8).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy złożyć oświadczenie że, osoby realizujące przedmiot zamówienia posiadają: ( załącznik Nr 5 do SIWZ) -świadectwo kwalifikacyjne SEP (dla co najmniej jednej osoby realizującej przedmiot zamówienia); -autoryzację w zakresie instalowania i-lub konserwacji systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 dla przynajmniej jednej osoby realizującej przedmiot zamówienia. -świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4. (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów poświadczających spełnianie tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych i będzie oceniał ich spełnianie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadania wymaganych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. Wykaz musi być wykonany według druku stanowiącego - załącznik Nr 1 do SIWZ. -Oświadczenie o zatrudnieniu Pełnomocnika Ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (dotyczy zadania Nr 8) załącznik Nr 2 do SIWZ. -Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik Nr 3 do SIWZ: -licencja I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia -upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE- na cały czas trwania umowy, jeśli osoby nie posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia), -zaświadczenia o przeprowadzonym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia), -Poświadczenia Bezpieczeństwa Osobowego o klauzuli -TAJNE- (dotyczy wyłącznie zadania Nr 8) załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Stawka za jedną roboczogodzinę - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego: 1.Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2.Zmiany w zakresie wykazu pracowników ochrony realizujących zamówienie pod warunkiem uprzedniego dostarczenia przez WYKONAWCĘ wykazu nowych pracowników oraz ich aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa osobowego lub imiennych upoważnień wraz z wymaganymi w SIWZ uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 3.Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych na wniosek jednej ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4220 Lędowo - Osiedle 1N, 76 - 270 Ustka bud. nr 29 pok nr 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4220 Lędowo - Osiedle 1N, 76 - 270 Ustka bud. nr 26 pok nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z USTKI
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Usługa konserwacji zbiorników azotu i tlenu w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania dwóch wagonów 120A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.