eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolinWymiana dachu budynku przy ulicy Rybackiej w Wolinie, remont budynku komunalnego nr 5 w Wiejkówku, remont budynku komunalnego przy ul. Prostej 1 (obiekt byłej przychodni).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Wolin: Wymiana dachu budynku przy ulicy Rybackiej w Wolinie, remont budynku komunalnego nr 5 w Wiejkówku, remont budynku komunalnego przy ul. Prostej 1 (obiekt byłej przychodni).
Numer ogłoszenia: 182560 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Świerczewskiego 4a, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 32 61 621, faks 091 32 61 621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkimwolin.pomorzezachodnie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samożądowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dachu budynku przy ulicy Rybackiej w Wolinie, remont budynku komunalnego nr 5 w Wiejkówku, remont budynku komunalnego przy ul. Prostej 1 (obiekt byłej przychodni)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuję: 1. wymianę dachu budynku przy ulicy Rybackiej w Wolinie swoim zakresem obejmuje: DACH Z POKRYCIEM 1) rozebranie starego pokrycia dachowego z dachówki zakładkowej, 2) rozebranie starych rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 3) rozebranie pokrycia zewnętrznych ścian lukarny z dachówki karpiówki, 4) rozebranie starego ołacenia dachu, 5) wzmocnienie z przedłużeniem końcówek krokwi przez dwustronne nadbicie deskami gr. 38 mm., 6) wymiana częściowo zniszczonych elementów drewnianej konstrukcji dachowej - (murłat, krokwi i wymian), 7) przemurowanie kominów ponad dachem z wymianą na cegłę klinkierową, 8) przemurowanie częściowe ścian poddasza - między krokwiami i górnych części ścian szczytowych, 9) impregnacja odsłoniętej konstrukcji drewnianej dachu, 10) wykonanie izolacji cieplnej połaci dachowej i ścian lukarny w części zamieszkałej z wełny mineralnej, 11) ułożenie na konstrukcji dachu - krokwiach ekranu zabezpieczającego z foli dachowej para przepuszczalnej, 12) oszalowanie wewnętrznych ścian lukarny płytą OSB lub równoważną, 13) umocowanie kontr łat i łat pod pokrycie dachowe z dachówki, 14) wykonanie deskowania z desek gr. 25 mm pod obróbki blacharskie, 15) przedłużenia łacenia połaci poza obrys ścian szczytowych w celu uzyskania okapu, 16) wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo - tytanowej pod pasy nadrynnowe, kominy, kosze, parapety przy oknach, 17) wymiana okien drewnianych na PCV w szczytach budynku, 18) zamontowanie w połaci dachowej okien połaciowych, 19) wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej zakładkowej z gąsiorami i dachówkami szczytowymi, 20) zamontowanie nowych rynien rur spustowych z blachy cynkowo tytanowej, 21) wykonanie deskowania okapów z desek struganych pobitkowych. ELEWACJA 1) zbić odparzone i zmurszałe tynki ze ścian i cokołów, 2) wykonać w miejscach widocznych pęknięć - szycie murów przez przemurowanie w co trzeciej warstwie, 3) w miejscach widocznych ubytków cegieł wykonać naprawę muru, 4) w miejscu zbitych tynków wykonać podkład pod tynk szlachetny wraz z wzmacniającą obrzutką z naprawy cementowej, 5) wykonać ocieplenie ścian styropianem gr. 15 cm i ościeży gr. 2 cm oraz tynk - wyprawę elewacyjną z gotowej mieszanki mineralnej na uprzednio przygotowanym i zagruntowanym podłożu, 6) wykonać obudowę rur kanalizacyjnych na ruszcie z listew z ociepleniem styropianem gr. 5 cm i wyprawę elewacyjną, 7) wykonać na cokole - wyprawę elewacyjną z gotowej mieszanki akrylowej typu GEMALIT lub równoważną na uprzednio przygotowanym i zagruntowanym podłożu, 8) rozebrać istniejącą betonową opaskę i podesty przy wejściu do budynku, 9) wykonać naprawę istniejących zewnętrznych schodów betonowych polegające na skuciu odparzonych, luźnych elementów stopni i podestu oraz wykonanie nadlewek tych elementów z betonu B-25, 10) wymienić balustradę przy schodach zewnętrznych, 11) wykonać przy budynku opaskę z kostki betonowej typu POLBRUK na podsypce cementowo-piaskowej, 12) uporządkować teren i wywieźć gruz. 2. Remont budynku komunalnego nr 5 w Wiejkówku swoim zakresem obejmuje: 1) rozebranie starego pokrycia dachowego z dachówki zakładkowej i częściowo z eternitu, 2) rozebranie starego ołacenia dachu, 3) skrócenie krokwi wystających poza lico budynku - w celu zmniejszenia okapów, 4) wzmocnienie końcówek krokwi przez dwustronne nadbicie balami gr. 40 mm, 5) wymiana częściowo zniszczonych elementów drewnianej konstrukcji dachowej - murłaty, 6) przemurowanie częściowe ścian poddasza - między krokwiami i górnych części ścian szczytowych. 7) impregnacja odsłoniętej konstrukcji drewnianej dachu, 8) ułożenie na konstrukcji dachu - krokwiach ekranu zabezpieczającego z foli dachowej para przepuszczalnej, 9) umocowanie kontr łat i łat pod pokrycie dachowe z dachówki, 10) wykonanie deskowania z desek gr. 25 mm pod obróbki blacharskie, 11) przedłużenie łacenia pałaci poza obrys ścian szczytowych w celu uzyskania okapu, 12) wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej pod pasy nadrynnowe, kominy, parapety zewnętrzne przy okienkach, 13) zamontowanie w istniejących otworach poddasza okien otwieranych z PCV z przymurowaniem brakujących węgarków, 14) wykucie w ścianie szczytowej poddasza otworu na drzwi zewnętrzne ognioodporne i ich osadzenie, 15) wykucie w kominach otworów i osadzenie drzwiczek wycierowych, 16) zamontowanie w połaci dachowej przy kominach wyłazów dachowych wraz z ławami kominiarskimi, 17) wykonanie ślepej podłogo z płyty OSB - dojście do kominów, 18) wykonanie nowego pokrycia dachowego dachówki ceramicznej zakładkowej z gąsiorami i dachówkami szczytowymi, 19) zamontowanie nowych rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej, 20) wykonanie deskowania okapów z desek struganych odbitkowych. 4. Remont budynku komunalnego przy ul. Prostej 1 (obiekt byłej przychodni) swoim zakresem obejmuje: 1) rozebranie rury spustowej i wykucie rzygaczy z daszków nad wejściem do budynku, 2) wymiana zniszczonych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na cynkowo tytanową, 3) uzupełnienie miejscowe ubytków tynków na komunach i krawędziach daszków nad wejściami do budynku, 4) wykonanie drobnej naprawy starego pokrycia dachowego z pod nowe pokrycie termozgrzewalnej - polegającej na likwidacji pęcherzy i zakitowaniu uszkodzeń, 5) pokrycie dwuwarstwowe papą termozgrzewalna, 6) malowanie dwukrotne farbą antykorozyjną obróbek blacharskich murków ogniowych, 7) wykonanie nowego wyłazu dachowego, 8) wykonanie przeglądu, wymiany uszkodzonych elementów oraz wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 2) Unieszkodliwienie materiałów pochodzących z rozbiórki i z budowy. Szczegółowy zakres ww. robót z wyliczeniami ich ilości ujęto w: Trzech przedmiarach robót stanowiących: Załączniki Nr 9 - wymiana dachu budynku przy ulicy Rybackiej w Wolinie, Załącznik Nr 10 - remont budynku komunalnego nr 5 w Wiejkówku, Załącznik Nr 11 - remont budynku komunalnego przy ul. Prostej 1 (obiekt byłej przychodni)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 10% udzielonego zamówienia, i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty: a) Dla części I przedmiotu zamówienia, - minimum 2 roboty podobne polegające na wykonaniu pokryć dachowych lub remoncie pokrycia dachowego na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł oraz - minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub remoncie elewacji z dociepleniem ścian o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł b) Dla części II przedmiotu zamówienia, minimum 2 roboty podobne polegające na wykonaniu pokryć dachowych lub remoncie pokrycia dachowego na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł c) Dla części III przedmiotu zamówienia, minimum 2 roboty podobne polegające na wykonaniu pokryć dachowych lub remoncie pokrycia dachowego na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorysy ofertowe opracowane w oparciu o przykładowe przedmiary robót, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem określonych przez zamawiającego warunków dokonywania zmian: Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany spowodowane warunkami archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy, b) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ, 3) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego. 4) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień. 5) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w tym m.in. konieczność wykonania robót dodatkowych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. Pozostałe zmiany: 1) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Wykonawca niezwłocznie, w formie pisemnej, zawiadomi Zamawiającego o ziszczeniu się przesłanki lub przesłanek określonych w ust. 1 podając faktyczny - gdy przyczyna ustała, bądź prognozowany - gdy przyczyna nadal trwa, okres opóźnienia realizacji Przedmiotu Umowy, wnosząc jednocześnie o odpowiednie przedłużenie terminu wykonania Umowy. Wykonawca obowiązany jest wniosek uzasadnić, poprzez przywołanie odpowiednich okoliczności faktycznych. Zamawiający, po rozpoznaniu wniosku Wykonawcy, może wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy, bądź zgody takiej nie udzielić, uzasadniając swoje stanowisko na piśmie. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę Umowy stosowna zmiana dokonana zostanie poprzez zawarcie odpowiedniego aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgkimwolin.pomorzezachodnie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie 72-510 Wolin, ul. Świerczewskiego 4a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, ul. Świerczewskiego 4a, 72-510 Wolin, pokój nr 9 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana dachu budynku przy ulicy Rybackiej w Wolinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: swoim zakresem obejmuje: DACH Z POKRYCIEM 1) rozebranie starego pokrycia dachowego z dachówki zakładkowej, 2) rozebranie starych rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 3) rozebranie pokrycia zewnętrznych ścian lukarny z dachówki karpiówki, 4) rozebranie starego ołacenia dachu, 5) wzmocnienie z przedłużeniem końcówek krokwi przez dwustronne nadbicie deskami gr. 38 mm., 6) wymiana częściowo zniszczonych elementów drewnianej konstrukcji dachowej - (murłat, krokwi i wymian), 7) przemurowanie kominów ponad dachem z wymianą na cegłę klinkierową, 8) przemurowanie częściowe ścian poddasza - między krokwiami i górnych części ścian szczytowych, 9) impregnacja odsłoniętej konstrukcji drewnianej dachu, 10) wykonanie izolacji cieplnej połaci dachowej i ścian lukarny w części zamieszkałej z wełny mineralnej, 11) ułożenie na konstrukcji dachu - krokwiach ekranu zabezpieczającego z foli dachowej para przepuszczalnej, 12) oszalowanie wewnętrznych ścian lukarny płytą OSB lub równoważną, 13) umocowanie kontr łat i łat pod pokrycie dachowe z dachówki, 14) wykonanie deskowania z desek gr. 25 mm pod obróbki blacharskie, 15) przedłużenia łacenia połaci poza obrys ścian szczytowych w celu uzyskania okapu, 16) wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo - tytanowej pod pasy nadrynnowe, kominy, kosze, parapety przy oknach, 17) wymiana okien drewnianych na PCV w szczytach budynku, 18) zamontowanie w połaci dachowej okien połaciowych, 19) wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej zakładkowej z gąsiorami i dachówkami szczytowymi, 20) zamontowanie nowych rynien rur spustowych z blachy cynkowo tytanowej, 21) wykonanie deskowania okapów z desek struganych pobitkowych. ELEWACJA 1) zbić odparzone i zmurszałe tynki ze ścian i cokołów, 2) wykonać w miejscach widocznych pęknięć - szycie murów przez przemurowanie w co trzeciej warstwie, 3) w miejscach widocznych ubytków cegieł wykonać naprawę muru, 4) w miejscu zbitych tynków wykonać podkład pod tynk szlachetny wraz z wzmacniającą obrzutką z naprawy cementowej, 5) wykonać ocieplenie ścian styropianem gr. 15 cm i ościeży gr. 2 cm oraz tynk - wyprawę elewacyjną z gotowej mieszanki mineralnej na uprzednio przygotowanym i zagruntowanym podłożu, 6) wykonać obudowę rur kanalizacyjnych na ruszcie z listew z ociepleniem styropianem gr. 5 cm i wyprawę elewacyjną, 7) wykonać na cokole - wyprawę elewacyjną z gotowej mieszanki akrylowej typu GEMALIT lub równoważną na uprzednio przygotowanym i zagruntowanym podłożu, 8) rozebrać istniejącą betonową opaskę i podesty przy wejściu do budynku, 9) wykonać naprawę istniejących zewnętrznych schodów betonowych polegające na skuciu odparzonych, luźnych elementów stopni i podestu oraz wykonanie nadlewek tych elementów z betonu B-25, 10) wymienić balustradę przy schodach zewnętrznych, 11) wykonać przy budynku opaskę z kostki betonowej typu POLBRUK na podsypce cementowo-piaskowej, 12) uporządkować teren i wywieźć gruz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont budynku komunalnego nr 5 w Wiejkówku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: swoim zakresem obejmuje: 1) rozebranie starego pokrycia dachowego z dachówki zakładkowej i częściowo z eternitu, 2) rozebranie starego ołacenia dachu, 3) skrócenie krokwi wystających poza lico budynku - w celu zmniejszenia okapów, 4) wzmocnienie końcówek krokwi przez dwustronne nadbicie balami gr. 40 mm, 5) wymiana częściowo zniszczonych elementów drewnianej konstrukcji dachowej - (murłaty), 6) przemurowanie częściowe ścian poddasza - między krokwiami i górnych części ścian szczytowych. 7) impregnacja odsłoniętej konstrukcji drewnianej dachu, 8) ułożenie na konstrukcji dachu - krokwiach ekranu zabezpieczającego z foli dachowej para przepuszczalnej, 9) umocowanie kontr łat i łat pod pokrycie dachowe z dachówki, 10) wykonanie deskowania z desek gr. 25 mm pod obróbki blacharskie, 11) przedłużenie łacenia pałaci poza obrys ścian szczytowych w celu uzyskania okapu, 12) wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej pod pasy nadrynnowe, kominy, parapety zewnętrzne przy okienkach, 13) zamontowanie w istniejących otworach poddasza okien otwieranych z PCV z przymurowaniem brakujących węgarków, 14) wykucie w ścianie szczytowej poddasza otworu na drzwi zewnętrzne ognioodporne i ich osadzenie, 15) wykucie w kominach otworów i osadzenie drzwiczek wycierowych, 16) zamontowanie w połaci dachowej przy kominach wyłazów dachowych wraz z ławami kominiarskimi, 17) wykonanie ślepej podłogo z płyty OSB - dojście do kominów, 18) wykonanie nowego pokrycia dachowego dachówki ceramicznej zakładkowej z gąsiorami i dachówkami szczytowymi, 19) zamontowanie nowych rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej, 20) wykonanie deskowania okapów z desek struganych odbitkowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont budynku komunalnego przy ul. Prostej 1 (obiekt byłej przychodni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: swoim zakresem obejmuje: 1) rozebranie rury spustowej i wykucie rzygaczy z daszków nad wejściem do budynku, 2) wymiana zniszczonych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na cynkowo tytanową, 3) uzupełnienie miejscowe ubytków tynków na komunach i krawędziach daszków nad wejściami do budynku, 4) wykonanie drobnej naprawy starego pokrycia dachowego z pod nowe pokrycie termozgrzewalnej - polegającej na likwidacji pęcherzy i zakitowaniu uszkodzeń, 5) pokrycie dwuwarstwowe papą termozgrzewalna, 6) malowanie dwukrotne farbą antykorozyjną obróbek blacharskich murków ogniowych, 7) wykonanie nowego wyłazu dachowego, 8) wykonanie przeglądu, wymiany uszkodzonych elementów oraz wykonanie pomiarów instalacji odgromowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.