Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Koszalin: Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 182561 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 153128 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Adama Mickiewicza, 75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600 w. 4655.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie, w zakresie i o powierzchni określonych poniżej: 1. Do codziennego sprzątania w zakresie: 6.440,84 m2 a) Codziennego sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie oraz mycie i polerowanie posadzek marmurowych, granitowych i PCV. b) Codziennego wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) Czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) Codziennego utrzymywania czystości w toaletach: mycie, czyszczenia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych, mycie glazury, terakoty, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp. e) Utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV. f) Bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. g) Codziennego opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. h) Czyszczenia wycieraczek wewnątrz budynków oraz czyszczenia wpustów wycieraczek metalowych przed wejściami do obiektów. i) Utrzymania w czystości cokołów z obu stron wejścia głównego do budynku Ratusza i USC 2.Do sprzątania w miarę potrzeb w zakresie: 622,43 m2 a) Sprzątania sali konferencyjnej w marę potrzeb. b) Sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie oraz mycie i polerowanie posadzek marmurowych i granitowych. c) Wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. d) Czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. e) Utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV(drzwi, gabloty, obudowy itp.). f) Bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. g) Opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. 3.Mycie okien w zakresie: 1.459,74 m2 a) Utrzymania w czystości okien i ich mycie w miarę potrzeb jednak nie mniej niż 4 razy w roku, raz na kwartał. Uwaga! Okna na wieży Ratusza są zamontowane na stałe bez możliwości ich otwarcia - mycie z wysięgnika lub sposobem alpinistycznym. 4. Pranie firan w zakresie: 163,20 m2 a) Prania i zawieszania firan w Budynku USC raz na kwartał. 5. Pranie wykładzin dywanowych i dywanów w zakresie: 3.455,62 m2 a) Prania wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu 2 razy w roku. 6. Pastowanie i polerowanie powierzchni z wykładziny PCV w zakresie 446,83 m2 Obiekty Urzędu: Ratusz - Rynek Staromiejski 6-7; Urząd Stanu Cywilnego - ul. Dąbrówki 1; Pomieszczenia w budynku przy ul. Mickiewicza 26; Straż Miejska - ul. Mariańska 9; Miejski Inspektorat Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności - ul. Strażacka 8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 98347,57 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PIELĘGNIARSKIE, PORZĄDKOWE ANNA ROGULSKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PIELĘGNIARSKIE, PORZĄDKOWE ANNA ROGULSKA
- Usługi Pielęgniarskie,Porządkowe, Anna Rogulska,, 75-205 Koszalin, ul. Spółdzielcza 3 i/11, 75-205 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 98.347,57
- Oferta z najniższą ceną: 98.347,57 / oferta z najwyższą ceną: 253.419,33
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Wywozu odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2025 roku" .
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2024/2025 przez Miasto Koszalin
- 34/TP1/SZP-2/2024 Zakup subskrypcji do kolekcji książek elektronicznych w wersji pełnotekstowej na platformie internetowej.
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
- Usługa przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego na potrzeby 17 WOG w 2025 roku ( 5 zadań).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Urzędu Miejskiego w Jarocinie
- Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi na nieruchomościach administrowanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2025
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i przynależnych, myciu okien w budynkach oraz odśnieżanie dziedzińca i chodnika wokół budynków Centrum Kultury i BP Gminy Suchy Las w latach 2025-2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH NADLEŚNICTWA GRODZISK w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.