eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Budowa drogi z odwodnieniem, oświetleniem w ul. Liliowej i ul. Mieczykowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w ulicachRezedowej, Sasankowej, Storczykowej, Stokrotkowej, Konwaliowej ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik w ramach zadania pn. Budowa d

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Zielona Góra: Budowa drogi z odwodnieniem, oświetleniem w ul. Liliowej i ul. Mieczykowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Rezedowej, Sasankowej, Storczykowej, Stokrotkowej, Konwaliowej ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik w ramach zadania pn. Budowa drogi z dwodnieniem i oświetleniem ul. Liliowej i ul. Mieczykowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Mieczykowej i ul. Konwaliowej, ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 182579 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi z odwodnieniem, oświetleniem w ul. Liliowej i ul. Mieczykowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Rezedowej, Sasankowej, Storczykowej, Stokrotkowej, Konwaliowej ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik w ramach zadania pn. Budowa drogi z dwodnieniem i oświetleniem ul. Liliowej i ul. Mieczykowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Mieczykowej i ul. Konwaliowej, ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego przetargu jest wykonanie dróg z kostki betonowej typu Polbruk wraz z odwodnieniem i oświetleniem w ulicach: Liliowej i Mieczykowej na Osiedlu Jędrzychów III w Zielonej Górze a także wykonanie kanalizacji wód deszczowych w ulicach : Stokrotkowej, Storczykowej, Sasankowej, Rezedowej, Mieczykowej i Konwaliowej wraz ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik w ramach zadania pn: Budowa drogi z odwodnieniem i oświetleniem ul. Liliowej i ul. Mieczykowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Mieczykowej, Kowaliowej, ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik. Drogi : W ulicach: Liliowej i Mieczykowej zaprojektowano drogę o nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk: - warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego o gr. 8 cm ułożonej na warstwie podsypki piaskowo -cementowej gr.3 cm - około 14 370 m2; - warstwa ścieralna wykonana z kostki betonowej koloru czerwonego gr.8 cm - około 2420m2 (wjazdy do posesji ); - chodniki z kostki betonowej koloru szarego o gr.6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm - około 5 200m2; - krawężniki betonowe uliczne wzdłuż jezdni 30 x 15 cm na ławie z betonu B15 - około 4540mb; - obrzeże chodnikowe betonowe 30 x 8 cm około 3160,0 mb. Na wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia betonowego należy wykorzystać tłuczeń pochodzący z recyklingu płyt ażurowych obecnie ułożonych prawie na całej długości tych ulic. Miejsce do recyklingu płyt ażurowych wskaże Inwestor. Natomiast w ulicach: Stokrotkowej, Storczykowej, Sasankowej, Rezedowej i Konwaliowej po wykonaniu kanalizacji deszczowej nawierzchnię ulic przywrócić do stanu pierwotnego. .Kanalizacja deszczowa: W celu odprowadzenia wód deszczowych z ulic: Liliowej, Mieczykowej, Stokrotkowej, Sasankowej, Rezedowej i Konwaliowej zaprojektowano rurociągi z rur PCV o średnicach : fi 200, fi 250 , fi 400 o łącznej długości około 5 380 mb uzbrojone w studnie fi 1200 betonowe w ilości około 117 sztuk i wpusty uliczne betonowe fi 500 w ilości około 84 sztuk. Wody deszczowe i roztopowe będą odprowadzane do cieku a następnie do rowu Pustelnik w dwóch punktach zgodnie z planem sytuacyjnych stanowiącym załącznik Nr 1 do ogłoszenia a także do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Goździkowej. W punkcie nr 1 zaprojektowano wylot z betonu zbrojonego ,do którego zostaną odprowadzone oczyszczone wcześniej ścieki deszczowe przez osadnik szlamowy i separator zawiesin piasku. Urządzenia te zaprojektowano naprzeciwko przepompowni ścieków PS-6 przy ul. Konwaliowej. Natomiast w punkcie nr 2 w chwili obecnej wody deszczowe odprowadzane są poprzez istniejący wylot betonowy z kanałem deszczowym fi 300 mm. Wylot ten trzeba będzie zdemontować ze względu na zwiększenie obszaru odwodnianego i wykonać nowy z rurą fi 600 mm. Przed wylotem zaprojektowano również separator substancji ropopochodnych z osadnikiem . Oświetlenie, uliczne w ul. Mieczykowej i ul. Liliowej . Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oświetlenia ulic Mieczykowej, Liliowej .Istniejące oświetlenie na słupach linii napowietrznej nn 0,4 kV przewidziane jest do demontażu a w jego miejsce projektowane jest oświetlenie ulic na słupach oświetleniowych zasilanych linią kablową oświetleniową. W związku z powyższym zaprojektowano w ulicy Mieczykowej i Liliowej wykonanie około : Nazwa materiału: Zaprojektowana ilość ul.Mieczykowa Zaprojektowana ilość ul.Liliowa Razem : Kabel oświetleniowy YKY 4 x 16 mm2 1514 mb Około 2064 mb Około 3578 mb Słup oświetleniowy 10-kątny stalowy ocynkowany o grubości ścianki 3,0 mm z wysięgnikiem 1 -ramiennym typu SO 10 S 1 1000- wysokość zawieszenia oprawy h=10 m ,na fundamencie betonowym B-160,tabliczka bezpiecznikowa, tabliczka z numeracją słupa. Parametry słupa dobrane wg katalogu Elmonter. Należy zastosować słup o w/w parametrach lub o parametrach równoważnych 37 szt. 55 szt. 92 szt. Oprawa oświetleniowa typu SGS -203 /100W z lampą SON -T 100W 37 szt. 55 szt. 92 szt. Demontaż opraw oświetleniowych 37 szt. 34 szt. 71szt. Demontaż wysięgników ze słupów linii napowietrznej 9 szt. - 9 szt. Demontaż przewodu oświetleniowego z linii napowietrznej niskiego napięcia 0,76 km 1.98 km 2,74 km Wycinka drzew : W ulicy Konwaliowej i Rezedowej przewidziano do wycinki 10 drzew .W pobliżu trzech dębów, na odcinku o długości l- 14 m w ulicy Konwaliowej zaprojektowano ułożenie kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową. Odwodnienie wykopów W przypadku pojawienia się wody gruntowej przy budowie projektowanych sieci przewiduje się prowadzenie stałego lub okresowego i miejscowego odwodnienia wykopów. Zgodnie z uchwałą Rady Miasta Zielona Góra nr IV /35/07 z dnia 30 stycznia 2007 roku oraz z uchwałą nr XI /142/07 z dnia 30.08.2007 roku w sprawie budżetu miasta ustala się częściową płatność za prace wykonane w 2007r. wynikające z przedmiotu umowy w wysokości brutto maksymalnie 1 080 000,00 PLN (słownie: jeden milion osiemdziesiąt tysięcy 00/100PLN). Wykonawca kwotę tą uwzględni w harmonogramie realizacji robót i płatności. Pozostała zatwierdzona kwota umowna do zapłaty w 2008 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 129.000,00 zł /słownie: sto dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych/ od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.Warunki udziału w postępowaniu: 1 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 4.1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania: a) co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu dróg i chodników z kostki betonowej o powierzchni min. 3000 m2 każde, potwierdzone należytym wykonaniem; b) co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi z rur PCV o łącznej długości min. 3 km, potwierdzone należytym wykonaniem (dopuszcza się wykonanie kilku zadań w ramach podanej długości tj. 3 km); c) co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu oświetlenia o łącznej długości min. 2,0 km, potwierdzone należytym wykonaniem (dopuszcza się wykonanie kilku zadań w ramach podanej długości tj. 2 km). 4.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: a) drogowej bez ograniczeń - kierownik budowy wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578) b) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń- kierownik robót wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578); c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń- kierownik budowy wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578). 4.1.3. Posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wyłoniony Wykonawca zobowiązuje się do . 4.2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4.2.1. ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców wraz z wypełnionym wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4.2.2. oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego; 4.2.3. sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie TAKNIE (spełnia - nie spełnia); 4.2.4. dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Zamawiający oprócz postawionych warunków podmiotowych, które muszą spełnić wykonawcy, zastosuje następujące mierniki kwalifikacji do drugiego etapu postępowania - zaproszenia do składania ofert: a) wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty budowlane opisane w punkcie 4.1.1. ogłoszenia, przedstawiając wykaz zrealizowanych robót w formie tabeli (stanowiącej załącznik nr 4 do ogłoszenia) zawierającej ich wielkość i wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców z danymi tele - adresowymi oraz czas realizacji, za wykonanie zadań opisanych w punkcie 4.1.1 ppkt a.jako minimum do spełnienia warunku Wykonawca otrzyma 40 punktów, - za każde następne zadanie w zakresie wykonania dróg i chodników z kostki betonowej o pow. min.1000 m2 Wykonawca otrzyma - 2 punkty- max. 50 punktów do uzyskania, za wykonanie zadania opisanego w punkcie 4.1.1 ppkt b.jako minimum do spełnienia warunku Wykonawca otrzyma 20 punktów, - za każde następne zadanie w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej z rur PCV opisanej w punkcie 4.1.1. ppkt b ogłoszenia za każdy następny 1 km Wykonawca otrzyma - 1 punkt- max. 25 punktów do uzyskania, za wykonanie zadania opisanego w punkcie 4.1.1 ppkt c.jako minimum do spełnienia warunku Wykonawca otrzyma 20 punktów, - za każde następne zadanie w zakresie wykonania oświetlenia opisanego w punkcie 4.1.1. ppkt c ogłoszenia za każdy następny 1 km Wykonawca otrzyma - 1 punkt- max. 25 punktów do uzyskania, b) jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią minimalne warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie 4.1.1. będzie większa niż liczba określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów za doświadczenie - maksymalnie 5 wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż liczba określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią te warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z wypełnionym wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 1 do wniosku; 1.2. wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 2 do wniosku; 1.3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 3 do wniosku - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 4.1.1.; 1.4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika Nr 4 do wniosku - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 4.1.2; 1.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 4.1.2. ogłoszenia w poszczególnych branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 4.1.2; 1.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 1.8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 1.9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 1.10. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 4.1.3: 1.11. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile wniosek składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Wymienione w pkt 5 ogłoszenia dokumenty lub oświadczenia muszą być załączone do wniosku. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wniosek udostępniony jest na stronie internetowej: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia zostanie dostarczona Wykonawcom zaproszonym do składania ofert zgodnie z art. 51. ust. 4 ustawy pzp.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.