eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokSukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białym-stoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Białystok: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białym-stoku.
Numer ogłoszenia: 182605 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Warszawska 18, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7412952, 74 12 908, faks 085 7412541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szozgepb.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białym-stoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych w miarę zgłaszanych potrzeb do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na pięć części jak niżej: Część Nr 1 - drobny sprzęt jednorazowego użytku wg załącznika nr 2 do SIWZ, Część Nr 2 - drobny sprzęt jednorazowego użytku laboratoryjny wg załącznika nr 3 do SIWZ, Część Nr 3 - system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi wg załącznika nr 4 do SIWZ, Część Nr 4 - środki opatrunkowe wg załącznika nr 5 do SIWZ, Część Nr 5 - bezpieczny system rozpuszczania i podawania cytostatyków wg załącznika nr 6 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia, ilości, wymagany standard oraz parametry techniczne są zawarte w załącznikach nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6 (formularzach cenowych) do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.29 - Igły do diagnostyki prenatalnej 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.00 - Cewniki 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów o których mowa w niniejszej SIWZ według formuły spełnia/ nie spełnia. 3.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W CELU POTWIERDZENIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPO-WANIU (art. 24 - 26 ustawy, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju do-kumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, art. 36 ust. 1 pkt. 6) 1.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: 1.1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie odrębnie. 1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.2.1 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (co najmniej 1 w każdej części) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika Nr 8 do SIWZ) w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 1.3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 7 do SIWZ. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1.1 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1.1 można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.INNE DOKUMENTY: 2.1.Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.2.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem- pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.1.1. oraz jej podpisem. 2.3 wypełnione FORMULARZE CENOWE - załącznik Nr 2 (dot. części Nr 1), załącznik Nr 3 (dot. Części Nr 2), Załącznik Nr 4 (dot. części Nr 3), Załącznik Nr 5 (dot. części Nr 4) i Załącznik Nr 6 (dot. części Nr 5) do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 2.4 wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 11 do SIWZ), 2.5 zobowiązanie Wykonawcy o sukcesywnym dostarczaniu zamawianych asortymentyów na własny koszt, odpowiednio opakowanych, o najwyższej jakości, z terminem ważności min. 6 miesięcy (dotyczy drobnego sprzętu jednorazowego użytku, systemu aspiracyjno-próżniowego i bezpiecznego systemu rozpuszczania i podawania cytostatyków) i min. 1 roku (dotyczy środków opatrunkowych) - na Formularzu Ofertowym - Załączniku Nr 1 do SIWZ, 2.6 zobowiązanie Wykonawcy, że w przypadku przyznania zamówienia, każdą zamawianą partię towaru zrealizują w terminie-maksymalnie 3 dni (dotyczy drobnego sprzętu jednorazowego użytku, systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i bezpiecznego systemu rozpuszczania i podawania cytostatyków) i 5 dni (dotyczy środków opatrunkowych), licząc od daty otrzymania zamówienia (faxem lub telefonicznie) - na Formularzu Ofertowym - Załączniku Nr 1 do SIWZ, 2.7 oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych i posiada aktualne świadectwa potwierdzające spełnienie wymogów dopuszczenia do obrotu i stosowania w szpitalnictwie na terenie kraju wraz z zobowiązaniem dostarczenia każdorazowo (na każdym etapie postępowania i realizacji umowy) na pisemne wezwanie Zamawiającego odpowiednich dokumentów (deklaracji CE, zgłoszenia wyrobu do rejestru wyrobów medycznych) potwierdzających spełnienie wymogów dopuszczenia do ob-rotu i stosowania, zaoferowanego przedmiotu zamówienia - na Formularzu Ofertowym - Załączniku Nr 1 do SIWZ, 2.8 próbki (po 1 szt.) każdego z oferowanych asortymentów celem dokonania przez zamawiającego oceny oferty w zakresie kryterium -ocena techniczna (jakość)-, 2.9 certyfikat jakości ISO 9001, deklaracja CE, potwierdzenie z Urzędu Rejestracji - dotyczy części Nr 3. 3.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.1.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 3.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski za wyjątkiem prospektów i folderów), poświadczonym przez wykonawcę. 4.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać speł-nianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp). 5.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wyko-nanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 6.Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70.00
  • 2 - Ocena techniczna (jakość) - 30.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szozgcpb.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku, ul. Warszawska 18, 15-950 Białystok, Dział Administracyjno-Gospodarczy, II piętro, pokój Nr 179..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku, ul. Warszawska 18, 15-950 Białystok, II pietro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku w miarę zgłaszanych potrzeb do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku, którego opis, ilości, wymagany standard oraz parametry techniczne są zawarte w załączniku Nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.14.12.20-8, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt jednorazowego użytku laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku laboratoryjnego w miarę zgłaszanych potrzeb do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku, którego opis, ilosci, wymagany standard oraz parametry techniczne sa zawarte w załączniku Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi w miarę zgłaszanych potrzeb do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku, którego opis, ilosci, wymagany standard oraz parametry techniczne sa zawarte w załączniku Nr 4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy środków opatrunkowych w miarę zgłaszanych potrzeb do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku, którego opis, ilosci, wymagany standard oraz parametry techniczne są zawarte w załączniku Nr 5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bezpieczny system rozpuszczania i podawania cytostatyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy bezpiecznego systemu rozpuszczania i podawania cytostatyków w miarę zgłaszanych potrzeb do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku, którego opis, ilosci, wymagany standard oraz parametry techniczne sa zawarte w załączniku Nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70.00
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.