To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Włocławek: SYSTEM ZASILANIA AWARYJNEGO BIURA NADLEŚNICTWA (PAD) WRAZ Z ADAPTACJĄ BUDYNKU PRZY
UL. ZIĘBIEJ 13 WE WŁOCŁAWKU
Numer ogłoszenia: 182608 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78024 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Włocławek, ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2349800 w. 17, faks 054 2349281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SYSTEM ZASILANIA AWARYJNEGO BIURA NADLEŚNICTWA (PAD) WRAZ Z ADAPTACJĄ BUDYNKU PRZY UL. ZIĘBIEJ 13 WE WŁOCŁAWKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i rozbudowa budynku do systemu awaryjnego zasilania biura wraz z pomieszczeniami biurowymi na działce nr 412/2 i 414 obręb ewidencyjny KM 1 Michelin gmina Miasto Włocławek. Przedmiotowy budynek obecnie pełni funkcję gospodarczą. Po przebudowie istniejąca część pełnić będzie funkcje techniczną. Od strony południowej zaprojektowano pomieszczenia biurowe z węzłem sanitarnym. Funkcjonalnie projektowany budynek jest częścią integralną budynku biurowego Nadleśnictwa Włocławek, który znajduje się około 20 metrów od projektowanego budynku. Obsługa osób niepełnosprawnych odbywa się w budynku biurowca głównego Nadleśnictwa, który jest do tego przystosowany, stąd w projektowanym budynku nie zaprojektowano łazienki dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano budynek techniczno-biurowy, parterowy, bez podpiwniczenia i poddasza (kategoria XVI), w technologii tradycyjnej, o prostej zwartej formie. Dach budynku dwuspadowy kryty dachówką zakładkową ceramiczną na łaceniu z membraną dachowa. Budynek ma być wyposażony w: - instalację oświetleniową - instalację gniazd - instalację odgromową - instalację alarmową - agregat prądotwórczy o mocy 27 KW z układem SZR wraz instalacją zasilającą główny budynek biurowy Nadleśnictwa Włocławek - instalację wody pitnej i c.w.u. -instalację kanalizacji sanitarnej - instalację c.o. Parametry obiektu po rozbudowie - pomieszczenie techniczne 17,77 m2 - pomieszczenie gospodarcze 2,25 m2 - pomieszczenie biurowe 21,40 m2 - pomieszczenie biurowe 14,70 m2 - pomieszczenie gospodarcze 1,85 m2 - WC 2,90 m2 - wiatrołap 2,50 m2 Razem powierzchnia użytkowa: 63,37 m2 Powierzchnia zabudowy: 86,00 m2 Kubatura: 380,00 m3 Maks. wys. 5,6 m Szczegółowe wymagania oraz warunki techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna (w tym STWOIR dla poszczególnych branż, kosztorysy nakładcze, rysunki techniczne oraz opisy przedmiotu zamówienia) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7 instalowanie centralnego ogrzewania 45.00.00.00-7 roboty budowlane 45.30.00.00-0 roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00-6 roboty izolacyjne 45.40.00.00-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Miejsce wykonywania robót: działki ewidencyjne 412/2 oraz 414 położone w obrębie ewidencyjnym: KM1 Michelin, Gmina Miasto Włocławek, Powiat Grodzki: Miasto Włocławek, Województwo Kujawsko-Pomorskie. Pobór energii elektrycznej i wody będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uzyskania niezbędnych informacji (teren i warunki pracy etc.) dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji terenu ponosi Wykonawca. Termin wizji lokalnej należy ustalić pisemnie lub faksem z Zamawiającym. Wymagania dotyczące robót: -Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. -Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. -Wykonawca winien wliczyć koszt zabezpieczenia placu budowy w cenę oferty. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: -Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. -Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. -Podane w opisie zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. -Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót określonego w protokole odbioru. -Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, -Wykonawca odpowiada za swój sprzęt pozostawiony na budowie. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. -Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. Informacje na temat podwykonawców: -Zamawiający nie ogranicza powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. -Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą wykonawca powierzy podwykonawcy. -Zgodnie z art. 6471 Kodeksu cywilnego do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie to oznaczało, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Wymagania i warunki dotyczące rękojmi: -Zamawiający wymaga, ażeby udzielona rękojmia, na roboty budowlane i zastosowane urządzenia, nie była krótsza niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. -Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELTOP s.c. Dejewski Rafał, Dejewski Piotr
jakie przetargi wygrała firma
ELTOP s.c. Dejewski Rafał, Dejewski Piotr
- ELTOP Spółka Jawna Dejewski, Kłódka, ul. Chrzanowskiego 19, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238206,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 224352,00
Oferta z najniższą ceną: 193475,89 / Oferta z najwyższą ceną: 295022,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025 roku.
- Fizyczna ochrona Prokuratury Okręgowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej w Radziejowie wraz z dozorem elektronicznym
- "Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2025 roku"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i wyposażenia Klubu Młodych PlanB w ramach zad.inw.pn.Adaptacja budynku przy ul.Związków Zawodowych na potrzeby Klubu Młodych Włocławek
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.