eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceBudowa instalacji fotowoltaicznej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Gliwice: Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej
Numer ogłoszenia: 182647 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135269 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 36, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3324019, 3316199, faks 032 2316212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy i prace montażowe wchodzące w skład zadania inwestycyjnego pn.: Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej . Całość obejmuje Dostawę , montaż, rozruch instalacji fotowoltaicznej złożonej z fabrycznie nowych elementów, wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: - montaż stojaków dachowych pod moduły fotowoltaiczne; - montaż modułów fotowoltaicznych na stojakach dachowych; - układanie kabli solarnych na dachu/stojakach; - montaż rozłączników modułów; - montaż falowników; - wykonywanie okablowania i olicznikowania instalacji; - wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża, w szczególności montaż elementów tras kablowych; - wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich elementów wyznaczonych w dokumentacji; - wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów; - przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej. Prace należy wykonać zgodnie z dostarczoną dokumentacją techniczną i STWiOR. Wymagany okres gwarancji : Minimalny okres gwarancji na wykonane prace, zabudowane materiały, urządzenia a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa zgodnie z gwarancja producenta - wynosi min 24 miesięcy do maximum 180 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego całości robót bez uwag i zastrzeżeń. Okres gwarancji powyżej 180 miesięcy będzie traktowany jak okres 180 miesięcy Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy PZP zastrzega do wyłącznego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją w ramach zamówienia na dostawy tj: - posadowienie i montaż paneli fotowoltaicznych, wraz z infrastrukturą, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, wykonanie pomiarów paneli i falowników potwierdzających sprawność z danymi katalogowymi, uruchomienie całości, wykonanie dokumentacji powykonawczej i dokonanie odbioru protokolarnego przez Zamawiającego, oraz dokonanie ostatecznych odbiorów z dystrybutorem TAURON..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EL-TECH Zbigniew Ogórek, ul. Marynarzy 3, 44-196 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 669000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 684483,08

  • Oferta z najniższą ceną: 648203,24 / Oferta z najwyższą ceną: 824100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.