eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszynek › Zakup lekkiego samochodu bojowego wraz z wyposażeniem dla jednostki OSP w Kosieczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Zbąszynek: Zakup lekkiego samochodu bojowego wraz z wyposażeniem dla jednostki OSP w Kosieczynie
Numer ogłoszenia: 182650 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu bojowego wraz z wyposażeniem dla jednostki OSP w Kosieczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki OSP w Kosieczynie o właściwościach i wyposażeniu zgodnym z poniższym opisem: Parametr Wymagania minimalne 1. Typ nadwozia - Kabina na ramie - Przeszklenie w części osobowej, - Przystosowany do przewozu min. 5 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi, - Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, - Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką, 2. Wyposażenie - Belka świetlna z napisem ( STRAŻ) - Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych, - Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, - Lampy błyskowe zderzakowe stroboskopowe, - Tablice magnetyczne z napisem (STRAŻ), - Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak i zabezpieczające przednie światła - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 ÷ 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu, - Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy, - Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału ładunkowego, - Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, - Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12 V, - Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, - Gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, - Układ przeciwpoślizgowy ABS, - Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, - elektrycznie sterowane szyby, - światła przeciwmgielne - centralny zamek. 3. Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg, 4. Ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym min. 1100 kg (wraz z kierowcą i pasażerami), 5. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu minimum 3 %, 6. Średnica zawracania (pomiędzy krawężnikiem) Nie większa niż 13 m, 7. Silnik Z zapłonem samoczynnym spełniający normy Euro4, 8. Moc silnika nie mniejsza niż 102 kW, 9. Moment obrotowy nie mniejszy niż 375 Nm 10. Skrzynia biegów mechaniczna, 5-cio biegowa, zsynchronizowana, 11. Napęd 4x4, oś tylna - koła pojedyncze, 12. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 13. Zabudowa kontenerowa - zabudowa kontenerowa z blachy aluminiowej i nierdzewnej Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Jego konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu. Na dachu ma być zapewnione miejsce na drabinę nasadkową trzyelementową i trzy węże ssawne. Drabin, węży ssawnych, itp. Długość zabudowy minimum 2250mm. Szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę minimum 1000mm każda. Roleta w ścianie tylnej o szerokości minimum 800mm. Rolety aluminiowe pyło-wodo-szczelne. Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu. Półki aluminiowe mocowane do stelaża z możliwością regulacji wysokości i miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze: - wysokociśnieniowy agregat wodny, - lekki zestaw narzędzi hydraulicznych do ratownictwa technicznego, - pompę pływającą, - węże tłoczne W-52 i W-75 (min. 5 i 3 odc.), - prądownice, Mocowania do piły mechanicznej do drewna 14. Wyposażenie ratowniczo-gaśnicze Wysokociśnieniowy agregat wodny - wydajność pompy minimum 40l/min przy ciśnieniu min. 40 bar (z płynną regulacją), - silnik czterosuwowy, - rozrusznik elektryczny lub ręczny, - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym, - prądownica pistoletowa z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego, - lekki zestaw hydrauliczny do ratownictwa drogowego, - zbiornik wody o pojemności min 200 litrów, 15. Wyposażenie dodatkowe - Maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp 1000W (2 x 500W) teleskopowy, napęd pneumatyczny, zamocowany na stałe na pojeździe. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniej niż 1,5m. Stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 (wg PN-92/E-08106). - 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe na pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 ÷ 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. - agregat prądotwórczy 2000W, - moto - pompa pływająca, - zapory drogowe składane 2szt., - dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe. 16. Rok produkcji 2010 Zamawiający nie przewiduje przedpłat na dostawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej i/lub częściowej. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 2. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 2.1. Parametry nie określone w specyfikacji muszą być zgodne z /Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006/lub/Wymaganiami Ogólnymi i Szczegółowymi dla Samochodów Ratowniczo-Gaśniczych KG PSP- CNBOP - czerwiec 2002/ z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzących w skład zamówienia. 2.2. Sprzedawca musi posiadać i dostarczyć Zamawiającemu zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy aktualny certyfikat lub pozytywną opinię CNBOP. Nie jest wymagane załączenie ich do oferty. 3. Ilość i rodzaj Jeden lekki samochód ratownictwa technicznego z napędem 4x4 - 1szt. 4. Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia - Silnik samoczynny (Diesel) spełniający normę toksyczności spalin EURO 4, gwarancja min. 36 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastoso-waniu kryterium /spełnia/ - /nie spełnia/. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę /spełnia/ natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę /nie spełnia/ i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie odrzucona.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastoso-waniu kryterium /spełnia/ - /nie spełnia/. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę /spełnia/ natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę /nie spełnia/ i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie odrzucona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastoso-waniu kryterium /spełnia/ - /nie spełnia/. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę /spełnia/ natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę /nie spełnia/ i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie odrzucona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zbąszynek ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.