Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Dobczyce: Odbudowa - remont drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Skrzynka k.Swornika
Numer ogłoszenia: 182658 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, tel. 012 3721700, fax 012 2712993.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa - remont drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Skrzynka k.Swornika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odbudowa - remont drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Skrzynka k.Swornika Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, z zapisami SIWZ, SST, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej. Wykonawca ma przewidzieć wszystkie niezbędne roboty mogące wystąpić przy realizacji zamawianego zadania i ująć je w cenie ofertowej. W cenie ofertowej należy uwzględnić opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i docelowej. W cenie ofertowej należy również uwzględnić wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. są uprawnienie do wystepowania w obrocie prawnym w zakresie objetym zamówieniem; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności; - dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalości drogowej drogowej. Kierownik budowy musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadać ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia wykonali roboty budowlane podobne pod względem zakresu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to za ten okres - należy przedstawić minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - Ustawy Prawo zamówień publicznych; e) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Ustawy Prawo zamówień publicznych; f) zapoznali się z warunkami przetargu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX A specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z pełnomocnictwem, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej; b) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 5. 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres - załącznik nr 8; b) Potencjał techniczny, ilościowy zapis sprzętu i urządzeń, jaki jest w dyspozycji Wykonawcy -załącznik nr 7; c) Oświadczenie kierownika budowy z kopią uprawnień i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; d) Wykazanie, że Oferent w okresie ostatnich trzech lat wykonał roboty budowlane podobne pod względem zakresu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to za ten okres - należy przedstawić minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie -załącznik nr 9. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedłożenia w ofercie : a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1i 2, - Ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2; 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 - Ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 3; 6. Oświadczenie Wykonawcy, o terminie związania z ofertą, oraz że Wykonawca zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i je przyjmuje bez zastrzeżeń - załącznik nr 4; 7. W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U Nr 87, poz. 604 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz udokumentowac w ofercie ich spełnienie. Zgodnie z art. 141 ustawy, wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność przy realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. B) Oprócz dokumentów wymienionych w punkcie IX A do ofert należy załączyć: 1. Wypełniony formularz oferty na załączonym do SIWZ druku- załącznik nr1 2. Podpisany załącznik -istotne warunki postanowienia umowy- na znak akceptacji jej zapisów przez osoby uprawnione - załącznik nr10; 4. Kosztorys ofertowy . 5. Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - załącznik nr 11; Dokumenty wymienione w specyfikacji, oraz inne dostarczone przez Wykonawcę w ofercie, a przedstawione w formie kserokopii - niezależnie od ilości kserokopii - muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenia kserokopii należy dokonać w sposób następujący, wpisać na każdej stronie kserokopii: Za zgodność z oryginałem, pieczątka i podpis osoby poświadczającej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: //www.dobczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, 32 0 410 Dobczyce, ul. Rynek 26 pokój 211.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy i Miasta w Dobczycach 32-410 Dobczyce Rynek 26, Sekretariat Urzędu w pokoju nr 102, do dnia 26 sierpnia 2008r do godz. 1000..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI DOBCZYCE
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych emulsją asfaltową i grysami pod ciśnieniem oraz masą asfaltową na gorąco na drogach gminnych Gminy Dobczyce
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.