Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 18269 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Wietrzychowice: Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Wietrzychowice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wietrzychowice, krajowy numer identyfikacyjny
54999600000, ul.
19,
33270
Wietrzychowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-14 641-80-45, e-mail
gmina@wietrzychowice.pl, faks
0-14 641-80-45.
Adres strony internetowej (URL): www.wietrzychowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.wietrzychowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030).
Adres:
33-270 Wietrzychowice 19
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Wietrzychowice
Numer referencyjny: ŚDR.7226.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. "Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Wietrzychowice". Zamówienie obejmuje: Zadanie nr 1-Remont dróg gminnych na terenie sołectwa Sikorzyce gmina Wietrzychowice 1.1 Remont drogi gminnej nr 202924K "Przez wieś" w miejscowości Sikorzyce na działce nr ew. 158 Zakres robót obejmuje miedzy innymi: - roboty przy liniowych robotach ziemnych , - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz ze skropieniem asfaltem - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna grubości 4 cm po zagęszczeniu - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dolomitowego o grubości warstwy 12 cm po zagęszczeniu - powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją asfaltowa i grysami bazaltowymi 1.2 Remont drogi gminnej nr 202932K "Błonie k. Nowaka" w miejscowości Sikorzyce, na działce nr ew.159 - roboty przy liniowych robotach ziemnych, - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz ze skropieniem asfaltem - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna grubości 4 cm po zagęszczeniu - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dolomitowego o grubości warstwy 12 cm po zagęszczeniu - powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją asfaltowa i grysami bazaltowymi Ponadto wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót. Przed przystąpieniem do robót wykonawca winien zinwentaryzować istniejące oznakowanie poziome ulicy, aby po wykonaniu nawierzchni można było odtworzyć dotychczasową organizację ruchu (zamawiający nie udostępnia projektu oznakowania poziomego). Zadanie nr 2-Przebudowa dróg gminnych na terenie sołectw Sikorzyce, Miechowice Wielkie, Nowopole, Wietrzychowice 2.1 Przebudowa drogi gminnej nr 202939K "Błonie k. Chłopeckiego´´ w miejscowości Sikorzyce , na działce nr ew.176 - roboty przy liniowych robotach ziemnych , - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dolomitowego o grubości warstwy 12 cm po zagęszczeniu - powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją asfaltowa i grysami bazaltowymi - regulacja wysokościowa włazów studzienek kanalizacyjnych 2.2 Przebudowa drogi gminnej nr 202868K "Ulica" w miejscowości Miechowice Wielkie , na działce nr ew. 639 - roboty przy liniowych robotach ziemnych , - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dolomitowego o grubości warstwy 12 cm po zagęszczeniu - powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją asfaltowa i grysami bazaltowymi 2.3Przebudowa drogi gminnej nr 202888K "Do E. Gwoździa" w miejscowości Nowopole na działce nr ew. 42 - roboty przy liniowych robotach ziemnych , - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dolomitowego o grubości warstwy 12 cm po zagęszczeniu - powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją asfaltowa i grysami bazaltowymi - regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i gazowych. 2.4 Przebudowa drogi gminnej nr 202976K "Tertila" w miejscowości Wietrzychowice na działce nr ew. 92 i 112/2 - roboty przy liniowych robotach ziemnych , - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna grubości 3 cm po zagęszczeniu - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego dolomitowego o grubości warstwy 12 cm po zagęszczeniu - powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją asfaltowa i grysami bazaltowymi - regulacja wysokościowa włazów studzienek kanalizacyjnych - regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i gazowych Ponadto wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót. Przed przystąpieniem do robót wykonawca winien zinwentaryzować istniejące oznakowanie poziome ulicy, aby po wykonaniu nawierzchni można było odtworzyć dotychczasową organizację ruchu (zamawiający nie udostępnia projektu oznakowania poziomego). Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu, łącznie z robotami towarzyszącymi, musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla tego typu robót w istniejących warunkach terenowych. Przedmiary robót stanowią załączniki nr 8 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót załącznik nr 11.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45233223-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 04/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - SIWZ rozdz. V ust.1 pkt. 1.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę na sumę gwarancyjną 200.000,00 zł a w przypadku jej braku innego, dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
o zamówienie, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 1 (jedną) robotę budowlaną
polegającą na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie, itp. drogi publicznej klasy minimum D, w ramach którego
wykonał nawierzchnię bitumiczną (warstwa ścieralna)o powierzchni minimum 5 000,00 m2.
Przez jedno zadanie zamawiający rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy.
Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończona - np. referencje, protokół odbioru końcowego, opinia zamawiającego, na rzecz którego
zamówienie zostało zrealizowane.
W przypadku, gdy roboty w zakresie wykonania robót przy budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi były
częścią zamówienia o większym zakresie, należy wyszczególnić zrealizowaną część robót w wymaganym powyżej zakresie.
Jeżeli Wykonawca w przetargu polega na zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nimi stosunków) - wiedzy i doświadczeniu:
a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że roboty
budowlane zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone,
b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - w szczególności przedstawia w tym
celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych
podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania przy
wykonywaniu zamówienia.
W przypadku dokumentów na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca przelicza wartość robót
określonych w walutach innych niż PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty
obowiązującego w dniu ogłoszenia zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są pod
następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - SIWZ
rozdz. V. ust. 1 pkt 1, 2.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamowienia
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie dysponuje lub będzie dysponował osobą z
uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami
budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku uprawnień zagranicznych
odpowiadającymi im kwalifikacjami zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju, w którym zostały nabyte: w państwach
członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -
stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz.
U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), uprawniającymi do
wykonywania funkcji kierownika we wskazanej specjalności, oraz z doświadczeniem zawodowym w kierowaniu budową lub
robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji drogi o kategorii co
najmniej drogi gminnej (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych określa kategorię dróg, Dz. U. z 2016 r., poz.
1440 ze zm.) - wymagana ilość robót, w których osoba pełniła wyżej wymienioną funkcję - min. 1 robota.
Osoba ta będzie pełniła funkcje kierownika budowy.
Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach
innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował tymi zasobami. W szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych
podmiotu/ów do oddania do dyspozycji osób z uprawnieniami i doświadczeniem jak wskazano wyżej, na okres korzystania z
tych osób przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia ( osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia) legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi,
doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone:
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentu - SIWZ rozdz. V ust. 1 pkt 3
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, przed udzieleniem zamówienia na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia w terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia: 1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia baraku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca
przedkłada następujące oświadczenia i dokumenty:
1.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. nr 2).
2.wykaz wykonanych robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia,
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg zał. nr 3 SIWZ) oraz złączeniem
dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że robota/y została/y wykonana/e zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończona/e.
3.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg zał. nr 4
SIWZ.
4.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy, 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 9. 000, 00 zł (słownie: dziewięć
tysięcy zł 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w
pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w
Krakowie , Oddział w Wietrzychowicach nr 43 8589 0006 0130 0000 0097 0003. W tytule przelewu należy podać "Wadium do
przetargu ŚRD .7226.5.2017" dowód wpłaty należy dołączyć do oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
1. cena | 60 |
2. czas rękojmi 60 m-cy | 0 |
3. czas rękojmi 74 m-cy | 20 |
4. czas rękojmi 84 m-cy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Projekt umowy zawierający ogólne warunki umowy stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie o zamówienie publiczne: 1)Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 2) Zmiany danych dotyczących Wykonawcy. Zmiany te mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/02/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja drogi wewnętrznej na działce nr 165/1 i na działce nr 165/2 w Młodocinie
- Budowa drogi leśnej Cisowiec w miejscowości Witowice Dolne Gmina Łososina Dolna
- Modernizacja dróg wewnętrznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.