eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPodział funkcjonalny obiektu - aranżacja 3 piętra. Budynek biurowy - Segment A, Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy. Zaprojektuj i wybuduj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Poznań: Podział funkcjonalny obiektu - aranżacja 3 piętra. Budynek biurowy - Segment A, Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy. Zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 18270 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o. , ul. 28 Czerwca 1956 r. 400, 61-441 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6686984, faks 61 6686992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcwi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podział funkcjonalny obiektu - aranżacja 3 piętra. Budynek biurowy - Segment A, Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy. Zaprojektuj i wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja Przedsięwzięcia p.n.: Podział funkcjonalny obiektu - aranżacja 3 piętra. Budynek biurowy - Segment A, Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy. Zaprojektuj i wybuduj, dalej jako Przedsięwzięcie. W wyniku realizacji Przedsięwzięcia powstanie nowoczesna przestrzeń o funkcji biurowej. 2. Zamówienie zostało podzielone na sześć następujących zadań: 1) Zadanie nr 1 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych wykończeniowych wraz z dostawą i montażem wyposażenia trzech aneksów kuchennych w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro. 2) Zadanie nr 2 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji słaboprądowych wraz z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego i antypanicznego w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro. 3) Zadanie nr 3 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji elektrycznych w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro. 4) Zadanie nr 4 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego, sieci LAN i instalacji telefonicznej w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro. 5) Zadanie nr 5 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji sanitarnych w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro. 6) Zadanie nr 6 polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z ułożeniem (dostawa i montaż) wykładziny dywanowej w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro. 3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia i Zadań oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia w zakresie poszczególnych Zadań i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Części III do SIWZ - Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Część II do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia Zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 20 % (słownie: dwadzieścia) wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 71.00.00.00-8, 39.10.00.00-3, 79.93.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Zasady i warunki wniesienia wadium wskazane zostały w Rozdziale XII IDW

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje się od opisu w tym zakresie w części dotyczącej Zadania nr 1 - Nr 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 6 do IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie Zadania nr 1: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu (dotyczy tylko robót zakończonych) w okresie ostatnich 5 (słownie: pięć) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwa) roboty budowlane, w tym każda o wartości minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto, których przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wykończeniowych budynku lub jego części o powierzchni min. 700 m2. W zakresie Zadania nr 2: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu (dotyczy tylko robót zakończonych) w okresie ostatnich 5 (słownie: pięć) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwa) roboty budowlane, w tym każda o wartości minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, których przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie instalacji słaboprądowych w szczególności kontroli dostępu (KD), systemu sygnalizacji pożaru (SSP), oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego budynku lub jego części o powierzchni min. 700 m2. W zakresie Zadania nr 3: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu (dotyczy tylko robót zakończonych) w okresie ostatnich 5 (słownie: pięć) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwa) roboty budowlane, w tym każda o wartości minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, których przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznych (silnoprądowych) budynku lub jego części o powierzchni min. 700 m2. W zakresie Zadania nr 4: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu (dotyczy tylko robót zakończonych) w okresie ostatnich 5 (słownie: pięć) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwa) roboty budowlane, w tym każda o wartości minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, których przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie instalacji okablowania strukturalnego w budynku lub w jego części o powierzchni min. 700 m2. W zakresie Zadania nr 5: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu (dotyczy tylko robót zakończonych) w okresie ostatnich 5 (słownie: pięć) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwa) roboty budowlane, w tym każda o wartości minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto, których przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie instalacji sanitarnych budynku lub jego części o powierzchni min. 700 m2. W zakresie Zadania nr 6: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu (dotyczy tylko robót zakończonych) w okresie ostatnich 5 (słownie: pięć) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwa) roboty budowlane, w tym każda o wartości minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, których przedmiotem była dostawa i montaż wykładziny dywanowej w budynku lub jego części o powierzchni min. 700 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odstępuje się od opisu w tym zakresie w części dotyczącej Zadania nr 1 - nr 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie Zadania nr 1: Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Kierownika Robót Budowlanych: a) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) Staż pracy: minimum 3 lata na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych pełniącego tę funkcję w zakresie odpowiadającym co najmniej wymaganym uprawnieniom określonym w ppkt a). W zakresie Zadania nr 2: Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Kierownika Robót Instalacyjnych: a) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; b) staż pracy: minimum 3 lata na stanowisku Kierownika Robót Instalacyjnych pełniącego tę funkcję w zakresie odpowiadającym co najmniej wymaganym uprawnieniom określonym w ppkt a). W zakresie Zadania nr 3: Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Kierownika Robót Elektrycznych: a) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) staż pracy: minimum 3 lata na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych pełniącego tę funkcję w zakresie odpowiadającym co najmniej wymaganym uprawnieniom określonym w ppkt a). W zakresie Zadania nr 4: Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Kierownika Robót Teletechnicznych: a) Uprawnienia: ukończenie trzystopniowego kursu kwalifikacyjnego w zakresie instalacji pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania, potwierdzone właściwym dyplomem; b) staż pracy: minimum 2 lata na stanowisku Kierownika Robót Teletechnicznych pełniącego tę funkcję w zakresie odpowiadającym wymaganym uprawnieniom określonym w ppkt a). W zakresie Zadania nr 5: Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Kierownika Robót Sanitarnych: a) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; b) staż pracy: minimum 3 lata na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych pełniącego tę funkcję w zakresie odpowiadającym co najmniej wymaganym uprawnieniom określonym w ppkt a). W zakresie Zadania nr 6: Odstępuje się od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 i 6 do IDW.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie Zadania nr 1: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). W zakresie Zadania nr 2: Odstępuje się od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik nr 2 do IDW. W zakresie Zadania nr 3: Odstępuje się od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik nr 2 do IDW. W zakresie Zadania nr 4: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W zakresie Zadania nr 5: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W zakresie Zadania nr 6: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW wraz z wypełnionym i podpisanym odpowiednim Załącznikiem nr 1A-F do Formularza Oferty - Wykaz cen, w zakresie odpowiadającemu mu Zadaniu; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i do zawarcia Umowy - w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie Zamówienia; 4. jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów do wykonania Zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania Zamówienia, przedstawiając w tym celu dokumenty zgodne z rozporządzeniem rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długości okresu Gwarancji i Rękojmi - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu wykonywanego Przedmiotu Zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniej zmianie proporcjonalnie do wartości niewykonanego zakresu Przedmiotu Zamówienia; 2) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Zamówienia w razie rezygnacji Zamawiającego z realizacji części Zamówienia. Wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniej zmianie proporcjonalnie do wartości niewykonanej części Zamówienia; 3) zmiany adresu, osób reprezentujących Strony Umowy, lub oznaczenia Stron Umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego; 4) zmiany wynagrodzenia brutto, określonego w § 16 ust. 1 Umowy, w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT); 5) zmiany w zakresie przedmiotu Zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 6) zmiana postanowień Umowy związana z odpowiednią zmianą ogólnie obowiązujących przepisów prawa lub z obiektywną koniecznością zmiany sposobu wykonania Zamówienia; 7) przedłużenie wskazanego w § 14 Umowy terminu wykonania Zamówienia, jeżeli zmiana ta jest następstwem niezawinionego przez Wykonawcę działania lub zaniechania organów administracji publicznej w szczególności zaś przekroczenie zakreślonych przez obowiązujące przepisy prawa terminów rozpoznania sprawy i wydania przez te organy administracji decyzji, zezwoleń, pozwoleń etc., przy czym przedłużenie terminu wykonania Zamówienia nastąpi o czas odpowiedni do okresu trwania tych okoliczności, niezbędnego na uzyskanie tych decyzji zezwoleń, pozwoleń etc.; 8) zmiany podmiotów trzecich (w tym podwykonawców), na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podmiot trzeci (w tym podwykonawca) wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przez dotychczasowy podmiot trzeci (w tym podwykonawcę), 9) zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu Zamówienia z przyczyn niezależnych od żadnej ze Stron lub powodu okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcwi.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LSW Janaszczyk & Lis Radcowie Prawni Spółka Partnerska, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406, (61-441) Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 12:00, miejsce: JLSW Janaszczyk & Lis Radcowie Prawni Spółka Partnerska, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406, (61-441) Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie niniejsze stanowi Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet I, Działanie 1.4.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wraz z dostawą i montażem wyposażenia trzech aneksów kuchennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych wykończeniowych wraz z dostawą i montażem wyposażenia trzech aneksów kuchennych w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 71.00.00.00-8, 39.10.00.00-3, 79.93.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długości okresu Gwarancji i Rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji słaboprądowych wraz z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego i antypanicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji słaboprądowych wraz z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego i antypanicznego w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 71.00.00.00-8, 79.93.32.00-6, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długości okresu Gwarancji i Rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji elektrycznych w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 71.00.00.00-8, 79.93.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długości okresu Gwarancji i Rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, sieci LAN i instalacji telefonicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego, sieci LAN i instalacji telefonicznej w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-1, 45.40.00.00-1, 71.00.00.00-8, 79.93.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długości okresu Gwarancji i Rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji sanitarnych w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 71.00.00.00-8, 79.93.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długości okresu Gwarancji i Rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych związanych z ułożeniem (dostawa i montaż) wykładziny dywanowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z ułożeniem (dostawa i montaż) wykładziny dywanowej w budynku biurowym - Segment A położonym w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 - trzecie piętro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 79.93.20.00-6, 39.10.00.00-3, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długości okresu Gwarancji i Rękojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.