To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-31
Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zasad funkcjonowania spółdzielczości socjalnej w Polsce oraz wykorzystywania narzędzi ekonomii społecznej na rzecz rozwoju lokalnego - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I.
Numer ogłoszenia: 182714 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65616 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zasad funkcjonowania spółdzielczości socjalnej w Polsce oraz wykorzystywania narzędzi ekonomii społecznej na rzecz rozwoju lokalnego - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 3.2. Część I zamówienia obejmuje: -przeprowadzenie wymienionych w pkt. 3.3.1. Części I SIWZ szkoleń z zakresu praktycznych aspektów prowadzenia przedsiębiorstwa społecznego, skierowanych do osób prowadzących działalność w formie spółdzielni socjalnej oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ, -opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie|powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ, -zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ, -zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ. 3.2. Część II zamówienia obejmuje: -przeprowadzenie wymienionych w pkt. 3.3.2. Części I SIWZ szkoleń z zakresu podstaw funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej, w szczególności przedsiębiorstw społecznych, skierowanych do osób fizycznych, które chcą założyć spółdzielnię socjalną oraz zainteresowanych tą tematyką, w tym przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, urzędów i instytucji rynku pracy oraz pomocy społecznej - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.4.1. Części I SIWZ, -opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie|powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.4.2. Części I SIWZ, -zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.3. Części I SIWZ, -zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.4.4. Części I SIWZ. 3.3. Zakres tematyczny szkoleń, ilość grup szkoleniowych, ilość godzin szkoleniowych, orientacyjne terminy szkoleń: 3.3.1. Szkolenia objęte częścią I zamówienia: 1) Szkolenie nr 1: |Marketing w spółdzielni socjalnej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - kwiecień 2012 r., Grupa II - wrzesień 2012 r. 2) Szkolenie nr 2: |Obowiązki związane z prowadzeniem księgowości, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia księgowości w spółdzielni socjalnej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenie będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - maj 2012 r., Grupa II - październik 2012 r. 3) Szkolenie nr 3: |Być przedsiębiorcą - czyli umiejętne i efektywne zarządzanie zespołem z uwzględnieniem sytuacji konfliktowych, negocjowanie| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - czerwiec 2012 r., Grupa II - wrzesień 2012 r. 4) Szkolenie nr 4: |Budowanie marki oraz PR w spółdzielni socjalnej jako sposób pozyskania i utrzymania klienta na konkurencyjnym rynku| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - lipiec 2012 r., Grupa II - listopad 2012 r. 5) Szkolenie nr 5: |Budżetowanie, planowanie i poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania jako element biznes planu-narzędzia weryfikujące finanse w funkcjonującym przedsiębiorstwie społecznym| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - sierpień 2012 r., grupa II - grudzień 2012 r. 3.3.2. Szkolenia objęte częścią II zamówienia: 1) Szkolenie nr 6: |Spółdzielnia socjalna jako forma prowadzenia działalności gospodarczej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - kwiecień 2012 r., grupa II - wrzesień 2012 r. 2) Szkolenie nr 7: |Produkt lokalny jako czynnik aktywizacji społeczności lokalnej z uwzględnieniem punktu przedszkolnego jako formy działalności spółdzielczej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - maj 2012 r., Grupa II - październik 2012 r. 3) Szkolenie nr 8: |Pisanie projektów i pozyskiwanie funduszy na finansowanie działań w obszarze ekonomii społecznej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - czerwiec 2012 r., Grupa II - listopad 2012 r. 4) Szkolenie nr 9: |Ekonomia społeczna i partnerstwo, czyli dlaczego warto ze sobą współpracować dla dobra społeczności lokalnej - z uwzględnieniem rodzajów podmiotów ekonomii społecznej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - lipiec 2012 r., Grupa II - październik 2012 r. 5) Szkolenie nr 10: |ABC ekonomii społecznej - podstawowe pojęcia, prawne podstawy zakładania i prowadzenia podmiotów ekonomii społecznej| - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - sierpień 2012 r., Grupa II - grudzień2012 r. 3.4. Wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń (dotyczy zarówno części I, jak i części II zamówienia): 3.4.1. Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił trenera|trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, określonych w pkt. 8.2.3. Części I SIWZ, -Wykonawca wyraził zgodę oraz zagwarantował pisemną zgodę trenera|trenerów na nagrywanie szkolenia za pomocą dyktafonu, -szkolenia odbywały się w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku), w przedziale godzin od 9.00 do 17.00, -Wykonawca zapewnił dwie 15-minutowe przerwy kawowe podstawowe oraz 30-minutową przerwę kawową rozszerzoną w trakcie każdego szkolenia, -Wykonawca umożliwił przedstawicielom Zamawiającego przeprowadzenie wśród uczestników ankiet dotyczących szkolenia i jego organizacji, a także zebranie podpisów uczestników na listach obecności, listach potwierdzających otrzymanie materiałów szkoleniowych, skorzystanie z cateringu itp., -Wykonawca, bez pisemnej zgody Zamawiającego lub jego przedstawiciela, nie przedstawiał uczestnikom własnych ankiet, list, itp. -szkolenia odbywały się na terenie Krakowa, -po przeprowadzeniu szkolenia Wykonawca powinien: -wystawić dla uczestników szkoleń imienne zaświadczenia o udziale w szkoleniu, opatrzone logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: |Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego|; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi |Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki|, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, zaświadczenia powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, -sporządzić sprawozdanie ze szkolenia i dostarczyć je Zamawiającemu. 3.4.2. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby: -przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: |Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego|; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi |Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki|, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, materiały powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, -strona tytułowa materiałów szkoleniowych była zgodna ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, w szczególności nie zawierała logotypów Wykonawcy lub informacji o Wykonawcy, -Wykonawca zamieszczał swoje logotypy|informacje o Wykonawcy wyłącznie na ostatniej stronie materiałów szkoleniowych, -Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. 3.4.3. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zagwarantował w ramach szkoleń salę szkoleniową na terenie miasta Krakowa, dostępną przez 8 godzin dziennie, utrzymaną w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, o powierzchni co najmniej 50 m2, pozbawioną przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, wyposażoną w sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie, sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, dostęp do internetu, z ilością miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników danego szkolenia (20 osób), z możliwością ułożenia miejsc siedzących w układzie szkolnym oraz w formie podkowy; -Wykonawca zapewnił oznakowanie sali szkoleniowej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (w szczególności informacja o realizacji szkolenia, umieszczona w widocznym miejscu w recepcji ośrodka, w którym szkolenie jest realizowane, oraz przy wejściu|wejściach do sali szkoleniowej), 3.4.4. Catering - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił w trakcie szkoleń catering w postaci: -serwis kawowy podstawowy (w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka) - w czasie określonym w harmonogramie, -serwis kawowy poszerzony (w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka, kanapki bankietowe m.in. z wędliną, serami i warzywami - min. 4 szt.|os., dwie sałatki - każda min. 100 gr. na osobę, świeże owoce, ciasto pieczone - np. sernik, jabłecznik) - w czasie określonym w harmonogramie; przygotowanie oraz dostarczenie cateringu dla uczestników szkolenia odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Socjalna OPOKA, Chechło, ul. Hutnicza 22, 32-310 Klucze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25506,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19100,00
Oferta z najniższą ceną: 19100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39225,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Socjalna OPOKA Klucze, Chechło, ul. Hutnicza 22, 32-310 Klucze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25506,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19100,00
Oferta z najniższą ceną: 19100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39225,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.