eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/36/2011 dostawa nici chirurgicznych dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Łódź: ZP/36/2011 dostawa nici chirurgicznych dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 182738 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/36/2011 dostawa nici chirurgicznych dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Nici chirurgiczne niewchłaniane, syntetyczne, poliestrowe, plecione, powlekane, barwione. Pakiet 2 - Zestaw chirurgiczny do zaopatrywania uszkodzonych narządów miąższowych składający się z taśmy z kwasu poliglikolowego, barwionej, niepowlekanej, wchłanialnej do 90 dni. Pakiet 3 - Nici syntetyczne, niewchłanialne, polipropylenowe, monofilamentowe, barwione. Pakiet 4 - Nici syntetyczne, plecione, niewchłanialne, poliestrowe, powlekane, barwione. Szczegóły określone w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dostawach. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie 1 roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 dostawy nici chirurgicznych w zbliżonej kwocie zamówienia, każda. W oświadczeniu należy wskazać zakres dostaw. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie wykonawców. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt medyczny będący przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, oraz spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679) Zamawiający żąda dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą - Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa, lub Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu o ile wymaga tego ustawa, lub złożenie stosownego oświadczenia, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą - DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami - WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III) o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego oświadczenia, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane. 2. Oryginalna instrukcja użytkowania o produkcie znajdująca się w środku oryginalnie zapakowanego przez producenta opakowania. 3. Katalog oryginalny producenta aktualny na dzień składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawstwie. 2. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1.zmiany stawki podatku VAT; 2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy; 3.zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów; 4.zmiany przedmiotowej, produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; 5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ; 7.zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 8.zmiany korzystnej dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna, Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna, Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 36 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Nici chirurgiczne niewchłaniane, syntetyczne, poliestrowe, plecione, powlekane, barwione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne niewchłaniane, syntetyczne, poliestrowe, plecione, powlekane, barwione.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Zestaw chirurgiczny do zaopatrywania uszkodzonych narządów miąższowych składający się z taśmy z kwasu poliglikolowego, barwionej, niepowlekanej, wchłanialnej do 90 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw chirurgiczny do zaopatrywania uszkodzonych narządów miąższowych składający się z taśmy z kwasu poliglikolowego, barwionej, niepowlekanej, wchłanialnej do 90 dni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Nici syntetyczne, niewchłanialne, polipropylenowe, monofilamentowe, barwione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, niewchłanialne, polipropylenowe, monofilamentowe, barwione.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Nici syntetyczne, plecione, niewchłanialne, poliestrowe, powlekane, barwione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, plecione, niewchłanialne, poliestrowe, powlekane, barwione.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.