To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-30
Starcza: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego
Numer ogłoszenia: 182798 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144468 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starcza, ul. Gminna 4, 42-261 Starcza, woj. śląskie, tel. 034 3140334, faks 034 3140334.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Starcza kredytu długoterminowego w wysokości 1 870 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset siedemdziesiąt tysięcy i 00/100), który zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Starcza Nr198/XXVII/14 z dnia 28 marca 2014 r. roku zostanie przeznaczony na pokrycie deficytu budżetowego. Rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy (PLN). 2. Wspólny Słownik Zamówień: 66113000-5 3. Oprocentowanie bazowe - oparte na stopie wskazanej przez wykonawcę. 4. SPOSÓB ZACIĄGNIĘCIA KREDYTU: a) Wykonawca pozostawi do dyspozycji Zamawiającego kwotę kredytu w następujących transzach: - do 27.06.2014r. - 600 000,00zł - do 28.08.2014r. - 1 000 000,00zł - do 29.09.2014r. - 270 000,00zł b) Wykonawca nie będzie wymagał zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania, a jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego formą takiego zabezpieczenia jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. WARUNKI SPŁATY KREDYTU a) spłata kredytu będzie następować według następującego harmonogramu: - w 2015 roku - 400 000,00 zł. - w 2016 roku - 400 000,00 zł. - w 2017 roku - 400 000,00 zł. - w 2018 roku - 400 000,00 zł. - w 2019 roku - 270 000,00 zł. Z uwzględnieniem następujących terminów: - w 2015 roku - 400 000,00 zł. - płatne w ratach miesięcznych (marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień) po 40 000,00 zł do ostatniego dnia danego miesiąca, - w 2016 roku - 400 000,00 zł. - płatne w ratach miesięcznych (styczeń, luty, marzec, kwiecień, czerwiec, lipiec, sierpień, październik, listopad, grudzień) po 40 000,00 zł do ostatniego dnia danego miesiąca, - w 2017 roku - 400 000,00 zł. - płatne w ratach miesięcznych (styczeń, luty, marzec, kwiecień, czerwiec, lipiec, sierpień, październik, listopad, grudzień) po 40 000,00 zł do ostatniego dnia danego miesiąca, - w 2018 roku - 400 000,00 zł. - płatne w ratach miesięcznych (styczeń, luty, marzec, kwiecień, czerwiec, lipiec, sierpień, październik, listopad, grudzień) po 40 000,00 zł do ostatniego dnia danego miesiąca, - w 2019 roku - 270 000,00 zł. - płatne w ratach miesięcznych (styczeń, marzec, maj, sierpień, październik, grudzień) po 40 000,00 zł do ostatniego dnia danego miesiąca, - spłata odsetek następować będzie do ostatniego dnia każdego miesiąca od daty uruchomienia kredytu - do grudnia 2019 r., z zastrzeżeniem, iż od nieuruchomionej kwoty kredytu odsetki nie będą pobierane. 6. INNE UZGODNIENIA - Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. - jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W TARNOWSKICH GÓRACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W TARNOWSKICH GÓRACH
- Bank Spółdzielczy w Tarnowskich Górach, ul. Bytomska 6, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439502,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174500,21
Oferta z najniższą ceną: 174500,21 / Oferta z najwyższą ceną: 217497,71
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.