eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ManowoWYMIANA POKRYCIA DACHU Z PŁYT ETERNITOWYCH NA BLACHODACHÓWKĘ WRAZ Z TERMORENOWACJĄ I WYMIANĄ ISTNIEJĄCEJ DREWNIANEJ STOLARKI OKIENNEJ NA STOLARKĘ Z PCV W BUDYNKU URZĘDU GMINY MANOWO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Manowo: WYMIANA POKRYCIA DACHU Z PŁYT ETERNITOWYCH NA BLACHODACHÓWKĘ WRAZ Z TERMORENOWACJĄ I WYMIANĄ ISTNIEJĄCEJ DREWNIANEJ STOLARKI OKIENNEJ NA STOLARKĘ Z PCV W BUDYNKU URZĘDU GMINY MANOWO
Numer ogłoszenia: 182807 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 134284 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Manowo, Manowo, 76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3183220, fax 094 3183289.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHU Z PŁYT ETERNITOWYCH NA BLACHODACHÓWKĘ WRAZ Z TERMORENOWACJĄ I WYMIANĄ ISTNIEJĄCEJ DREWNIANEJ STOLARKI OKIENNEJ NA STOLARKĘ Z PCV W BUDYNKU URZĘDU GMINY MANOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: A. Wymiana pokrycia dachu z płyt eternitowych na blachodachówkę - rozebranie pokrycia dachowego z płyt eternitowych - 384,3 m2 - wywóz i utylizacja rozebranego pokrycia dachu - rozebranie rynien z blachy, nie nadających się do użytku - 64,42 m - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadających się do użytku - 111,20 m - rozebranie obróbek blacharskich, okapów, gzymsów itp. nie nadających się do użytku - 132,82 m2 - pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową - 384,3 m2 - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - 127,91 m2 - montaż rynien dachowych z PCV o średnicy 15 cm - 53,04 m - montaż rur spustowych z PCV o średnicy 10 cm i 11 cm - 23,4 m B. Termorenowacja budynku wraz wymianą istniejącej drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV - wykucie ościeżnic drewnianych - 16 szt. - rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej - 21,78 m2 - skucie nierówności betonu przy głębokości do 1 cm na ścianach lub podłogach - 21,78 m2 - warstwy wyrównawcze pod posadzki - 21,78 m2 - posadzki z płytek 30 x 30 cm - 21,78 m2 - uzupełnianie ścian cegłami - 2,25 m3 - wymiana okien zespolonych na okna z PCV 0,8 x 0,9 m - 1 szt. - wymiana okien skrzynkowych na okna z PCV 1,3 x 1,7 m - 5 szt. - uzupełnienie tynków zewnętrznych - 4,42 m2 - przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie - 177,52 m2 - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grubości 5 cm z warstwą siatki (system STOPTER) - 15,52 m2 - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grubości 12 cm z warstwą siatki - 162,37 m2 - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grubości 2 cm (wyrównanie nierówności styropianem) - 56,83 m2 - przyklejenie płyt styropianowych do ościeży z warstwą siatki - 24,55 m2 - przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych - 1.080 szt. - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 428,8 m - listwy cokołowe - 53,3 m - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej - 177,52 m2 - wyprawa elewacyjna z tynku mineralnego gr. 3cm na ścianach - 162,37 m2 - wyprawa elewacyjna z tynku mineralnego gr. 3cm - ościeża - 53,56 m2 - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - 7,57 m2 - ręczne malowanie elewacji farbą silikonową - 240,48 m2 - izolacje cieplne i akustyczne z wełny mineralnej - 232,12 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106086,71 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-INSTAL Miziołek, Śliwa S.J., ul. Lniana 11, 75-213 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 121 869.53
  • Oferta z najniższą ceną: 121 869.53 / oferta z najwyższą ceną: 121 869.53
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.