Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Świdwin: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń lekcyjnych, korytarzy, klatek schodowych, holli, sanitariatów oraz sal gimnastycznych.
Numer ogłoszenia: 182817 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń lekcyjnych, korytarzy, klatek schodowych, holli, sanitariatów oraz sal gimnastycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 2 683 m2 Zakres czynności: A Pomieszczenia lekcyjne i hole. - utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie - codziennie - opróżnianie koszy na śmieci, ich mycie i dezynfekcja oraz wymiana worków na śmieci - codziennie - odkurzanie mebli w miejscach dostępnych, ścieranie kurzu z biurek, stołów, stolików, krzeseł, półek, szafek, gablot, parapetów i innych znajdujących się sprzętów - codziennie - mycie stolarki drzwiowej, w tym skrzydeł, futryn, klamek, tabliczek na drzwiach, szyb w drzwiach - codziennie - mycie tablic - codziennie - dezynfekcja klamek przy użyciu profesjonalnego środka dezynfekującego - codziennie - gruntowne wyszorowanie powierzchni podłogowych - raz w tygodniu - konserwowanie podłóg poprzez nałożenie powłoki akrylowej i jej obróbka - cztery razy w roku - mycie lamp sufitowych - dwa razy w roku - mycie lamperii - raz w miesiącu B Pomieszczenia sanitarne ( wc, umywalki, podłoga, ściany ) - opróżnianie koszy na śmieci, ich mycie i dezynfekcja, wymiana worków na śmieci - codziennie - mycie i czyszczenie muszli i sedesów ich dezynfekcja, usuwanie nalotów - codziennie - czyszczenie luster, parapetów, armatury, mycie glazury - codziennie - zmywanie i dezynfekcja posadzki - codziennie - dezynfekcja klamek - codziennie C Sprzątanie klatek schodowych - opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków - codziennie - zamiatanie i mycie schodów - codziennie - mycie lamperii - raz w miesiącu - wycieranie parapetów - codziennie - dezynfekcja poręczy - codziennie - ścieranie kurzu z tablo - raz w tygodniu D Sale gimnastyczne - zamiatanie podłogi - codziennie - zmywanie oraz dezynfekcja parkietu specjalistycznym środkiem myjąco-dezynfekującym - codziennie - przemywanie drabinek gimnastycznych specjalistycznym środkiem myjąco-dezynfekującym - codziennie - mycie i dezynfekcja podłogi w szatni - codziennie - mycie i dezynfekcja ławek w szatni - codziennie - opróżnianie koszy i wymiana worków - codziennie E Mycie okien - mycie okien i parapetów zewnętrznych - cztery razy w roku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr. 1 - podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art22 ust.1 PZP - załącznik nr. 2 - podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP - załącznik 3 - wykaz osób do kontaktów - załącznik nr. 4 - podpisany wzór umowy - załącznik nr. 5 - wykaz środków chemicznych oferowanych do wykonania zamówienia - załącznik nr. 9 - wykaz urządzeń i narzędzi wykorzystywanych do wykonania zamówienia - załącznik nr. 10
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - użyte środki chemiczne do realizacji zamówienia - waga 20% - 20
- 3 - środki techniczne do realizacji zamówienia - waga 10% - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego Im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie
ul. Szczecińska 88, 78-300 Świdwin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego 78-300 Świdwin ul. Szczecińska 88 pokój 009.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.