eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach MSZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Warszawa: Wykonywanie kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach MSZ.
Numer ogłoszenia: 182845 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239936, fax 022 6283363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach MSZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach MSZ. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa pkt.3 Siwz oraz załącznik nr 1 do Siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami). 7.2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymaganymi w pkt.6 Siwz. 7.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7.4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nastąpi przynajmniej jedna z przesłanek uregulowanych w art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami). 7.5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o wyborze oferty, odrzuceniu ofert oraz wykluczeniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne oraz prawne. 7.6. W dniu 15.10.2007r. o godz. 10,00 (wejście B) Zamawiający przedstawi Oferentom wybrane (przykładowe) pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia które mogą mieć wpływ na sporządzenie oferty. Oferenci, którzy są zainteresowani złożeniem oferty muszą wziąć udział w pokazie w/w pomieszczeń i uzyskać od Zamawiającego potwierdzenie obecności (załączniku nr 2 do Siwz). Wypełniony Załącznik nr 2 należy przedstawić w dniu pokazu na żądanie uprawnionego przez zamawiającego pracownika. Potwierdzony załącznik załączyć w składanej ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać: a) Wypełniony formularz oferty z podaniem oferowanej ceny i wartości netto wraz ze stawką VAT oraz kalkulacją (składowymi) za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od 02.01.2008r. do 31.12.2008r. (wykonane zgodnie z pkt.12 str.9) (należy podać jedną cenę, wartość netto, wskaźniki obliczone według wzoru z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych poniesionych kosztów w tym materiałów technicznych i środków czystości z wyjątkiem papieru toaletowego ręczników papierowych, mydła w płynie i środków zapachowych). b) Wypełnione Oświadczenie nr 1 oferenta (Upoważnienie do podpisania oferty) c) Wypełnione Oświadczenie nr 2 o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Wypełnione Oświadczenie nr 3 o akceptacji wszystkich warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i treści umowy. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f ) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług sprzątania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (mogą być kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. g) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h) Wypełniony załącznik nr 2 - Potwierdzenie uczestnictwa w pokazie wybranych pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia z potwierdzeniem przez zamawiającego obecności oferenta. W PRZYPADKU KONSORCJUM ZŁOŻYĆ: Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa konsorcjum powinna zawierać w szczególności następujące postanowienia: - określenie celu zawarcia konsorcjum, zakresu (rodzaju) usług sprzątania do wykonania przez poszczególne podmioty, - upoważnienie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (LIDERA), wraz z określeniem zakresu jego przedstawicielstwa - zapis dotyczący solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia - zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy oraz dokonywania zmian w treści umowy bez zgody Zamawiającego. Każdy z członków konsorcjum jest zobowiązany do dostarczenia dokumentu wymienionego w pkt.9 e) niniejszej specyfikacji. Pozostałe wymagane dokumenty konsorcjum składa jako wspólne. Dokumenty wyszczególnione w lit. e) i g) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez Oferenta. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. Treść oferty musi odpowiadać treści Siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi MSZ Al. Szucha 23 00-580 Warszawa.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ Al. Szucha 23 00-580 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.