To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-04
Lubin: Usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi.
Numer ogłoszenia: 182849 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174621 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie w likwidacji, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401715, faks 76 8401716.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi w szczególności: 1. Występowanie na podstawie udzielonych pełnomocnictw przed sądami powszechnymi, administracyjnymi, Sądem Najwyższym oraz organami administracji państwowej i samorządowej. 2. Przygotowywanie skarg, pozwów i wniosków, wystąpień i pism procesowych dla sądów i organów administracji w celu wszczęcia postępowania sądowego, lub administracyjnego oraz w związku z toczącym się postępowaniem, 3. Przygotowywanie odpowiedzi na skargi przy udziale komórek organizacyjnych merytorycznie właściwych w sprawie, 4. Współdziałanie w zakresie badania zasadności i załatwiania skarg, wniosków w sprawach należących do zakresu działania ZOZ wLubinie, 5. Współpraca z Zespołem Finansowo - Księgowym w zakresie windykacji należności. 7. Przygotowywanie wniosków do komorników sądowych oraz nadzór nad przebiegiem egzekucji sądowych , 8. Uzgadnianie pod względem formalno - prawnym treści rozstrzygnięć administracyjnych Zamawiającego w celu minimalizacji ryzyka procesowego w postępowaniach administracyjnych i sądowo - administracyjnych przed sądami i organami administracyjnymi, 9. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania rozstrzygnięć do składanych przez Wykonawców środków ochrony prawnej. 10. Udział w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą i Sądem Okręgowym w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, 11. Doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego, w tym co do celowości wnoszenia pozwów , środków zaskarżenia , zawarcia ugód sądowych i pozasądowych 12. Pomoc prawna w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 06 lipca 1982r o radcach prawnych (Dz. U Nr 19 poz.145 ze zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radcy Prawnego, Grzegorz Tokarski, Gorzelin 35, 59-307 Gorzelin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 398400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 490032,00
Oferta z najniższą ceną: 490032,00 / Oferta z najwyższą ceną: 490032,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi prawnicze zaliczane są do usług o charakterze niepriorytetowym, co wynika z treści załącznika nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze niepriorytetowym. Ustawodawca w sposób szczególny potraktował jedną z form prowadzenia działalności prawniczej jaką jest wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego. W takim przypadku, zgodnie z treścią przepisu art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie ma obowiązku stosowania przepisów w/w ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Oznacza to, że ustawodawca dopuścił możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki bez konieczności wykazywania przesłanek określonych odpowiednio w art. 62 ust. 1 i art. 67 ust. 1, jak też szczególnego uzasadnienia dla zastosowania takich trybów, jak ma to miejsce w przypadku określonym w art. 5 ust. 1a, dla pozostałych usług prawniczych. Zatem stosownie do wskazanej powyżej podstawy prawnej wynikającej z art. 5 ust. 1b ustawy, zamawiający zdecydował się udzielić zamówienia, przy zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.