eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinModernizacja budynku mieszkalnego z parterem usługowym (frontowego i oficyn) zlokalizowanego przy ul. Małachowskiego 11 w Będzinie, w zakresiedocieplenie budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa dachu z wykonaniem instalacji odgromowej, ro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Będzin: Modernizacja budynku mieszkalnego z parterem usługowym (frontowego i oficyn) zlokalizowanego przy ul. Małachowskiego 11 w Będzinie, w zakresie: docieplenie budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa dachu z wykonaniem instalacji odgromowej, roboty towarzyszące.
Numer ogłoszenia: 182850 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. , ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674261, 2674262, faks 032 2674261, 2674262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm.samorządowej; Zarządzanie na zlecenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkalnego z parterem usługowym (frontowego i oficyn) zlokalizowanego przy ul. Małachowskiego 11 w Będzinie, w zakresie: docieplenie budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa dachu z wykonaniem instalacji odgromowej, roboty towarzyszące..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - montaż i demontaż rusztowań - docieplenie budynku frontowego i oficyny 739,21 m2, z wykonaniem elementów ozdobnych ze styropianu typu G 07, L-27 i L-19, - Wymiana stolarki okiennej aktualnie drewnianej skrzynkowej na stolarkę PCV i drzwi balkonowych - profile w kolorze białym w technologii ekologicznej (nie zawierające metali ciężkich takich jak kadm i ołów), pięciokomorowe, szklenie - szyby zespolone o współczynniku K = 1,1 W(m2*K), okucia obwiedniowe z mikrowentylacją z zastosowaniem nawiewników okiennych - 55,835 m2, wymiana parapetów drewnianych na parapety PCV szer. 40 cm i parapetów zaokiennych z blachy stalowej ocynkowanej na parapety z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, - wymiana drzwi do klatki schodowej aktualnie drewnianych na drzwi aluminiowe, dwuskrzydłowe malowane proszkowo, szklone szkłem bezpiecznym - drzwi o wym. 1,30x2,55m i jednoskrzydłowe 1,00x2,10 - wymiana drzwi stalowych i witryn stalowych w lokalach użytkowych na drzwi i witryny aluminiowe, malowane proszkowo, szklone szkłem bezpiecznym 21,038 m2, drzwi 4,120 m2 - naprawa pokrycia dachu papą termozgrzewalną grub. 5,2 mm z przemurowaniem kominów ponad dachem, wykonaniem tynków kominów, wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - pow. dachu 472,72 m2, - remont bramy przejazdowej, polegający na dociepleniu sufitu styropianem grub. 15 cm z wykonaniem warstwy zbrojonej z akrylową wyprawą tynkarską 27,97 m2, uzupełnieniu tynków, malowaniu farbą olejną lamperii - izolacja cieplna z wełny mineralnej grub. 15 cm z ułożeniem płyt OSB grub. 22 mm stropu poddasza 313,57 m2, - montaż instalacji piorunochronnej, - roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, - roboty instalacyjne elektryczne, - roboty murarskie, tynkarskie, malarskie dla 3-ch pomieszczeń W.C. w budynku, - wyburzenie komórki 20,339 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.19.20 - Konserwacja dachów 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium wynosi 8.000,00 (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ad.2.1. wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna: wykazanie minimum dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto każda, których realizacja polegała na robotach związanych termoizolacją budynku, wymianą stolarki i robotach dekarskich wykonanych w technologii pap termozgrzewalnych łącznie. Roboty mogą dotyczyć jednego obiektu lub mogą dotyczyć różnych realizacji np. oddzielnie termoizolacja, wymiana stolarki, roboty dekarskie. Ważne, by łączna ich wartość spełniła wymóg określony powyżej , tj. suma robót = 300.000,00 zł brutto x 2 roboty), ad.2.2. dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie, np. listy referencyjne. ad.2.3. wykazanie, że Wykonawca dysponuje min.1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego poprzez zamieszczenie w ofercie dokumentów tej osoby: a./uprawnień budowlanych, b./ zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego. ad.3.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN, ad.4. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16, pokój nr 9. Cena specyfikacji 50,00 złotych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16, pokój nr 16 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.