Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Radzionków: PRZEBUDOWA DROGI WRAZ Z SIECIĄ WOD.-KAN. W ULICY EMILII PLATER
W RADZIONKOWIE
Numer ogłoszenia: 182857 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie , ul. Męczenników Oświęcimia 42, 41-922 Radzionków, woj. śląskie, tel. 0322890727 wew. 106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI WRAZ Z SIECIĄ WOD.-KAN. W ULICY EMILII PLATER W RADZIONKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonywanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie ulicy Emilii Plater w Radzionkowie, w następującym zakresie: 1. przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ul. E.Plater, 2. przebudowa drogi i chodników wraz z wykonaniem oznakowania pionowego i poziomego w ul. E.Plater. Za realizację zadania w zakresie określonym w pkt. 1 oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad jego wykonaniem odpowiada ZGK w Radzionkowie, natomiast za realizację zadania w zakresie określonym w pkt. 2 oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad jego wykonaniem odpowiada Urząd Miasta Radzionków. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określają następujące załączniki: 1. Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 1a do SIWZ, 2. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 1b do SIWZ, oraz dodatkowo 3. Przedmiar robót - Załącznik nr 1c do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany, przed upływem terminu do składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 1.1 posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 są wpisani do rejestru lub zgłoszeni do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, 1.3 nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub uzyskali wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.4 nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lib przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1 wykonali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 2.2 dysponują lub będą dysponować sprzętem (narzędziami i urządzeniami) niezbędnym do wykonania zamówienia, 2.3 dysponują lub będę dysponować osobami lub podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą: spełnia / nie spełnia i odpowiednich przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). 3. Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W powyższym załączniku wymaga się aby Wykonawca wykazał wykonanie: - przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi na kwotę minimum 130 000,00 zł brutto. - przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci wodno-kanalizacyjnej na kwotę minimum 200 000,00 zł brutto. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Definicja budowy i przebudowy zgodna z art. 3 pkt 6-7a Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 5. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radzionków
ul. Męczenników Oświęcimia 42
41-922 Radzionków
Zespół ds. Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych (pokój nr 20).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Radzionków ul. Męczenników Oświęcimia 42 41-922 Radzionków pokój nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mienia gmina Cegłów
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 432 Czerwona Wieś - Krzywiń - Jerka polegająca na budowie ścieżki rowerowej - etap III
- "Poprawa warunków pracy poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu"
- Wykonanie odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Pustelnik, Gmina Stanisławów wraz z włączeniem do istniejącej sieci i przejściem pod drogą wojewódzką nr 637
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.