To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Gliwice: Zakup finansowanego na zasadzie cross-financingu sprzętu do realizacji zajęc edukacyjnych w ramach projektu Stawiam na naukę!, zwanego dalej projektem, realizowanego przez Zamawiajacego w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddzialanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 18287 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 490062 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Ośrodek Metodyczny, ul. Stefana Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 302 19 90, faks 0-32 302 19 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna placówka doskonalenia zawodowego nauczycieli.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup finansowanego na zasadzie cross-financingu sprzętu do realizacji zajęc edukacyjnych w ramach projektu Stawiam na naukę!, zwanego dalej projektem, realizowanego przez Zamawiajacego w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddzialanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów do zajęc edukacyjnych. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części - zadania. 3. Wyroby zgrupowane w ramach zadania stanowią łącznie odrębną częśc zamówienia. 4. Składana oferta winna obejmowac cały zakres rzeczowy i ilościowy części zamówienia. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych i materiałów stanowiązałączniki - Formularze cenowe - Załącznik nr 2. 6. Wszystkie pomoce dydaktyczne musza byc fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.7. Dostarczony sprzęt musi byc fabrycznie nowy, wolny od wad, wyprodukowany nie wcześniej niz w 2012 r, serwisowany przez autoryzowane serwisy producenckie na terenie Polski. 8. Dostarczony sprzęt musi posiadac odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniac wszelkie wymogi norm okreslonych obowiązującym prawem. 9. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oznaczony w Załączniku nr 2 liczonym od odbioru dostawy. 10. Warunki i okresy gwarancji nie moga byc gorsze ani krótsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta dla danego rodzaju przedmiotu zamówienia. 11. Na wykonanie każdej części zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.21.00 - 30.16.21.00 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.10.00.00 - Meble 37.42.60.00 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Częśc 2 - MEBLE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BW KOMPLEKS BŁAŻEJ WALCZAK w spadku
jakie przetargi wygrała firma
BW KOMPLEKS BŁAŻEJ WALCZAK w spadku
- PASJASPORT - Hurtownia Artykułów Sportowych - Błażej Walczak, ul. Kościuszki 6 a/2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1438,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14613,51
Oferta z najniższą ceną: 14613,51 / Oferta z najwyższą ceną: 14613,51
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Częśc 3 - URZĄDZENIA MULTIMEDIALNE - TABLICA INTERAKTYWNA.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC INTEGRAL SYSTEMY KOMPUTEROWE Marek Papee i Leszek Rakowski sp. jawna, ul. Chorzowska 50, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1937,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23999,76
Oferta z najniższą ceną: 23999,76 / Oferta z najwyższą ceną: 51168,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Częśc 4 - URZĄDZENIA MULTIMEDIALNE - Projektor
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABI SERWKOM, Al. Roździeńskiego 88 a, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18333,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17712,12
Oferta z najniższą ceną: 17712,12 / Oferta z najwyższą ceną: 37406,53
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Cześc 5 - Sprzęt komputerowy - Komputer z monitorem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC INTEGRAL SYSTEMY KOMPUTEROWE Marek Papee i Leszek Rakowski sp. jawna, ul.Chorzowska 50, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6039,00
Oferta z najniższą ceną: 6039,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6039,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Częśc 6 - Sprzęt komputerowy - Laptop
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC INTEGRAL SYSTEMY KOMPUTEROWE Marek Papee i Leszek Rakowski sp. jawna, ul. Chorzowska 50, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28787,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32877,90
Oferta z najniższą ceną: 32877,90 / Oferta z najwyższą ceną: 32877,90
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Częśc 7 - Sprzęt komputerowy - Laptop II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC INTEGRAL SYSTEMY KOMPUTEROWE Marek Papee i Leszek Rakowski sp. jawna, ul. Chorzowska 50, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8580,48
Oferta z najniższą ceną: 8580,48 / Oferta z najwyższą ceną: 8580,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.