eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówWykonanie projektu rozbudowy sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 3 przy Alei Wojska Polskiego 34

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Pruszków: Wykonanie projektu rozbudowy sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 3 przy Alei Wojska Polskiego 34
Numer ogłoszenia: 182903 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu rozbudowy sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 3 przy Alei Wojska Polskiego 34.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rozbudowy sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 3 przy Alei Wojska Polskiego 34 2. Zakres opracowania obejmuje: a) wykonanie koncepcji rozwiązania architektoniczno-funkcjonalnego uzgodnionej przed rozpoczęciem procesu projektowania z użytkownikiem, Wydziałem Architektury i Wydziałem Inwestycji tutejszego Urzędu, b) uzyskanie (w imieniu zamawiającego) decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego , c/)wykonanie koniecznych ekspertyz i badań geologicznych, map i inwentaryzacji oraz uzyskanie niezbędnych zgód, opinii, decyzji i uzgodnień, d) wykonanie projektu budowlanego, obejmującego także projekt zagospodarowania terenu z uzbrojeniem, przyłączami, ewentualnymi sieciami, drogami, chodnikami, parkingami i innymi koniecznymi elementami (w zakresie wystarczającym do uzyskania pozwolenia na budowę), e) wykonanie projektu wykonawczego (będącego uszczegółowieniem projektu budowlanego w zakresie potrzebnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót). Projekt wykonawczy powinien obejmować także wszystkie konieczne branże m.in. zagospodarowanie terenu wraz z uzbrojeniem, instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o. wraz z przebudową węzła c. o., elektryczne, gazowe, wentylacji mechanicznej z doprowadzeniem czynnika grzewczego, systemu sieci lokalnej telewizji kablowej, systemu sygnalizacji włamań i napadu, systemu sygnalizacji pożaru, rozgłaszania przewodowego, sieci logicznej, komputerowej, instalacji dzwonkowej. Projekty wykonawcze powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i muszą umożliwić wykonawcy wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań, f) wykonanie projektu organizacji budowy, g) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. Dz. U. nr 202 poz. 2072, h) wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku (Dz. U. nr 120, poz. 1126), i) przedmiary robót z nazwami i kodem robót według wspólnego słownika zamówień (CPV) (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z września 2004r. Dz. U. nr 202 poz. 2072), j) kosztorys inwestorski - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku (Dz. U. nr 130, poz. 1389), k) oświadczenie o kompletności dokumentacji oraz że jest zweryfikowana i posiada odpowiednie uzgodnienia. Na dokumentację składa się: - Projekt - w 5 egzemplarzach, - Specyfikacja techniczna - w 3 egzemplarzach, - Przedmiary robót - w 3 egzemplarzach, - Kosztorysy inwestorskie - w 2 egzemplarzach, - Komplet dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w postaci plików (odczytywanych) przez powszechnie stosowane programy ( w tym 1 egzemplarz bez kosztorysu inwestorskiego) - w 2 egzemplarzach. Założenia do projektowania: A) dobudowa nowej sali spełniającej warunki: 1. wymiary sali 30m x 20m, o wysokości 7 mb, 2. możliwość prowadzenia ćwiczeń 2 grup jednocześnie, 3. boiska do siatkówki: 2 niepełnowymiarowe w poprzek sali i jedno pełnowymiarowe wzdłuż sali, 4. boiska do koszykówki: 2 niepełnowymiarowe w poprzek sali i jedno pełnowymiarowe wzdłuż sali, 5. boisko do piłki ręcznej z bramkami na krótkich ścianach, 6. boisko do tenisa ziemnego wzdłuż sali, 7. przewidzieć podwyższenie na scenę poza powierzchnią boisk, z dodatkowym wejściem na scenę z sali gimnastycznej 8. przewidzieć zaplecze socjalne, 9. przewidzieć łącznik do budynku głównego, 10. wyposażenie w sprzęt sportowy mocowany na stałe, B) przebudowa istniejącej sali gimnastycznej z zapleczem o powierzchni łącznej 300 m2 w celu uzyskania pomieszczeń jn: 1. sala rekreacyjna nie mniejsza niż 65m2 (wyposażona w: drabinki, lustra, równoważnię), 2. siłownia o powierzchni nie mniejszej niż 55m2 z urządzeniami np. atlas, cykloergonometr rowerowy, bieżniowy, drążki do podciągania, ławeczka z gryfem do podnoszenia ciężarów, ławeczka do brzuszków, 2 ergonometry do wiosłowania, 3. sala ćwiczeń usprawniających. C) przebudowa instalacji c. o. w budynku szkoły: - projekt wymiany instalacji c.o. (dotyczy istniejącej sali i budynku szkoły) wraz z przebudową węzła c.o

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.23.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum po 1(jednym) Projektancie posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń(zgodnie z Przepisami Prawa Budowlanego), w specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanym na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /zał. Wykonawcy/ 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /zał. nr 2/ 3. Wykaz wykonywanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /zał. nr 3/ 4. Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie /zał. Wykonawcy/ 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. /zał. nr 4/ 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: tj. kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i ektroenergetycznych, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /zał. Wykonawcy/ Pozostałe dokumenty wymagana wraz z ofertą: 1. Koncepcja /zał. Wykonawcy/ Na koncepcję winny składać się: -a) część graficzna - przedstawiona na planszach - rysunkach, zawierająca co najmniej: - koncepcję zagospodarowania terenu - w skali 1: 500, - rzuty charakterystyczne, przekroje pionowe i elewacje w skali 1:100, b) część opisowa winna zawierać: - przedstawienie koncepcji rozwiązania projektowego, - sprecyzowanie programu użytkowego z wyszczególnieniem pomieszczeń, - określenie powierzchni zabudowy i kubatury obiektu, - charakterystykę przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych, instalacyjnych, (opis techniczny),wykończeniowych i technologicznych, - szacunkowe określenie zapotrzebowania na media, - technologię realizacji, - opis programu uzupełniającego z odniesieniem do przedstawionej części rysunkowej, - szacunkowy koszt realizacji obiektu. 2. Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. /zał. Wykonawcy/ 3. Wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. koncepcja architektoniczna - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.