Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Porąbka: KOMPLEKSOWE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PORĄBKA W SEZONIE 2007/2008
Numer ogłoszenia: 182923 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Porąbka, ul. Krakowska 3, 43-353 Porąbka, woj. śląskie, tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, fax 033 8272802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PORĄBKA W SEZONIE 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Porąbka w sezonie 2007/2008 z podziałem na IV zadania: Zadanie I - sołectwo Porąbka Zadanie II - sołectwo Czaniec Zadanie III - sołectwo Kobiernice Zadanie IV - sołectwo Bujaków
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: odstąpiono.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w SIWZ , w tym : 1. wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełniającego ten warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował przynajmniej dwie usługi, będące zamówieniem publicznym o zakresiei wartości odpowiadającej usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania. Przesłanką przesądzającą również o spełnianiu przedmiotowego warunku przez wykonawcę jest także dysponowanie odpowiednią ilością jednostek sprzętowych określonych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust.1 ustawy 2. oświadczenie, że wszystkie zamówienia publiczne realizowane w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania oferent wykonał bez wyrządzenia szkody, z należytą staranności. 3. oświadczenie, że nie otwarto likwidacji oferenta ani nie ogłoszono jego upadłości ( lub po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym orzeczeniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego); 4. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, lub oświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art.24 ust . 1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania ( co najmniej dwie usługi); 9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu . Do wykazu należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej podwykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności. Do wykazu należy także dołączyć oświadczenie podwykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. 11. Kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ( w tym również w ramach spółki cywilnej) - zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.porabka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Porąbka, Porąbka ul. Krakowska 3, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Porąbka, Porąbka ul. Krakowska 3, pok. nr 9 ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPLEKSOWE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PORĄBKA - SOŁECTWO PORĄBKA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Porąbka - sołectwo Porąbka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOMPLEKSOWE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PORĄBKA - SOŁECTWO CZANIEC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Porąbka - sołectwo Czaniec.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOMPLEKSOWE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PORĄBKA - SOŁECTWO KOBIERNICE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Porąbka - sołectwo Kobiernice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KOMPLEKSOWE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PORĄBKA - SOŁECTWO BUJAKÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Porąbka - sołectwo Bujaków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PORĄBKA
więcej: przetargi PORĄBKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.