Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Solec Kujawski: Pełnienie obsługi geodezyjnej dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim
Numer ogłoszenia: 183021 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3871325, faks 052 3871253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obsługi geodezyjnej dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiotem zamówienia jest pełnienie obsługi geodezyjnej, które wystapią w okresie od listopada 2009 roku do 31 grudnia 2011 r. polegajace na podziałach gru ntów, csaleniach, rozgraniczeniach i wznowieniach znaków granicznych, tyczeniu obiektów budowlanych, inwentaryzacji urządzeń podziemnych, obiektów budowlanych, sporządzanie map dla celów projektowych itp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 26.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; prowadzą działalnośc określoną wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przez minimum pięć lat w zakresie geodezji i kartografii, spełniaja wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępoiwania wykonali minimum dwie usługi porównywalne z charakterem i wielkością do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 50 tys. złotych każda, wykażą się zatrudnieniem minimum pięciu osób zdolnych do realizacji zamówienia, w tym trzy osoby z uprawnieniami zawodowymi, wykażą roczny obrót finansowy nie mniejszy niz 500 tys. złotych za okres ostatnich trzech lat, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oswiadczenie o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, oświadczenie zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykaz podmiotów, któr uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, wykaz wykonanych minimum dwóch usług o wartości min 50.000 zlotych każda w okresie ostatnich trzech lat, wykaz kadry technicznej, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia, aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywolnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wyceniony załącznik nr 1A.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.