Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-10
Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa w zakresie świadczenia usługi poradnictwa psychologicznego i zawodowego dla osób bezrobotnych będących uczestnikami projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 183069 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-jaworzno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa w zakresie świadczenia usługi poradnictwa psychologicznego i zawodowego dla osób bezrobotnych będących uczestnikami projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa w zakresie świadczenia usługi poradnictwa psychologicznego i zawodowego dla osób bezrobotnych będących uczestnikami projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących częściach: Część I: Poradnictwo zawodowe dla 80 osób w II edycjach (po 40 osób w każdej edycji), Część II: Poradnictwo psychologiczne dla 80 osób w II edycjach (po 40 osób w każdej edycji - 8 grup po 5 osób).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez Marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy - zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 674 z późn. zm./ oraz ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej /tj. Dz. U. z 2010r. Nr 220, poz. 1447 z późn. zm./. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 3 pkt 3.1.SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku 1.2 wymagane jest by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - świadczył co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem każdej części zamówienia na rzecz co najmniej 40 osób. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.4 pkt 4.1-4.3 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia osoby, spełniającą następujące warunki: 1) posiadają wykształcenie wyższe z zakresu psychologii (dotyczy I części zamówenia w zakresie poradnictwa psychologicznego oraz wykształcenie wyższe z zakresu doradztwa zawodowego (dotyczy II części zamówienia w zakresie poradnictwa zawodowego) 2) posiadają co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie usługi, do realizacji której zostaną wyznaczeni w ramach niniejszego zamówienia. Przez doświadczenie zawodowe rozumie się wykonywanie czynności zawodowych w miejscu pracy lub prowadzenie zajęć dydaktycznych w tym zakresie. 1.3.2 Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust. 5 pkt 5.1-5.2 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.1 Oświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez właściwego Marszałka województwa (zał. nr 7 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.7
- 2 - doświadczenie w świadczeniu poradnictwa - 0.2
- 3 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 0.1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, po wzajemnym uzgodnieniu stron, w zakresie: 1) osób prowadzących poradnictwo. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach jakie określono w SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) terminu realizacji przemiotu zamówienia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji poszczególnych edycji poradnictwa. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem. Zmiana terminu poradnictwa - w szczególnie uzasadnionych przypadkach, np. rezygancji osób bezrobotnych z udziału w projekcie na zakończenie okresu objętego przedmiotem zamówienia w ramach poszczególnych edycji i konieczności objęcia wsparciem dodatkowych osób bezrobotnych celem osiągnięcia założonych w projekcie wskażników - może także nastąpić z inicjatywy Zamawiajacego. 3) miejsca przeprowadzenia poradnictwa. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia poradnictwa. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca poradnictwa o co najmniej porównywalnych warunkach jakie określono w SIWZ, przy jednoczesnym spełnieniu warunku, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt. 3, ppkt. 3.1 SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca poradnictwa. 4) zwiększenia ilości osób przewidzianych do objęcia wsparciem doradczym - w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. rezygnacji uczestnika projektu lub usunięcia go przez Zamawiającego z udziału w projekcie Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia: liczby uczestników projektu o dodatkowe 15 osób bezrobotnych. W przypadku zwiększenia wynikającego z rotacji uczestników projektu tj. zgłoszenia przez Zamawiającego uczestnika projektu do objęcia wsparciem doradczym, przy jednoczesnym nie rozpoczęciu przez osobę bezrobotną wsparcia doradczego. W takich okolicznościach łączna liczba uczestników projektu może przekroczyć 95 osób. 5) zwiększenia ilości godzin poradnictwa - w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. rezygnacji uczestnika projektu lub usunięcia go przez Zamawiającego z udziału w projekcie Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia: a) liczby godzin indywidualnego poradnictwa psychologicznego o dodatkowe 45 godzin zegarowych, b) liczby godzin poradnictwa zawodowego o dodatkowe 150 godzin zegarowych, z tym zastrzeżeniem, iż: Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia liczby osób w grupach lub w przypadku zakończenia poradnictwa grupowego zorganizowania dla dodatkowych uczestników indywidualnego poradnictwa zawodowego. Przy tym liczba godzin poradnictwa nie może przekroczyć: 285 godzin - w przypadku poradnictwa psychologicznego, 950 godzin - w przypadku poradnictwa zawodowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b,43-600 Jaworzno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie przy ulicy Północnej 9b, I piętro, pokój nr 124,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Opracowanie trzech suplementów uszczegóławiających program funkcjonalno-użytkowy (...)dla zad.pn. Rekultywacja północno-wschodniej części kamieniołomu Sadowa Góra wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- "Przebudowa dwóch sal lekcyjnych i pomieszczeń administracyjnych w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 2 w Jaworznie przy ul. Chropaczówka 101"
- "Przebudowa kuchni wraz z zapleczem kuchennym i wyposażeniem w Szkole Podstawowej Nr 5 w Jaworznie przy ul. Puszkina 5"
- "Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Remont pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20
- Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 13 w Jaworznie przy ul. Urzędniczej 11
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja 2 seminariów stacjonarnych (1 spotkanie - Wrocław; 1 spotkanie - Legnica) dotyczących Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji (LPDI)
- Świadczenie usług doradztwa z zakresu przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym wraz z obsługą kanału sygnalistów
- Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Trzydnik Duży
- Usługa przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up'ów "Startuj z Mazowsza"
- Ocena predyspozycji kandydatów z GI ubiegających się o wsparcie finansowe polegająca na przeprowadzeniu testu kompetencji oraz rozmowy kwalifikacyjnej weryfikującej predyspozycje Kandydatów/ek
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.