Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Bytów: Badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
Numer ogłoszenia: 183081 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie , ul. Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822-22-27, faks 59 823-41-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bytow.pup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich osób bezrobotnych i poszukujących pracy. 2. Badaniami lekarskimi objęte zostaną osoby bezrobotne i poszukujące pracy w celu stwierdzenia zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywaniu stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz w niektórych przypadkach określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu. CZĘŚĆ I - badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy wykonywane w Bytowie. CZĘŚĆ II - badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy wykonywane w Miastku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia. CZĘŚĆ I - badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy wykonywane w Bytowie. 1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich (wspólny słownik zamówień - 85.12.11.00- 4 ogólne usługi lekarskie) obejmujących: badania profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) - 395 osób, badania okulistyczne (w tym komputerowe badanie wzroku) - 76 osób, badania diagnostyczne: EKG - 9 osób, RTG klatki piersiowej - 58 osób, RTG kończyn górnych - 20 osób, RTG kończyn dolnych - 20 osób, badania laboratoryjne: morfologia - 395 osób, OB - 30 osób, mocz - 395 osób, glukoza - 150 osób, cholesterol - 75 osób, ASPAT - 42 osoby, ALAT - 42 osoby, badania neurologiczne - 21 osób, badania laryngologiczne - 215 osób, badania audiometryczne - 101 osób, badania spirometryczne - 8 osób, badanie kału - 29 osób, badania sanitarno-epidemiologiczne - 48 osób, badania ogólne kierowcy - 100 osób, badania psychotechniczne - 100 osób. CZĘŚĆ II - badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy wykonywane w Miastku 1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich (wspólny słownik zamówień - 85.12.11.00- 4 ogólne usługi lekarskie) obejmujących: Badania profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) - 200 osób Badania okulistyczne (w tym komputerowe badanie wzroku) - 50 osób Badania diagnostyczne: EKG - 30 osób, RTG klatki piersiowej - 30 osób, RTG kończyn górnych - 1 osoba, RTG kończyn dolnych - 1 osoba Badania laboratoryjne: morfologia - 200 osób, OB - 200 osób, mocz - 200 osób, glukoza - 30 osób, cholesterol - 3 osoby, ASPAT - 3 osoby, ALAT - 3 osoby Badania neurologiczne - 1 osoba Badania laryngologiczne - 50 osób Badania audiometryczne - 30 osób Badania spirometryczne - 1 osoba Badanie kału - 30 osób Badania sanitarno-epidemiologiczne - 30 osób Badania ogólne kierowcy - 50 osób Badania psychotechniczne - 50 osób Czucie wibracji - 1 osoba CZĘŚĆ II - badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy wykonywane w Miastku. 1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich (wspólny słownik zamówień - 85.12.11.00- 4 ogólne usługi lekarskie) obejmujących: badania profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) - 200 osób, badania okulistyczne (w tym komputerowe badanie wzroku) - 50 osób, badania diagnostyczne: EKG - 30 osób, RTG klatki piersiowej - 30 osób, RTG kończyn górnych - 1 osoba, RTG kończyn dolnych - 1 osoba, badania laboratoryjne: morfologia - 200 osób, OB - 200 osób, mocz - 200 osób, glukoza - 30 osób, cholesterol - 3 osoby, ASPAT - 3 osoby, ALAT - 3 osoby, badania neurologiczne - 1 osoba, badania laryngologiczne - 50 osób, badania audiometryczne - 30 osób, badania spirometryczne - 1 osoba, badanie kału - 30 osób, badania sanitarno-epidemiologiczne - 30 osób, badania ogólne kierowcy - 50 osób, badania psychotechniczne - 50 osób, czucie wibracji - 1 osoba..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do łącznej wartości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegało będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie zastrzega szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie zastrzega szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie zastrzega szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie zastrzega szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie zastrzega szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy - załącznik nr 1a, 1b do SIWZ w zależności od części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę 3. Wykaz usług - załącznik nr 5 do SIWZ, jeżeli takie usługi zostały zrealizowane wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie zgodnie z rozdziałem XI pkt 2 SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, kiedy w postępowaniu uczestniczy/ą osoba/y inna/e niż uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytow.pup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie, ul. Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 09:15, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie, ul. Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów, sekretariat (pokój nr 13).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków Funduszu Pracy, PFRON, ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Regionalny program Operacyjny oraz innych źródeł finansowania w miarę potrzeb Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy wykonywane w Bytowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich (wspólny słownik zamówień - 85.12.11.00- 4 ogólne usługi lekarskie) obejmujących: badania profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) - 395 osób, badania okulistyczne (w tym komputerowe badanie wzroku) - 76 osób, badania diagnostyczne: EKG - 9 osób, RTG klatki piersiowej - 58 osób, RTG kończyn górnych - 20 osób, RTG kończyn dolnych - 20 osób, badania laboratoryjne: morfologia - 395 osób, OB - 30 osób, mocz - 395 osób, glukoza - 150 osób, cholesterol - 75 osób, ASPAT - 42 osoby, ALAT - 42 osoby, badania neurologiczne - 21 osób, badania laryngologiczne - 215 osób, badania audiometryczne - 101 osób, badania spirometryczne - 8 osób, badanie kału - 29 osób, badania sanitarno-epidemiologiczne - 48 osób, badania ogólne kierowcy - 100 osób, badania psychotechniczne - 100 osób, czucie wibracji - 8 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy wykonywane w Miastku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich (wspólny słownik zamówień - 85.12.11.00- 4 ogólne usługi lekarskie) obejmujących: badania profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) - 200 osób, badania okulistyczne (w tym komputerowe badanie wzroku) - 50 osób, badania diagnostyczne: EKG - 30 osób, RTG klatki piersiowej - 30 osób, RTG kończyn górnych - 1 osoba, RTG kończyn dolnych - 1 osoba, badania laboratoryjne: morfologia - 200 osób, OB - 200 osób, mocz - 200 osób, glukoza - 30 osób, cholesterol - 3 osoby, ASPAT - 3 osoby, ALAT - 3 osoby, badania neurologiczne - 1 osoba, badania laryngologiczne - 50 osób, badania audiometryczne - 30 osób, badania spirometryczne - 1 osoba, badanie kału - 30 osób, badania sanitarno-epidemiologiczne - 30 osób, badania ogólne kierowcy - 50 osób, badania psychotechniczne - 50 osób, czucie wibracji - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i książek na potrzeby zajęć realizowanych w przedszkolach i szkołach podstawowych gminy Bytów w ramach projektów edukacyjnych
- Budowa i montaż dźwigu osobowego dla osób z niepełnosprawnościami w ZSP w Bytowie w ramach projektu "Dostosowanie oraz zakup wyposażenia dla szkół zawodowych w Powiecie Bytowskim"
więcej: przetargi w Bytowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.