To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Śrem: Wymiana okien w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Śremie
Numer ogłoszenia: 183086 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121018 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Śremie, ul. Adama Mickiewicza 17, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2837001, faks 061 2829321.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Śremie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien skrzynkowych w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Śremie - wpisanym do rejestru zabytków pod nr 2588/A na okna drewniane, powtarzające wielkość, kształt oraz podziały okien oryginalnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) poniesienie kosztów związanych z wywozem gruzu, wymontowanych okien, żaluzji i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 2) poniesienie kosztów związanych z przygotowaniem pomieszczeń biurowych do robót budowlanych - wszelkie zabezpieczenia takie jak: rusztowania lub drabiny, oznakowanie, zabezpieczenie folią urządzeń i instalacji znajdujących się w pomieszczeniach leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszty należy wkalkulować do ceny ofertowej, 3) roboty wykończeniowe tzw. obróbka nowo zamontowanych okien drewnianych. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) w przedmiarze robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 5 letniej gwarancji na okna i min. 3 lata gwarancji na wykonane roboty budowlane. 5. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest zachować kolorystykę okien podlegających wymianie zgodnie z kolorystyką dotychczas wymienionej już stolarki (brązowe od zewnątrz i od wewnątrz). 7. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 8. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 9. Wymagany zakres robót wykonawca winien realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 10. Z uwagi na to, że prace wykonywane będą w budynku użyteczności publicznej - Starostwa Powiatowego, należy wykonywać je tak, aby nie zakłócić funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie ich wykonywania, jak i przy organizacji placu budowy. Jednocześnie w celu zapewnienia zabezpieczenia funkcjonowania Starostwa, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z administratorem budynku kolejności wykonywanych prac budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wasiński Okna i drzwi drewniane - Włodzimierz Wasiński
jakie przetargi wygrała firma
Wasiński Okna i drzwi drewniane - Włodzimierz Wasiński
- Wasiński Okna i Drzwi drewniane - Włodzimierz Wasiński, Masłowo 9, 63-140 Dolsk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97661,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121595,34
Oferta z najniższą ceną: 84938,73 / Oferta z najwyższą ceną: 139992,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Bieżące dostawy środków czystości dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp z o. o.
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
- Zorganizowanie i zarządzanie Strefami Płatnego Parkowania
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na obiektach inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 2 zadania
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Remont dachu w budynku Zarządu Zlewni w Poznaniu ul. Szewska 1
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.