Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Toruń: Zakup i dostawa generatorów sygnałowych i funkcyjnych.
Oznaczenie postępowania: Pn/37/SP/07
Numer ogłoszenia: 183108 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax 056 6903660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa generatorów sygnałowych i funkcyjnych. Oznaczenie postępowania: Pn/37/SP/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (zadania): Zadanie nr 1. Programowany generator funkcyjny w ilości 8 szt. Zadanie nr 2. Generator funkcji 240MHz w ilości 3 szt. Zadanie nr 3. Generator sygnałowy 5,4 GHZ w ilości 2 szt. Zamawiający dopuszcza składanie przez Oferenta ofert na wszystkie zadania lub na wybrane kompletne zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.36.00 - Generatory sygnałowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.91.00 - Generatory sygnałowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 6. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: · zadanie nr 1 - 6 000,00 zł., · zadanie nr 2 - 4 000,00 zł., · zadanie nr 3 - 12 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy oraz spełniający warunki zawarte w SIWZ. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z SIWZ z zastosowaniem art. 44 Ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 14.1. W celu potwierdzenia wymagań zawartych w pkt. VIII do oferty muszą być załączone następujące dokumenty: 14.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (zał. nr 4 do SIWZ); 14.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 14.1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRS) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 14.1.4. Aktualna informacja z KRS w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 14.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców, zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ustawy. 14.2. W celu potwierdzenia posiadania przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 14.2.1. Wykazu dysponowania autoryzowanymi punktami serwisowymi dla przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jednym na terytorium Polski, które będą świadczyć takie usługi przez okres nie krótszy niż 5 lat. 14.3. W celu potwierdzenia posiadania przez oferenta, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda się: 14.3.1. Oświadczenia, że urządzenie będzie posiadało oznakowanie CE, 14.3.2. Opisów technicznych producenta, pozwalających sprawdzić oferowane parametry. Oświadczenia i dokumenty, (o których mowa w ppkt. 14.1.2. - 14.1.4) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy przedstawić Zamawiającemu pełnomocnictwo, (o którym mowa w ppkt. 14.1.5.) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w języku polskim, a sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. 15. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na zasadzie spełnia - nie spełnia. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy (z zastosowaniem art. 26 ust 3 i 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek Nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej- bezpłatnie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:30, miejsce: 9. Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Programowany generator funkcyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Programowany generator funkcyjny w ilości 8 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.36.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Generator funkcji 240MHz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Generator funkcji 240MHz w ilości 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.36.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Generator sygnałowy 5,4 GHz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Generator sygnałowy 5,4 GHz w ilości 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.36.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ulhówek
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Pielgrzymka
- Świadczenie usług w zakresie serwisu oprogramowania AGFA IMPAX 6 i systemu AGFA CR, DR.
- Remont budynku przy ul. Mickiewicza 24/26 w Toruniu
- Wykonywanie ochrony mienia i budynków Muzeum Okręgowego w Toruniu
- Dostawa nowego ciągnika siodłowego z naczepą przystosowanego do nauki i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii C+E prawa jazdy
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.