Ogłoszenie z dnia 2013-09-10
Kraków: Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (oprócz jednostek Collegium Medicum UJ) w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 183111 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (oprócz jednostek Collegium Medicum UJ) w Krakowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (oprócz jednostek Collegium Medicum UJ) w Krakowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.41.10 - 39.22.41.10 39.22.42.00 - Szczotki 39.22.43.20 - Gąbki 39.22.43.30 - Wiadra 18.14.10.00 - Rękawice robocze 39.51.43.00 - Ręczniki kuchenne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZDZISŁAW NOGA FIRMA HANDLOWA "PRIMA"
jakie przetargi wygrała firma
ZDZISŁAW NOGA FIRMA HANDLOWA "PRIMA"
- Firma Handlowa PRIMA Zdzisław Noga, ul. Grzegórzecka 79, 31-559 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226059,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 248924,14
Oferta z najniższą ceną: 248924,14 / Oferta z najwyższą ceną: 261467,48
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawa art. 69 ustawy z dnia 29 stycznie Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz.U. Nr 113, poz.759 z póżn.zm) Zgodnie z dyspozycją art. 70 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11.ust.8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa akcesoriów do utrzymania czystości (szczotki, miotły, gąbki, mopy, pady, worki foliowe itp.) dla potrzeb jednostek organizacyjnych UJ. Przedmiot zamówienia spełnia wymóg dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11.ust.8 ustawy. Prawnym uzasadnieniem wyboru trybu postępowania jest wystąpienie przesłanek z art. 69 i 70 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (16) Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych
- Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku
- Dostawa sprzętu użytkowego oraz elementów wyposażenia przestrzeni publicznej i biurowej - 5/2025
- Materiały wybuchowe i środki strzałowe.
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.