Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Giżycko: USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ
Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO ORAZ DEZYNFEKCJĄ OBUWIA
NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
Numer ogłoszenia: 183135 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO ORAZ DEZYNFEKCJĄ OBUWIA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego z wykończeniem, tj. maglowaniem, prasowaniem oraz segregowaniem przedmiotów uszkodzonych. Ponadto usługa obejmuje odbiór i dostarczenie przedmiotów bezpośrednio do miejsc wskazanych przez zamawiającego tj.: 1.1. Magazyn mundurowy - ul. Wojska Polskiego 33 , Orzysz bud. 304; 1.2. Punkt wymiany - JW 3797- ul. Wojska Polskiego 33, Orzysz (kuchnia) 1.3. Punkt wymiany- WDW ul. 1 Maja, Orzysz; 1.4. Magazyn mundurowy- ul. Nowowiejska 20, Giżycko bud. 1 1.5. Punkt wymiany - JW 3797- ul. Wojska Polskiego 21, Giżycko (kuchnia) 1.6. Magazyn mundurowy - ul. Kętrzyńskiego 1 bud. 34 m. Bemowo Piskie; 1.7. Magazyn mundurowy - ul. Gen. J. Bema 7, Węgorzewo bud. 22; 1.8. Magazyn mundurowy - ul. Wojska Polskiego 21 , Suwałki bud. 14; 1.9. Magazyn mundurowy - ul. Partyzantów 33 , Gołdap bud. 2; 2. Do obowiązków dostawcy należy: 2.1. odbiór przedmiotów objętych zamówieniem do prania na koszt własny oferenta, z każdego obiektu wymienionego powyżej; 1x w tygodniu do godz. 11.00; w przypadku przebywania żołnierzy jednostki wojskowej na zgrupowaniach poligonowych (ćwiczeniach, szkoleniach) również z miejsca (miejscowości) wskazanego przez Zleceniodawcę (nawet 2x w tygodniu); 2.2. dokonywanie dostawy wypranych przedmiotów w godzinach 8.00 - 11.00 3. Termin wykonania usług do 7 dni od dnia przyjęcia. 4. Dokonywanie odbioru oraz przekazywanie przedmiotów objętych zamówieniem odpowiednim osobom funkcyjnym (magazynierom służby mundurowej), osoby te będą wskazane najpóźniej w dniu podpisania umowy; 5. Przesyłanie pocztą, jeden raz w miesiącu faktur, płatnych przelewem za wykonaną usługę wraz z dokumentami przyjęcia przedmiotów do prania; 6. odbiór do prania oraz przekazanie po praniu przedmiotów objętych zamówieniem wg. ilości przedmiotów sztukach; 7. przewóz przedmiotów objętych zamówieniem środkiem transportu nie powodującym zabrudzenia przedmiotów, koszt transportu ponosi wykonawca do punktów wymienionych powyżej; 8. przekazywanie zamawiającemu przedmiotów objętych usługą dokładnie wypranych (bez śladów zabrudzeń, zacieków, przebarwień) przeliczonych w sztukach, wysuszonych, posegregowanych według asortymentu, powiązanych po 10 sztuk z wyjątkiem ręczników oraz poszewek po 20 sztuk; 9. przedmioty takie jak: poszwa na koc kołdrę, poszewka na podgłówek, prześcieradło, obrus bawełniany, obrus kasynowy, ubranie personelu medycznego, ubranie kucharskie, ręcznik żołnierski, ścierka do naczyń - każdorazowo po praniu należy poddawać maglowaniu; 10. zabiegi wykończeniowe prania, tj. maglowanie, prasowanie oraz segregowanie, pakowanie oraz wykonywanie drobnych napraw (przyszycie guzików, cerowanie , zszywanie rozerwanych przedmiotów) wliczać w cenę usługi; w formularzu ofertowym wycenić wagę prania wodnego i czyszczenia chemicznego (wyrażoną w kg); Koszt ww. usługi powinien być wkalkulowany w cenę jednego kilograma prania 10. Naliczenie wagi poszczególnych przedmiotów Oferent będzie dokonywać zgodnie z załącznikiem nr 1 11. Usługi muszą być realizowane z użyciem wysokiej jakości środków piorących. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy dokonania wizji lokalnej posiadanego przez oferenta sprzętu i urządzeń, które mają zagwarantować właściwe pod względem technologicznym i sanitarnym wykonanie usług pralniczych i naprawczych. 13. Cena przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty odbioru i dostawy. 14. W cenę kilograma wypranego /wyczyszczonego/ przedmiotu musi być wliczony koszt naprawy. 15. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania do dnia 31.12.2016 r. 16. Dezynfekcja obuwia: 16.1. Wykonanie zamówienia obejmuje dezynfekcje obuwia z Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycko ul. Nowowiejska 20, Jednostki Wojskowej 2568 m. Węgorzewo ul. Gen. J. Bema 7, Jednostki Wojskowej 3797 m. Orzysz ul. Wojska Polskiego 33, Jednostki Wojskowej 4808 m. Gołdap ul. Partyzantów 33 oraz z Jednostki Wojskowej 1747 m. Suwałki ul. Wojska Polskiego 21 16.2. Dezynfekcja powinna odbywać się po uzyskaniu informacji telefonicznej z jednostek wymienionych powyżej. 16.3. Wymagane jest posiadanie certyfikatów lub atestów używanych środków do zabiegu dezynfekcji antybakteryjnej i antygrzybicznej wystawionych przez Państwowy Zakład Higieny. 16.4. Środki dezynfekujące nie mogą powodować utraty właściwości ochronnych i koloru obuwia oraz powodować alergii . 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej ilości przedmiotów mundurowych w granicach minus 10% z uwagi na zmiany w stanach osobowych, a w związku z tym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Ilość przedmiotów zaopatrzenia mundurowego podano w oparciu o wyliczenia szacunkowe.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do SIWZ) Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SIWZ) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a. Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności. b. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na postawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. c. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2016 r
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24 Wojskowy Odział Gospodarczy, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 GIŻYCKO, budynek nr 5, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 08:00, miejsce: 24 Wojskowy Odział Gospodarczy, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 GIŻYCKO, budynek nr 5, kancelaria jawna, pokój nr 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 8. Zgodnie z art. 24 ust. 2 a Zamawiający wyklucza z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienia, co zamawiający będzie wykazywał za pomocą dowolnych środków dowodowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Orzysz
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Usługa w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń do wykrywania gazu zainstalowanych w budynkach na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 24 WOG z podziałem na 2 zadania
- Zakup pojazdu ciężarowego z piaskarko-solarką
- Usługa przeglądu technicznego, konserwacji i naprawy bram wjazdowych, szlabanów oraz bram przemysłowych na obszarze administrowanym przez 24 WOG Giżycko
- UBEZPIECZENIE POWIATU GIŻYCKIEGO NA OKRES 01.04.2025 - 31.03.2028 R.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wykonanie usług pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- Usługa prania w 2025 roku - znak sprawy RLE -02/25.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.