eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa immunoglobuliny tymocytarnej króliczej - Część nr 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Rzeszów: Dostawa immunoglobuliny tymocytarnej króliczej - Część nr 1.
Numer ogłoszenia: 183167 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa immunoglobuliny tymocytarnej króliczej - Część nr 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa immunoglobuliny tymocytarnej króliczej - Część nr 1 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę produktu leczniczego w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym - Części nr 1. Dokładną ilość i opis przedstawia Formularz cenowy - Część nr 1, będący integralną częścią SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.15.20 - Immunoglobuliny Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.15.20 - Immunoglobuliny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisane, - koncesję, zezwolenie lub inny dokument zezwalający na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej niżej opisane. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przedstawią Wykaz osób ... wg wzoru załączonego do SIWZ, w tym osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia. W wykazie winny występować osoby ze stażem pracy w handlu produktami leczniczymi co najmniej 2 lata oraz min. 1 osoba posiadająca wykształcenie farmaceutyczne, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagana informacja o posiadanych środkach finansowych. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości potrzebnej do zrealizowania dostaw produktu leczniczego przez pierwszy miesiąc realizacji umowy. Wymagana kwota 17 200,00 zł. W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej wykonawcy co najmniej do wysokości kwoty wymienionej powyżej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dołączyć koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub dokument w innej formie zgodnej z Ustawą Prawo Farmaceutyczne; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 7. Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ. Wykonawcy winni załączyć wypełniony wykaz oraz przedstawić osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia. W wykazie winny występować osoby ze stażem pracy w handlu produktami leczniczymi co najmniej 2 lata oraz min. 1 osoba posiadająca wykształcenie farmaceutyczne, 8. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji bankowej o posiadanych środkach, zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości potrzebnej do zrealizowania dostaw produktu leczniczego przez pierwszy miesiąc realizacji umowy. Wymagana kwota 17 200,00 zł. W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej wykonawcy co najmniej do wysokości kwoty wymienionej powyżej Wyjaśnienie:Nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informację o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci cyfrowej np.saldo wyraża się kwotą x-cyfrową lub zawierającej tylko informację o obrotach. 9. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by oferowany przedmiot zamówienia (produkt leczniczy) posiadał pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo Farmaceutyczne. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć : a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo Farmaceutyczne, wg wzoru załączonego do SIWZ ; b) kserokopię dokumentów dopuszczających oferowany lek do obrotu. Uwaga: W przypadku oferowania produktu leczniczego, który uzyskał pozwolenie wydane przez Radę lub Komisję Europejską, proszę w Oświadczeniu nr 2 wpisać numer Decyzji podstawowej oraz numer Decyzji obecnie obowiązującej (aktualnej, ostatniej). Kserokopię ostatniej, aktualnej Decyzji Rady lub Komisji Europejskiej w języku polskim proszę dołączyć do oferty. W przypadku braku informacji o dawkach leku i dacie ważności przedstawionej Decyzji, Wykonawca winien złożyć stosowne, pisemne wyjaśnienie w tej sprawie. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f) Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną .W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum , co też będzie prawidłowe. g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik,partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina, ul. Szopena 2, 35 - 055 Rzeszów, budynek J Zamawiającego, pokój nr 9..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. szopena 2, budynek C w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert ze względu na Program winno być: Cena brutto oferty - 100%. Ponadto do oferty winien być dołączony wypełniony w całości i podpisany Formularz cenowy wg wzoru załączonego do SIWZ . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Jest to zamówienie dodatkowe, nie ujęte w planie zakupów Apteki na 2008r. Wartość szacunkowa tego postępowania wynosi 192 600,00 zł tj. 49 676,30 EURO. Sygnatura sprawy: WSS/XII.255/A/81/08, Postępowanie nr 61. Planowany termin otwarcie ofert: 18/08/2008 o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego, budynek J, pokój nr 9.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.