eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków KujawskiPrzeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.AKTYWNI NA START realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Piotrków Kujawski: Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.: AKTYWNI NA START realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
Numer ogłoszenia: 183174 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Słoneczna 32, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 26 54 184, faks 54 26 54 980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.: AKTYWNI NA START realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B dla 13 uczestników projektu systemowego pn.: AKTYWNI NA START realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Ilość uczestników kursu: 13 osób. 3. Miejsce realizacji: Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się na terenie miasta Piotrków Kujawski. Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim udostępni nieodpłatnie salę szkoleniową na potrzeby zajęć. Zajęcia praktyczne winny odbywać się na terenie miasta Piotrków Kujawski, miasta Włocławek lub miasta Konin, lub tylko miasta Włocławek, lub tylko miasta Konin, czyli w odległości nie większej niż 60 km od Piotrkowa Kujawskiego - w miejscowościach, w których przeprowadzane są egzaminy teoretyczne i praktyczne na kurs prawa jazdy kat. B. 4. Ilość godzin szkoleniowych: łącznie 60 godzin/os., w tym 30 godzin zajęć teoretycznych (po 45 minut) i 30 godzin zajęć praktycznych (pełne godziny zegarowe). 5. Wymagania ogólne realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. Kurs prawa jazdy kat. B powinien obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu tego kursu. 5.2. W przypadku zajęć teoretycznych zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończyć nie później niż o godzinie 15.00. 5.3. W przypadku zajęć praktycznych zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończyć nie później niż o godzinie 20.00. 5.4. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się na terenie miasta Piotrków Kujawski. Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim udostępni nieodpłatnie salę szkoleniową na potrzeby zajęć. 5.5. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się na terenie miasta Piotrków Kujawski, miasta Włocławek, miasta Konin, lub tylko miasta Włocławek, lub tylko miasta Konin, tj. w odległości nie większej niż 60 km od Piotrkowa Kujawskiego. Samochody, na których prowadzone będą zajęcia praktyczne, muszą być w pełni sprawne technicznie. Jeżeli zajęcia i/lub egzaminy będą odbywać się poza terenem miasta Piotrków Kujawski, wówczas Wykonawca winien jest zorganizować dowóz uczestników i ponosi koszty z tym związane. 5.6. W przypadku realizacji zajęć teoretycznych poza siedzibą MGOPS, w innej sali szkoleniowej na terenie miasta Piotrków Kujawski, sala ta winna być przystosowana do potrzeb szkoleniowych i musi spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i ppoż. Wykonawca winien wyposażyć salę szkoleniową na potrzeby zajęć teoretycznych w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednie do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B z uwzględnieniem przepisów BHP. 5.7. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe dla uczestników kursu (podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi), które zostaną przekazane im na własność. 5.8. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. 5.9. Dokumentacja kursu, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczenie logo typów UE, EFS, POKL i nazwę projektu. 5.10. Wykładowcy i instruktorzy prowadzący zajęcia powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz doświadczenie zawodowe i spełniać wymagania opisane w tym zakresie w punkcie 3 Rozdziału VIII SIWZ. 5.11. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest skierować uczestników kursu na badania lekarskie niezbędne do ukończenia kursu prawa jazdy kat. B. Koszt badań lekarskich pokrywa Wykonawca, dlatego w oferowaną cenę kursu należy doliczyć ich koszt. 5.12. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania. 5.13. W czasie przerw pomiędzy zajęciami teoretycznymi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu napoje w postaci: kawy, herbaty i wody mineralnej oraz poczęstunek w postaci drożdżówki lub pączka dla każdego z uczestników, jak również paluszków i 2 rodzajów kruchych ciastek. Dodatkowo, w przypadku zajęć przekraczających 5 godzin szkoleniowych w ciągu dnia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom ciepły posiłek, przez co rozumie się jednodaniowy obiad złożony z: 150 g mięsa lub ryby (waga po przetworzeniu), 150-200 g gotowanych ziemniaków, kaszy lub ryżu oraz 150 g surówki. 5.14. Na początek i zakończenie kursu prawa jazdy kat. B Wykonawca zobowiązany jest przygotować i przeprowadzić z uczestnikami anonimową ankietę. Końcowa ankieta winna określać stopień zadowolenia z uczestnictwa. 5.15. Wykonawca prowadzi dokumentację zdjęciową z przebiegu kursu i przekaże ją na płycie CD Zamawiającemu po zakończeniu kursu (min. 10 zdjęć). 5.16. Kurs prawa jazdy kat. B powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym, sprawdzającym zdobytą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestników kursu. 5.17. Po zdaniu egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego przez uczestników kursu prawa jazdy kat. B, powinni oni otrzymać zaświadczenia lub certyfikaty, potwierdzające ukończenie kursu prawa jazdy kat. B, z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją: Projekt realizowany przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. 5.18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu oraz sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni po zakończeniu kursu prawa jazdy kat. B: a) dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności uczestników kursu, potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami; b) protokołu odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu, potwierdzonego ich własnoręcznymi podpisami; c) protokołu z przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego zawierającego imienny wykaz osób, które ukończyły kurs prawa jazdy kat. B oraz zdały/nie zdały egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny; d) kopii zaświadczeń lub certyfikatów z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją: Projekt realizowany przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, potwierdzających ukończenie kursu przez uczestników projektu; e) rejestr potwierdzający odbiór przez uczestników wydanych zaświadczeń o ukończeniu kursu; f) protokołu odbioru przez uczestników kursu poczęstunku i ciepłego posiłku, potwierdzonego ich własnoręcznymi podpisami; g) kopii dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków; h) kopii zaświadczeń lekarskich z przeprowadzonych badań w ramach organizacji kursu; i) kopii dokumentów potwierdzających uiszczenie opłaty za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny uczestników kursu wraz z terminem w/w egzaminów; j) dokumentacji zdjęciowej z przebiegu kursu na płycie CD (min. 10 zdjęć); k) ankiet przeprowadzonych wśród uczestników na początek i zakończenie kursu prawa jazdy kat. B; 5.19. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników projektu oraz przetwarzania tych danych wyłącznie dla potrzeb prowadzenia kursu. 5.20. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na 5 dni przed rozpoczęciem kursu: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar wraz ze wskazaniem miejsca przeprowadzenia kursu (zajęć teoretycznych i praktycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonego kursu, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Zamawiającego, w miejscu realizacji Projektu, jak i w innym miejscu określonym przez uprawniony podmiot dokonujący kontroli. 7. Prowadzony kurs zostanie umieszczony przez Wykonawcę w bazie danych ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączy koncesję, zezwolenie lub licencję na świadczenie tego rodzaju usług, jakich dotyczy zamówienie, o którego udzielenie Wykonawca się ubiega.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), odpowiadające swoim rodzajem usłudze (rozumianym jako tematyka kursu). W tym celu należy załączyć wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą (będącą wykładowcą/trenerem/instruktorem), która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, w której prowadzi zajęcia, przy czym przez doświadczenie zawodowe rozumie się co najmniej 1 rok pracy na stanowisku odpowiednim do prowadzenia zajęć zgodnych z tematyką kursu oraz osoba ta przeprowadziła co najmniej 2 kursy z zakresu tematyki zgodnej z zajęciami przedmiotowego kursu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. W tym celu należy załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu został określony w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, szkołami w których realizowany jest przedmiot umowy; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/-ych zajęcia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada takie same kwalifikacje i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim, ul. Słoneczna 32, 88 - 230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko - pomorskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim, ul. Słoneczna 32, 88 - 230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko - pomorskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, jest projektem systemowym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.