Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-20
Kraków: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 183182 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160260 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli na potrzeby komórek organizacyjnych Zamawiającego, zwanych dalej towarem, zgodnie z ofertą. 2.Miejsce dostawy towaru zgodnie z opisem poszczególnych części zamówienia przedstawionym w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 3.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 4.Z czynności odbioru dostawy zostanie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, w tym także terminy wyznaczone na usunięcie ewentualnie stwierdzonych przy odbiorze wad. 5.Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w przedmiocie odbioru wad uniemożliwiających użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, aż do czasu usunięcia tych wad. 6.W przypadku, gdy dostarczany towar posiada gwarancję producenta, Wykonawca na mocy niniejszej umowy zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji, dokumenty gwarancyjne będą przechowywane przez Wykonawcę. 7.Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na oferowany towar wynosi miesiące od daty montażu. Gwarancja na dostarczony towar będzie zbiorcza i zostanie wystawiona przez Wykonawcę. Dokument gwarancyjny będzie zawierać datę sprzedaży oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument będzie podpisany przez osobę upoważnioną. 8.Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia wady. 9.Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w ust. 8 niniejszego paragrafu, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10.W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się w określonych terminach: 1)dostarczyć Zamawiającemu towar fabrycznie nowy oraz kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, zdatny do bezpośredniego użycia, zgodnie z przeznaczeniem w momencie jego dostawy do Zamawiającego, 2)zrealizować przedmiot umowy przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Ks. Bp. Bednorza 2A-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1881,90
Oferta z najniższą ceną: 1881,90 / Oferta z najwyższą ceną: 2398,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WENA Beata Turek, Zimna Woda b.n., 38-203 Szebno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13978,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10344,30
Oferta z najniższą ceną: 10344,30 / Oferta z najwyższą ceną: 21463,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Ks. Bp. Bednorza 2A-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9840,00
Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21106,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części.
- Zakup doposażenie do pracowni zawodowych, językowych i pracowni egzaminacyjnej Zespołu Szkół w Głuchowie, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja"
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli i krzeseł dla komórek szpitala - z podziałem na zadania.
- Zakup oraz dostawa wyposażenia meblowego do Starostwa Powiatowego w Łęcznej
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.