eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont układu drogowego pomiędzy budynkami Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki oraz Wydziału Filologiczno Historycznego UG. Remont nawierzchni drogi dojazdowej odc. od ul. Bażyńskiego do wjazdu od ul. Wita Stwosza wraz z istniejącym parkingiem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Gdańsk: Remont układu drogowego pomiędzy budynkami Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki oraz Wydziału Filologiczno Historycznego UG. Remont nawierzchni drogi dojazdowej odc. od ul. Bażyńskiego do wjazdu od ul. Wita Stwosza wraz z istniejącym parkingiem.
Numer ogłoszenia: 183189 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont układu drogowego pomiędzy budynkami Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki oraz Wydziału Filologiczno Historycznego UG. Remont nawierzchni drogi dojazdowej odc. od ul. Bażyńskiego do wjazdu od ul. Wita Stwosza wraz z istniejącym parkingiem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont układu drogowego pomiędzy budynkami Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki oraz Wydziału Filologiczno Historycznego zlokalizowanych w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza oraz remont nawierzchni drogi dojazdowej - odcinek od ul. Bażyńskiego do wjazdu od ul. Wita Stwosza wraz z istniejącym parkingiem. Zakres robót obejmuje: Roboty drogowe na terenie Uniwersytetu Gdańskiego obejmujące układ drogowy pomiędzy budynkami Wydziału Filologiczno- Historycznego i Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki, drogę dojazdową z istniejącym parkingiem z robotami rozbiórkowymi, częściową wymianą konstrukcji , wymianą nawierzchni, robotami bitumicznymi ,wymianą istniejącego odwodnienia liniowego z rusztem stalowym na odwodnienie typu ACODRAIN typu ciężkiego lub równoważne, regulacją studzienek, przesadzeniem drzewa, projektem organizacji ruchu, obsługą geodezyjną, oznakowaniem ,pracami porządkowymi, wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 2 egz. W tym: 1.nawierzchnia bitumiczna ( nakładka) ok. 5260 m2 2.droga dojazdowa i miejsca postojowe z kostki betonowej ok. 470 m2 3.chodniki (wzmocnione i zwykłe ) z kostki betonowej ok. 2700 m2 4.krawężniki betonowe i oporniki 15x30x100 ok. 460 mb 5.obrzeże betonowe 8x25x100 ok. 440 mb 6.trawniki ok. 1400 m2 7.drzewo do przesadzenia 1szt. 8.korytko ściekowe betonowe ok. 7 mb 9.wymiana istniejącego odwodnienia liniowego ( ściek z rusztem stalowym) na odwodnienie liniowe typu ACODRAIN typu ciężkiego wraz z wykonaniem opaski z kostki betonowej szerokości ok. 0,5 m długości - ok. 61 mb 10.oznakowanie poziome i pionowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien dostarczyć wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie : piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Poręczenie, gwarancja o których mowa w pkt. 2 powyżej powinny być ważne przez okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt. 2 (tzn. w innej formie niż pieniężna) należy złożyć w formie kopii wraz z całą ofertą i wymaganymi dokumentami a oryginał w oddzielnej kopercie z adresem wykonawcy i dopiskiem wadium złożyć w miejscu i terminie składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 5. Udzielą gwarancji co do jakości materiałów i robót na warunkach określonych w art. 577 - 581 Kodeksu Cywilnego przez okres 36 miesięcy liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 6. Wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót drogowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za odpowiadające wartości niniejszego zamówienia Zamawiający uznaje roboty o wartości nie mniejszej niż 700.000,- zł (netto). 7. Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach (drogowe), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wniosą wadium w wysokości 15.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 4. Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji (załącznik nr 1) 5. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót drogowych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartością nie mniejszą niż 700.000,- zł (netto) oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (załącznik nr 3); 6. Uprawnienia budowlane (branża drogowa) przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4) 7. Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom (załącznik nr 1). 8. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden Wykonawców, upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant, zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pdzp.univ.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych pok.121 ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.