eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Sulechów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009
Numer ogłoszenia: 183191 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z/s w Sulechowie, ul. Niepodległości 15, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3859500, 3859506, fax 068 3859507.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywoływanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Do zimowego utrzymanie dróg zalicza się między innymi: - usuwanie śniegu z dróg, - usuwanie śliskości zimowej, - prace porządkowe po sezonie zimowym 2. ZASADY PROWADZENIA PRAC ZIMOWEGO UTRZYMANIA NA DROGACH POWIATOWYCH W SEZONIE 2008/2009 Zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2008/2009 objęto 280,243 km prace polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej prowadzone będą w zróżnicowanym zakresie. Na drogach powiatowych wprowadzono w sezonie zimowym 2008/2009 dwa standardy zimowego utrzymania: - 3 standardem objęto - 26,439 km - 4 standardem objęto - 253,804 km Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach prowadzone jest zgodnie z zarządzeniem nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. ( Dz. U. Nr 10 poz. 20) Niżej podajemy zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi w poszczególnych standardach: 3 standard Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Zwalczanie śliskości prowadzone jest przez posypywanie tylko wyznaczonych miejsc, takich jak np. skrzyżowania z innymi drogami i liniami kolejowymi, przystanki komunikacyjne, odcinki dróg o pochyleniu podłużnym ponad 4%. Zakładany czas przystąpienia do odśnieżania drogi nie może przekraczać 6 godzin po ustaniu opadów, z tym że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawianie na jezdni lokalnych zasp i języków śniegu utrudniających ruch pojazdów. Zwalczanie śliskości prowadzone jest przez posypywanie wyznaczonych miejsc w czasie nie przekraczającym 6 godzin od wystąpienia zjawiska powodującego śliskość. 4 standard Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Zwalczanie śliskości prowadzone jest przez posypywanie na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Zakładany czas odśnieżania nie może przekraczać 8 godzin po ustaniu opadów, z tym że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawianie na jezdni zajeżdżonego śniegu i języków lodowych utrudniających ruch. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godzin.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 819.00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset dziewiętnaście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 724.00 PLN (słownie: siedemset dwadzieścia cztery 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 989.00 PLN (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt dziewięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 535.00 PLN (słownie: pięćset trzydzieści pięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 902.00 PLN (słownie: dziewięćset dwa 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 1 967.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt siedem 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 7: 1 251.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt jeden 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 8: 2 865.00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset sześćdziesiąt pięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 9: 818.00 PLN (słownie: osiemset osiemnaście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 10: 943.00 PLN (słownie: dziewięćset czterdzieści trzy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2008-08-13 do godz. 08:50. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 30 1020 5402 0000 0202 0149 7296 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (aktualny odpis z właściwego rejestru) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń oraz informacja o liczbie zatrudnionych pracowników) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wykaz wykonanych dostaw i usług) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez urząd wydający to zaświadczenie z adnotacją, że działalność gospodarcza jest nadal prowadzona i nie nastąpiły żadne zmiany - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert- w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione materiały i dokumenty: a) wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich b) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich c) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie - dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać poprzez umieszczenie na kopii każdej zapisanej strony dokumentu czytelnego zapisu: za zgodność z oryginałem (lub innego - o tożsamym znaczeniu) wraz z datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli kopia dokumentu złożonego przez Wykonawcę jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału tego dokumentu lub jego notarialnie poświadczonej kopii. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione i ponownie złożone. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.zgora.pl; bip.pzzd.zgo.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z siedzibą w Sulechowie ul. Niepodległości 15 66-100 Sulechów.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 08:50, miejsce: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z siedzibą w Sulechowie ul. Niepodległości 15 66-100 Sulechów.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Gmina Sulechów i Zielona Góra drogi powiatowe nr 1187F i 1071F.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Sulechów i Zielona Góra drogi powiatowe nr 1187F i 1071F - standard III utrzymania polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu czystej soli zwilżanej roztworem wodno solnym wraz z odpłużaniem.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Miasto Sulechów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miasto Sulechów, ulice: 3801F Łochowska, 3803F Piaskowa, 1201F Poznańska, 3802F Niepodległości, 3804F Sportowa, 3805F Jana Pawła II, 1201F 31 Stycznia, 1201F Żwirki i Wigury do drogi krajowej nr 3 - standard III utrzymania polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu czystej soli zwilżanej roztworem wodno solnym wraz z odpłużaniem.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Miasto Babimost i Gmina Babimost.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miasto Babimost, ulice 2101F Dworcowa, 2102F Gagarina, 2103F Łąkowa, 2105F Młynisko, 2104F 1-go Maja, 2106F Ogrodowa, 2107F Poznańska, 1194F Leśna, 2108F Żwirki i Wigury - Gmina Babimost, drogi powiatowe nr 1193F, 1190f, 1194F, 1191F, 1196F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli wraz z sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych po zakończeniu sezonu zimowego oraz odpłużaniem śniegu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Miasto Czerwieńsk i Gmina Czerwieńsk.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miasto Czerwieńsk, ulice 2301F Cicha, 2303F Zachodnia, 2302F Graniczna - Gmina Czerwieńsk, drog powiatowe nr 1147F, 1176F, 1168F, 1144F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli wraz z sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych po zakończeniu sezonu zimowego oraz odpłużaniem śniegu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Gmina Zabór.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Zabór, drogi powiatowe nr 1184F, 1029F, 1028F, 1185F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli wraz z sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych po zakończeniu sezonu zimowego oraz odpłużaniem śniegu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Gmina Sulechów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Sulechów drogi powiatowe nr 1201F, 1203F, 1204F, 1205F, 1207F, 1208F, 1174F, 1198F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli wraz z sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych po zakończeniu sezonu zimowego oraz odpłużaniem śniegu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Gmina Świdnica.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Świdnica drogi powiatowe nr 1181F, 1144F, 1178F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli wraz z sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych po zakończeniu sezonu zimowego oraz odpłużaniem śniegu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Miasto Nowogród Bobrzański i Gmina Nowogród Bobrzański.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miasto Nowogród Bobrzański, ulice 1140F Generała Waltera, 3601F ul. Rynek, ul, Kościuszki, ul. Słowackiego, 1183F 9-go Maja - Gmina Nowogród Bobrzański drogi powiatowe nr 1140F, 1172F, 1183F, 1074F, 1173F, 1075F, 1071F, 1141F (od drogi wojewódzkiej 288 do m. Podgórzyce)- standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli wraz z sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych po zakończeniu sezonu zimowego oraz odpłużaniem śniegu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Gmina Zielona Góra.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Zielona Góra drogi powiatowe nr 1050F, 1186F, 1176F, 1053F, 1175F, 1051F, 1029F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli wraz z sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych po zakończeniu sezonu zimowego oraz odpłużaniem śniegu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2008/2009 - Miasto Kargowa i Gmina Kargowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Miasto Kargowa ulice 1189F Karszyńska, 2801F Marchlewskiego, 2802F Piaskowa, 2803 F Przemysłowa, 2804F Rynek - Gmina Kargowa drogi powiatowe nr 1179F, 1190F, 1191F, 1192F, 1189F, 1022F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli wraz z sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych po zakończeniu sezonu zimowego oraz odpłużaniem śniegu.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.