Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Polanica-Zdrój: DOSTAWA ŚRODKÓW DO MASZYNOWEGO MYCIA I MASZYNOWEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH I POWIERZCHNI , DO MYCIA DEZYNFEKCJI I PIELĘGNACJIO RĄK DLA POTRZEB SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W POLANICY ZDROJU
Numer ogłoszenia: 183222 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczne Centrum Medyczne, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8621101, 8621121, fax 074 8621102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.scm.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.scm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DO MASZYNOWEGO MYCIA I MASZYNOWEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH I POWIERZCHNI , DO MYCIA DEZYNFEKCJI I PIELĘGNACJIO RĄK DLA POTRZEB SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W POLANICY ZDROJU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 137 TYS. EURO NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW DO MASZYNOWEGO MYCIA I MASZYNOWEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH I POWIERZCHNI , DO MYCIA DEZYNFEKCJI I PIELĘGNACJIO RĄK DLA POTRZEB SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W POLANICY ZDROJU
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Łączna kwota wadium dla 7 pakietów wynosi: 1 800.00 zł. W przypadku składania ofert na poszczególne pakiety, kwota wadium jest sumą wadiów cząstkowych, wyszczególnionych w tabeli poniżej: Pakiet 1 420,00 Pakiet 2 830,00 Pakiet 3 40,00 Pakiet 4 60,00 Pakiet 5 250,00 Pakiet 6 170,00 Pakiet 7 30,00 RAZEM 1 800,00 Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca do składanej oferty dołącza potwierdzenie wpłaty wadium (także polecenie dokonania przelewu w formie elektronicznej potwierdzone przez osobę upoważnioną do podpisania oferty Termin wniesienia wadium upływa dnia 17.10.2007 o godz 11.00 Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 16.11.2007 Zwrot wadium Wykonawcy następuje w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 46, ust. 1 i 2. Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy (którego oferta została wybrana) jeżeli zaistnieją okoliczności wymienione w art. 46, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, - Działają na podstawie art. 23, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, - Złożą do prowadzonego postępowania jedną ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę oferta zawiera wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24 i 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby Wykonawcy przystępujący do postępowania złożyli następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 4 - Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 5. - Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 6 Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 26, ust. 1 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych) żąda złożenia dokumentów zgodnych z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów (art. 25, ust. 2) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r., tj., : Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 przed upływem terminu do składania ofert. - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia minimum trzech dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. -Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres. - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową Wykonawcy oraz wysokość posiadanych środków finansowych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Formularza cenowo - asortymentowego (Załącznik nr 3 do SIWZ) Dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu (deklaracje CE, zgłoszenia wyrobu do rejestru wyrobów medycznych oraz certyfikat CE, jeśli jest wymagany) - Aktualną kartę charakterystyki wydaną po lutym 2005 lub dokument dostosowany do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 grudnia 2004 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego. - Katalogów, broszur bądź etykiet wytwórcy artykułów medycznych ( w języku polskim ) tematycznie związanych ze składaną ofertą ( na asortyment objęty pakietem ), które muszą swoją zawartością ( treścią ) potwierdzać wszystkie wymogi zamawiającego . - Instrukcje użytkowania oferowanych preparatów zawierające dokładne instrukcje sporządzania roztworu roboczego, spektrum biobójcze i czas ekspozycji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1, ust. 1 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - Nie był karany w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych). Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać: ze strony internetowej www.scm.pl w siedzibie Zamawiającego, pok. 2/AZ/42, na pisemny wniosek drogą pocztową.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Specjalistyczne Centrum Medyczne, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica Zdrój, (sekretariat) w terminie nie przekraczającym 17.10.2007 godz. 11.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.11.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I MASZYNOWEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I MASZYNOWEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI wartość ponizej 14 tys Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH I POWIERZCHNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH I POWIERZCHNI wartość poniżej 14 tys Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA DEZYNFEKCJI I PIELĘGNACJI RĄK ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MYCIA DEZYNFEKCJI I PIELĘGNACJI RĄK wartość poniżej 14 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat do dezynfekcji aparatów do hemodializy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji aparatów do hemodializy wartość ponizej 14 tys Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat przeznaczony do termochemicznej dezynfekcji urządzeń do hemodializy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat przeznaczony do termochemicznej dezynfekcji urządzeń do hemodializy wartość poniżej 14 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kwas cytrynowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwas cytrynowy. Wartosć ponizej 14 tys Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środek do dezynfekcji aparatów z zastosowaniem automatycznych urządzeń dozujących do hemodializy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do dezynfekcji aparatów z zastosowaniem automatycznych urządzeń dozujących do hemodializy wartość ponizewj 14 tys Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji dla SP ZOZ w Głubczycach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie
- Dostawa artykułów dezynfekcyjnych
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.