To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Dęblin: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny
Nr - 7/13/N,
Numer ogłoszenia: 183222 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85548 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny Nr - 7/13/N,.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny dla 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie JW 4929. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ tj. formularzu ofertowym. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w ogólnych warunkach umowy. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 trzy odrębne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 (jedno) lub kilka zadań. 3.Zakres przedmiotu zamówienia: a) Zadanie I WAK; b) Zadanie II WAK; c) Zadanie III MUNDURÓWKA; 3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wystawił oddzielne faktury dla poszczególnych zadań. 4. Zamawiający wymaga aby oferowany przez Wykonawców asortyment był fabrycznie nowy z oryginalnymi opakowaniami pozbawionymi śladów uszkodzenia. Dostarczone materiały muszą odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. Na dostarczonym asortymencie musi być umieszczony czytelny termin przydatności do użycia lub ważności. 5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu asortyment w ilościach i o właściwościach określonych w formularzu ofertowym w następujących terminach: Zadanie I WAK dostawa jednorazowa - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy; Zadanie II WAK dostawa jednorazowa w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy; Zadanie III MUNDURÓWKA dostawa jednorazowa w terminie 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy; 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment do magazynów Zamawiającego tj.: a magazynu Wydziału Infrastruktury - Zadanie I i II, Dęblin Lotnisko; b magazynu służby mundurowej Zadanie III, Dęblin Lotnisko; 7. Dostawa asortymentu winna nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach: 800 13 00 w przypadku dostaw z zadania I i II; 800 14 00 w przypadku dostaw z zadania III; 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru materiałów przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 9. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem (telefonicznie lub faksem). 10. Zamawiający wymaga aby przy dostawie asortymentu Wykonawca dostarczył następujące dokumenty: stosowne karty charakterystyki oraz atesty PZH do artykułów, które takowe posiadają - Zadania I oraz II; zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach, karta charakterystyki Zadanie III (pasty PHP); 11. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonego asortymentu zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności odbioru zostanie sporządzony stosowny protokół odbioru będący podstawą do wystawienia faktury VAT. 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment posiadający termin ważności przydatności do użycia określony w formularzu ofertowym, liczony od daty dostawy dokonania odbioru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego). 13. Wykonawca może powierzyć Wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.51.42.00 - Ścierki 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.71.19.00 - Mydło 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.51.00.00 - Produkty z gumy 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny Nr 7/13/N, WAK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRICARD - POLSKA Sp. z o. o., ul. Garbarska. 16, 20-340 lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39258,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38216,72
Oferta z najniższą ceną: 38216,72 / Oferta z najwyższą ceną: 59381,69
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny Nr 7/13/N, WAK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
- ADMOR Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto,, ul Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13037,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14021,82
Oferta z najniższą ceną: 14021,82 / Oferta z najwyższą ceną: 26555,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny Nr 7/13/N, MUNDURÓWKA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Handlowa MILENA, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21156,00
Oferta z najniższą ceną: 21156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34563,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa związana z utrzymaniem sprawności infrastruktury paliwowej w zakresie przygotowania do wykonania badań dozorowych cystern paliwowych oraz zbiorników paliw.
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HYDRAULICZNYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.