Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Łódź: Pompy infuzyjne strzykawkowe jednotorowye ZP/75/2007
Numer ogłoszenia: 183236 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, fax 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa: Zdrowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pompy infuzyjne strzykawkowe jednotorowye ZP/75/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet. 1 - Pompy infuzyjne strzykawkowe jednotorowe 28 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia. 4. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wszystkie zamówienia wykonane zostały z należytą starannością lub w przypadku powstania szkody została ona dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności 5. W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego. 6. Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem, art. 24 ust. 1 pkt. 3 7. Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3 8. Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczna nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 9. Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne 10. Nie wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub nie posługiwanie się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 11. Złożenie prawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania 12. Dopuszczenie oferowanych pomp do użytku w placówkach służby zdrowia. 13. Posiadanie na terenie Polski autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 14. Pełną informację producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanych pomp 15. Instrukcja obsługi pomp w języku polskim,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 8 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Świadectwa (dokumenty) potwierdzające dopuszczenie oferowanych pomp do użytku w polskich placówkach służby zdrowia (wpisie do rejestru wyrobów medycznych) oraz ewentualnie inne świadectwa, atesty i certyfikaty (np. CE, ISO itp.). 8. 2. Dokument/ oświadczenie potwierdzający, że dostawca posiada na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wraz z podaniem adresu/ siedziby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.iczmp.edu.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pok. Nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Remont dachu na łączniku oraz wyższym dachu budynku C1 - Międzyresortowy Instytut Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej w systemie "zaprojektuj i wybuduj"".
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
- "Uzupełnienie zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- "ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W WOŁOMINIE"
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku oraz Zakładu Opiekuńczego Leczniczego w Nowej Rudzie.
- Zakup, dostawa głowic do fakoemulsyfikacji oraz resektoskopów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.