eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusiceDOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W PRUSICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Prusice: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W PRUSICACH
Numer ogłoszenia: 183240 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, fax 071 3126229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W PRUSICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego, do kotłowni mieszczących się w Zespole Szkół w Prusicach przy ul. Żmigrodzkiej 43 w ilości około 80 tysięcy litrów, odpowiadającego wymaganiom PN-C-96024, w terminie określonym w umowie. Transport na koszt własny dostawcy. Zamówienie dotyczy dostaw oleju opałowego Ekoterm Plus równoważnego o następujących parametrach (normach jakościowych): a) gęstość w temperaturze 15O C nie wyższa niż 0,86 g/ml b) temperatura zapłonu nie niższa niż 56O C c) lepkość kinematyczna w temp. 20 O C nie większa niż 6,00 mm2/s d) skład frakcyjny - do temp. 250 O C destyluje nie więcej niż 65 %/V/V - do temp 350 O C destyluje nie mniej niż 85 %/V/V e) zawartość siarki nie więcej niż 0,2 %/m/m f) pozostałość po koksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m g) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m h) zawartość wody nie większa niż 200 Mg/kg i) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg j) temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20 O C

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.1 i 7.4 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia mówiącego o tym że Wykonawca posiada uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. (załącznik nr 2) (W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia o treści podanej w niniejszym załączniku muszą złożyć wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną) 1.2.W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.2 i 7.3 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów które stanowią: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument ten powinien być wystawiony przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę (załącznik nr 3), Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY W/W DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b)aktualną decyzję o przyznaniu koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (olejem opałowym) (załącznik nr 4); c)wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (załącznik nr 5) A 1.3.W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.4.W przypadku Wykonawców zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej, 1.5.W przypadku Wykonawców występujących jako konsorcjum, należy dołączyć następujące dokumenty: a)kopię umowy stwierdzającej założenie takiej formy organizacyjnej (w umowie powinien znaleźć się zapis o powołaniu tzw. Lidera - pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum. Tak więc umowa musi określać ze szczególnym uwzględnieniem ustalenia wszystkich uczestników konsorcjum co do celu i zakresu uprawnień danych Liderowi - pełnomocnikowi. b)Oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania,w razie pełnienia czynności przekraczających zwykły zarząd, lider konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczególnego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności. c)Lider - pełnomocnik konsorcjum składa ofertę (załączniki od 1 do 5 oraz dokumenty i oświadczenia określone w cz. A pkt. 8.5 ) d)Ponadto należy dołączyć do oferty dla każdego z członków konsorcjum z osobny załącznik nr 2, oraz oświadczenie każdego z członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania. UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. B 1.6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a)nie otwarto jego likwidacji; b)nie ogłoszono upadłości; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Wyżej wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej oraz w pkt. 8.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w obcym języku, Wykonawcy zobowiązani są załączyć tłumaczenia tekstów na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty, bądź też dokonania innych czynności przez osobę lub osoby nie uwidocznione w odpisie z KRS-u dla spółek prawa handlowego, bądź nie będącą właścicielem firmy w przypadku innej formy prawnej, należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Dokumenty o których mowa w punkcie 8.2 i 8.3 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.PRUSICE.IAP.PL

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Prusicach Rynek 1-Ratusz, pokój nr 11, 55-110 Prusice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 12:30, miejsce: Zespół Szkół w Prusicach ul. Żmigrodzka 43, 55-110 Prusice, pokój nr 5 sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.