Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Chełmiec: Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Chełmiec
Numer ogłoszenia: 183256 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Chełmiec, ul. Papieska 2/11, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 018 4430461, fax 018 4430461.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Chełmiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Chełmiec a)sporządzenie wyrysów z map ewidencyjnych z wykazem zmian 200 działek ewidencyjnych b)wykonanie 5 podziałów geodezyjnych działek ewidencyjnych na cele publiczne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, ze rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ. 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano wymagane prawem uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. B. DOKUMENTY: potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 3. Wykaz ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 4. Dokumenty potwierdzające, że osoby które wykonywać będą zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - według wymagań określanych w rozdziale VI, pkt 2.3 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec (sekretariat - I piętro pokój nr 14).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI CHEŁMIEC
- Dostawy żywności - mięso - dla potrzeb kuchni centralnej w Gminie Chełmiec na rok 2025
- Dostawy żywności - warzywa i owoce - dla potrzeb kuchni centralnej w Gminie Chełmiec na rok 2025
więcej: przetargi CHEŁMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynków (II postępowanie)
- "Przygotowanie materiałów bazowych służących do opracowania "Atlasu historycznego Rzeczypospolitej "Ruś Czerwona w drugiej połowie XVI wieku"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.