Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Gliwice: Świadczenie usługi monitoringu imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy Piast S.A. na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz kompleksowej obsługi technicznej stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. przy ul. Okrzei 20
Numer ogłoszenia: 183273 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna , ul. Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 31 15-16, faks 32 335 31 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piast-gliwice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi monitoringu imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy Piast S.A. na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz kompleksowej obsługi technicznej stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. przy ul. Okrzei 20.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy Piast S.A. na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz kompleksowej obsługi technicznej stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. przy ul. Okrzei 20 obejmujące następujące obszary działania: 1)Zadanie nr 1 - Świadczenie usługi monitoringu podczas meczów piłkarskich oraz innych imprez masowych - zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych oraz Rozporządzeniem Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia z dnia 10.01.2011 obejmuje następujące czynności: a)przygotowanie do rejestracji: sprawdzenie sprzętu (kamer, monitorów, dysków, itp), uruchomienie wszystkich stanowisk operatorskich w pomieszczeniu monitoringu oraz w pomieszczeniu policji, przełączenie systemu w tryb obsługi imprezy masowej, sprawdzenie parametrów obrazu kamer monitoringu - rozdzielczość i ilość klatek na sekundę, sprawdzenie harmonogramu nagrywania materiału filmowego, sprawdzenie prawidłowości nagrywania obrazu z kamer na zasobach dyskowych, - nie później niż na 3 godziny przed imprezą masową; b)pełną gotowość i rozpoczęcie rejestracji z chwilą otwarcia bram wejściowych - na 2 godziny przed rozpoczęciem imprezy masowej; c)obsługę monitoringu - minimum 4 osoby na każdej imprezie masowej. Jeżeli impreza masowa ma status imprezy podwyższonego ryzyka wówczas obsługa musi liczyć minimum 5 osób. Świadczący usługę monitoringu zobowiązany jest zapewnić dodatkowe stanowisko operatorskie w pomieszczeniu monitoringu składające się z komputera z zainstalowanym klientem systemu oraz minimum dwóch monitorów. 2)Przez imprezę masową rozumie się imprezę masową w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62, poz. 504), w tym w szczególności mecze piłkarskie I drużyny, mecze pucharowe, charytatywne, pokazowe oraz wszelkie inne imprez masowe organizowane przez Zamawiającego na stadionie przy ul. Okrzei 20. 3)Harmonogramy rozgrywek z podaniem terminów i godzin będą przekazywane Wykonawcy odpowiednio wcześniej nie później jednak niż 14 dni od pierwszego meczu mającego się odbyć w siedzibie Klubu. 2.Zadanie nr 2 - Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. w Gliwicach przy ul. Okrzei 20 obejmuje następujące czynności: Kompleksowa obsługa techniczna polegająca na nadzorowaniu, nad prawidłową pracą, zarządzaniu zgodnie z życzeniem Zamawiającego oraz bieżące przekazywanie informacji o stanie technicznym systemów stadionu Gliwickiego Klubu Sportowego Piast S.A. Gliwice przy ul. Okrzei 20 i obejmuje realizację następujących czynności: a)Obsługa systemu alarmu pożarowego SAP (Systemu Alarmu Pożarowego) pozwalającego na wczesne wykrywanie i sygnalizację pożaru. Zainstalowane w obiekcie czujki wykrywają automatycznie pożar po jego oznakach np. wzrost temperatury, obecność dymu czy płomienia. Centrala pożarowa rozpoczyna akcję alarmową informując o zagrożeniu personel i wszystkich ludzi przebywających w obiekcie oraz Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej. W sytuacji zagrożenia pożarowego SAP: -uruchamia Dźwiękowy System Ostrzegawczy nadający komunikaty ewakuacyjne, -włącza systemy oddymiania wyłączając jednocześnie inne systemy wentylacji czy klimatyzacji, -zamyka drzwi, bramy i kurtyny oddzieleń pożarowych zapobiegając rozprzestrzenianiu się ognia. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy oraz sprawdzanie działania i gotowości systemu w sytuacjach awaryjnych b)Dźwiękowe Systemy Ostrzegania DSO są systemem wspomagającym ochronę przeciw-pożarową. Jest to połączenie alarmu p.poż. z systemem rozgłoszeniowym, w którym informacje są w sposób prosty przekazywane o ewentualnym zagrożeniu. W zakres obsługi systemu wchodzą regularne przeglądy oraz sprawdzanie działania i gotowości w sytuacjach awaryjnych c) Obsługa technicznej instalacji oddymiania. W zakres obsługi technicznej instalacji oddymiania wchodzą regularne przeglądy oraz czyszczenie oraz sprawdzanie działania i gotowości w sytuacjach awaryjnych. d) Obsługa systemu wentylacji obiektu. W zakresie obsługi wentylacji obiektu będzie wchodziła konserwacja ogólna, czyszczenie systemu, dbanie o prawidłowe działanie wentylacji oraz rozpoznawanie zapotrzebowania w innych pomieszczeniach np. serwerowniach. e)Obsługa systemu identyfikacji Kibica. W zakresie obsługi systemu identyfikacji kibica OLIMP wchodzi pełne wsparcie techniczne dla serwerów, czujników i prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z wymogami systemu. f)Zbudowanie i obsługa systemów zarządzania budynkami (BMS). System Zarządzania BMS (Building Managament Systems) to zintegrowany system, który daje możliwość monitorowania i zarządzania wszystkimi urządzeniami i systemami znajdującymi się w budynku i w jego otoczeniu. BMS pozwala na reagowanie w czasie rzeczywistym na zmiany warunków zewnętrznych i wewnętrznych, by uzyskać optymalne zużycie mediów, energii, poprawić funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz komfort. g)Obsługa systemu ekranów LED oraz systemu band reklamowych. W zakres obsługi ekranów LED jak również band reklamowych będzie wchodziła obsługa techniczna fizycznego sprzętu oraz po otrzymaniu odpowiednich materiałów graficznych, bądź szczegółowych wytycznych co do wyświetlanej zawartości, natomiast obsługa na systemach DYSTEN poprzez zestaw aplikacji ScreenMaster dostępnych na obiekcie. h)Obsługa systemu zasilania awaryjnego UPS. Obsługa systemu UPS jako drugiego niezawodnego systemu zasilania dla całego obiektu. i)Zapewnienie przesyłu danych dostępnych siecią internetową z prędkością nie mniejszą niż 50 Mbit/s. j)Obsługa systemu IT. k) Zgodnie z dokumentacją projektową CCTV IP Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania raz w roku (w miesiącach czerwiec - lipiec) jego przeglądu i konserwacji oraz złożenie Zamawiającemu stosownego raportu. l) Usługa przeglądów i konserwacji systemu CCTV IP. 3.Wykonawca wykonywał będzie przedmiot zamówienia od 1 stycznia 2016r do 31 grudnia 2016r. przy czym usługę monitoringu w terminach meczów piłkarskich i innych imprez masowych.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (do 20%)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu Wykonawcy (o treści załącznika nr 1 do formularza ofertowego) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Dla zadania nr 1 Wykonawca w okresie 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi związane z monitoringiem imprez masowych (w tym meczów piłki nożnej) na stadionie na którym rozgrywane są mecze ekstra ligi lub I ligi o łącznej wartości brutto co najmniej 70 000 zł wraz z załączeniem dowodu czy zamówienie zostało wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywane należycie z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oraz Dla zadania nr 2 wykonawca w okresie 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi o tożsamym charakterze; tzn. związane z kompleksową obsługą techniczną stadionu na którym rozgrywane są mecze ekstra ligi lub I ligi owartości łącznej co najmniej 220 000 zł brutto wraz z załączeniem dowodu czy zamówienie zostało wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywane należycie z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek mogą spełniać wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. UWAGA: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu Wykonawcy (o treści załącznika nr 1 do formularza ofertowego) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Dla zadania nr 1 Wykonawca musi dysponować co najmniej 5 osobami do obsługi monitoringu ze znajomością przepisów ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, w tym dwoma posiadającymi doświadczenie w rejestracji imprez masowych posiadających wiedzę z zakresu obsługi systemu rejestracji wizji i fonii zainstalowanego w obiekcie, na który składa się zestaw rejestratorów i kamer statycznych oraz obrotowych kamer rejestrujących obraz. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek mogą spełniać wszystkie podmioty łącznie. Dla zadania nr 2: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadania nr 1 i 2 Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na dzień otwarcia ofert, na wartość nie mniejszą niż 400 000,00 zł, tj. posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony jw. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek mogą spełniać wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. UWAGA: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załącznikami do formularza ofertowego; b) pełnomocnictwo, o ile oferta jest składana przez osobę, która nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w oryginale lub w kopii potwierdzonej notarialnie. c) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia złożone w oryginale na załączniku nr 4 do SIWZ Formularz Ofertowy wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisany przez: a)Osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub Pełnomocnika. b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ofertę podpisuje osoba umocowana do tej czynności prawnej, co powinno wynikać z dokumentów (pełnomocnictw) załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Czas reakcji na usunięcie awarii krytycznej - 10
- 3 - Czas reakcji na usunięcie awarii niekrytycznej - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Stawki określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane w toku realizacji przedmiotu zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piast-gliwice.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwicki Klub Sportowy Piast S.A., 44-100 Gliwice, ul. Okrzei 20
- Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Gliwicki Klub Sportowy Piast S.A., 44-100 Gliwice, ul. Okrzei 20 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Oprogramowanie umożliwiające planowanie zajęć dydaktycznych Politechniki Śląskiej. DZPZ.283.10.2025.DM
- 7-P-25 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, baterii i drobnych urządzeń biurowych.
- ZP/G/11/25 Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach w 2025 r.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...), znak sprawy: DZPZ.283.9.2025.AP
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. DZPZ.282.17.2025.TB
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa w roku 2025
- Wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę posiadającego status SUFO w Muzeum w Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach okresie 24 m-cy
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej kompleksu sportowego ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzonego przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o."
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.